שלום לכולם
שמי יאיר שפירא.
לאחר שצד שלישי לא זהיר ריסק את הגרנד ליאונה 1994 הנאמנה שלי אני נאלץ לרכוש רכב חדש.
היעד הוא רכב יפני משפחתי (סיוויק, אימפרזה, קורולה) 1600 שנתון 2003 עד 2005.
הפרמטרים החשובים לי הם אמינות ונוחות. עלויות אחזקה וביצועים במקום שני.
אשמח לקבל ייעוץ.
יש על הכוונת הונדה סיוויק 2004 עם 111000 ק"מ מ ליסינג שהיתה אצל חבר שלי בשנה האחרונה.
תודה לכולם מראש
יאיר.