Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי אודי A3 אוטומטית מודל 2005 שעשתה 85,000 ק"מ, יש לי בעיה של מכות\החלקות בהחלפת ההילוכים.

עזרה ממישהו?

 

תודה מראש תומר.

פורסם

נשמע לא תקין. הרכב יד ראשונה? מה סגנון הנהיגה שלך?

מתי הוחלף שמן לאחרונה? אם כי עם קילומטראז' כזה זה עדיין מוקדם.

בכל מקרה, נסה להחליף שמן גיר ופילטר שמן גיר מקורי, להזיק לא יכול..

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הייתה לי את אותה הבעיה של מכות והחלקות בפולצווגן פאסאט ואחרי שבחברה אמרו לי שמוח חדש לגיר יעלה לי 9,000 ש"ח

קיבלתי המלצה על מכון לגירים אוטומטיים "כחול לבן" בפתח תקווה והם שיפצו לי את המוח של הגיר בחצי מחיר.

והאוטו נוסע כמו חדש ממליץ בחום.

פורסם
שלום לכולם.

 

יש לי אודי A3 אוטומטית מודל 2005 שעשתה 85,000 ק"מ, יש לי בעיה של מכות\החלקות בהחלפת ההילוכים.

עזרה ממישהו?

 

תודה מראש תומר.

 

שלום ידידי

 

אתה יכול לנסות את התוסף של XADO, הבנתי שהו מצליח לשפר באופן משמעותי את מכות הגיר .

http://www.xado.co.il/62758/תרסיס-לממסרות-אוטומטיות

 

בהצלחה.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

הייתה לי בעיה דומה בA4 . אצלי המכה היתה בהעברה מהילוך ראשון לשני. המליצו לי להחליף פילטר שמן גיר. כאשר ניגשתי לעבודה שמתי לב שהיתה כמות שמן בגיר הרבה מעבר לרצוי. מסתבר שבתחתית הגיר ישנו בורג ריקון שמן שמרוקן את השמן עד למפלס הרצוי. יש לפתוח אותו לאחר נסיעה כאשר הרכב חם. אצלי היה ליטר שמן עודף.

פורסם

אני מבין שהבעייה אצלך (silence) נפתרה לאחר ריקון עודפי שמן הגיר ? לא הזדקקת לשיפוץ ?

כמה ק"מ (כן יירבו, טפו) אתה נוסע והגיר תקין ?

נ.ב - לא ידוע לי על תוסף לשמן הגיר, המעלים בעייה מכאנית שבו. מקסימום זו דחיית הקץ עד למפץ הגדול.

alfa 156 2.5.

פורסם
אני מבין שהבעייה אצלך (silence) נפתרה לאחר ריקון עודפי שמן הגיר ? לא הזדקקת לשיפוץ ?

כמה ק"מ (כן יירבו, טפו) אתה נוסע והגיר תקין ?

נ.ב - לא ידוע לי על תוסף לשמן הגיר, המעלים בעייה מכאנית שבו. מקסימום זו דחיית הקץ עד למפץ הגדול.

 

 

הייתה אסקונה 84 1300 אוטו' שהגיר נתפס על הילוך שני ומסרב לעלות לשלישי, ניגשתי למוסכניק

שהחדיר לגיר חומר מתוך שפורפרת (לצערי לא זכור לי מה שמו) עשה כמה סיבובים והגיר חזר

לתפקד רגיל עוד 32,000 עד שהחלפתי אותו על רכב אחר.

 

כל אחד והקץ שלו, תלוי מהם הרגלי הנהיגה ומה הבעיה, להיות סקפטי זה הכי קל עד שאתה מתנסה בעצמך.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

היתה לי בעיה בנאון 96 הילוך שלישי נכנס בטורים מאוד גבוהים ורוורס לא נכנס כשהאוט קר.

הוספת תוסף של BG לגירים אוטומטים והתופעה נעלמה לחלוטין לפחות שנתיים עד שהרכב נמכר.

אז לפעמים תוספים עובדים :-)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני מצטער על הסקפטיות שלי :oops:

בכל אופן - אם הגיר עומד לפני שיפוץ - ייתכן שבאמת כדאי לנסות תוספי שמן גיר. מבחינת עלויות - זה כדאי בוודאות.

תודה על העדכונים מנסיונכם.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...