Jump to content

אבי שניר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי שניר

  1. הייתה לי את אותה הבעיה של מכות והחלקות בפולצווגן פאסאט ואחרי שבחברה אמרו לי שמוח חדש לגיר יעלה לי 9,000 ש"ח קיבלתי המלצה על מכון לגירים אוטומטיים "כחול לבן" בפתח תקווה והם שיפצו לי את המוח של הגיר בחצי מחיר. והאוטו נוסע כמו חדש ממליץ בחום.
×
×
  • תוכן חדש...