Jump to content

אבי שניר

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של אבי שניר

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הייתה לי את אותה הבעיה של מכות והחלקות בפולצווגן פאסאט ואחרי שבחברה אמרו לי שמוח חדש לגיר יעלה לי 9,000 ש"ח קיבלתי המלצה על מכון לגירים אוטומטיים "כחול לבן" בפתח תקווה והם שיפצו לי את המוח של הגיר בחצי מחיר. והאוטו נוסע כמו חדש ממליץ בחום.
×
×
  • תוכן חדש...