Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אשמח להמלצה על רכב משפחתי (לא חדש) ב תקציב של כ 85000 ש"ח.

אני צריך כזה שלא אוהב לשתות, כי אני עושה כ 35000 ק"מ בשנה (בעיקר בין עירוני). מוכן לשקול בנזין או סולר.

קריטריונים חשובים נוספים הם תא מטען גדול ואמינות.

תודה מראש.

פורסם

שלום יאיר.

הרכבים המשפחתיים של היום והפופולריים הם לרוב עם מנוע 1600 סמ"ק אוטומטיות והצריכה שלהם היא בין 1:9-1:12 בנסיעה משולבת (אני מדבר על הממוצע בסגמנט).

האפשרויות היחידות שאני רואה אם אתה זקוק לרכב יותר חסכוני לקילומטראז' גבוה הם:

 

א) רכב דיזל כמו פולקסווגן פאסאט או ג'טה אם תמצא.

ב) לקנות רכב 1600 "רגיל" ולעשות לו המרה לעבודה על גז. (עלות של כ-8000) היות ומחיר הגז הוא 50% פחות מבנזין והצריכה מעט יותר גבוהה.

ג) למצוא רכבים יותר חדישים עם מנועי TSI לדוגמא כמו הלאון או גולף אבל אני חושב שלא תמצא בתקציב שלך את הנ"ל.

פורסם

תודה.

 

נראה לי שאלך על אקטיביה.

 

מישהו יודע עד כמה אגרת רישוי לדיזל יותר יקרה?

 

האם הביטוח שלה יקר במיוחד ?

 

אני רואה בעיקר רכבים אם קילומטרג' גבוה, זה אמור להפריע ברכב הזה?

 

בכלל איך האחזקה שלה ?

 

מאוד מודה על העזרה.

פורסם

אגרת רישוי לא יותר יקרה,

ביטוח מקיף כן יחסית יקר - הרכב גניב בגלל ביקוש גדול לחלפים.

אתה רואה רכבים עם קילומטראז' גבוהה מאותה הסיבה שאתה מחפש אוקטביה דיזל - כדי לנסוע הרבה.

מומלץ להתעזר בסבלנות ולחפש קילומטראז' שפוי - זה יקטין את הבלאי העתידי.

שים לב, שיש הרבה אוקטביות מוניות.

יש לך חלופה עם ביטוח מקיף יותר זול - ג'טה TDI חדשה.

 

לדעתי האישית, החיסרון של אוקטביה זה מושב הנהג - לי הוא מאוד לא נוח. אתה הרי תבלה הרבה על הכבישים, תדאג שיהיה לך נוח לשבת.

 

חשבת אולי בכיוון אחר? רכב היברידי, למשל (הונדה סיוויק\ טויוטה פריוס)?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אתה ראית מחיר מחירון מלא.

לכל תחנה יש מחיר אחר (סולר לא בפיקוח).

צריך לחפש תחנה עם מחירים לא יקרים.

אני, למשל, ממלא סולר במחיר של 6.96 ש"ח לליטר (נכון לעכשיו).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סיוויק הברידית תתאים גם בתקציב וגם בצריכת הדלק.

 

אופרייס ליס מוכרים כאלה במבצע בימים אלה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...