Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום התחלתי לחפש רכב. שוטטתי בכמה מגרשי מכירה (גם של טריידאין וגם של ליסיניג).

 

אני גמיש עם ראש פתוח, ובלי העדפות מיוחדות. תקציב - 40-50K. גם סופר מיני וגם משפחתיות הולך. אמינות ואחזקה זולה (חסכנות בדלק), הם פרמטרים חשובים. ביצועים - הכי פחות חשוב (כל עוד מסוגל לגמוע את כבישי הארץ. לא מעניין אותי להיות הראשון שיוצא מהרמזור). כין לבין - כל תמהיל של בטיחות, נוחות, סחירות ושמירה על ערך וכו', באים בחשבון. הרכב היחידי שהיה לי בעבר - לנטיס 2003 היה מעולה. אמין ביותר - סוס עבודה. ביצועים ונוחות סבירים. הייתי מוכן כזה בדיוק.. רק שעבר קצת זמן מאז.

 

באתי למגרשים עם ראש פתוח. גיליתי שהסוכנים פחות בקטע של להציע מבחר רב, אלא שומעים מה אתה רוצה, ואז מציעים רכב או שניים "שהם בול מתאימים לך".

מה שהציעו לי היה רנו סניק 2006 יד ראשונה פרטית 80000 ק"מ. בכ-50000שח. לא מכיר רנו בכלל. האם זה רכב טוב? חסכוני? אמין? סחיר? נוח? כל עצה תתקבל בברכה.

עוד הצעה שקיבלתי. יונדאי גטס GLI, שנת 2008 מליסינג. 60000ק"מ, 48000ש"ח. הרכב נראה טוב. האם זו הצעה טובה? זה מגיע מסוכנות בעלת שם טוב שמעניקה גם אחריות ואופציית טרייד אין עתידית. האם לסמוך על הבדיקה שהם עושים או לקחת לבד לבדיקה?

 

מבין שתי האופציות, מה הייתם מעדיפים ולמה? איזה עוד אופציות כדאי לי לבדוק?

 

תודה.

פורסם

הבדל תהומי בים מיניוואן (סניק) לסופר מיני (גטס).

 

סניק גדולה, מרווחת, בטיחותית , נוחה מאוד.

אבל זה מיניוואן, לכן חיסכוני מאוד זה לא יהיה.

לא זולה בטיפולים, לא סחירה במיוחד.

 

גטס זה רכב ספרטני, לא נוח במיוחד, יותר חיסכוני מסניק, אבל לא חיסכוני יחסית לסופרמיני אחרות.

בטיחות ברמה של 4 כוכבים, סחירות לא טובה.

לכזותה יאמר שהיא אמינה.

 

אני מציע להחליט על סוג\גודל הרכב.

 

אם אתה מעדיף רכב משפחתי, תבדוק לגבי מגאן 2008 בקרסו טרייד אין - הם נותנים אחריות ארוכה ( 3 שנים) על הרכב הזה שנמכר דרכם או בקשר לסיטרואן C4\ פיג'ו 307 בלובינסקי טרייד (שנתיים אחריות+טיפולים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב, דם אני הבנתי שמדובר בשני דברים שונים לגמרי. באופן מפתיע יותר או פחות, דווקא הגטס מדברת אלי יותר. מה לעשות, אני כנראה ספרטני מטבעי. הנוחות של הגטס מספיקה לי. לא שהייתי מתנגד למשהו יותר נוח, אבל אני לא אשקיע בנוחות עוד כסף. על חסכון, אמינות בטיחות ושמירת ערך (סחירות) - אני דווקא מוכן לשלם פרמיה. והשאלה האם יש כלי רכב בטווח המחירים שלי שנותנים יותר מהגטס במימד החסכון והאמינות.

 

מה יודעים על הרנו מגאן והסיטרואן C4 מבחינת חסכון, אמינות בטיחות וסחירות? האם הן בכלל בטווח המחירים שלי? מעולם לא התעסקתי עם הצרפתים האלה. רק עם יפניות.

פורסם

אני לא רוצה להכליל בנושא המגרשים ולכן אסייג את דבריי:

 

לא מומלץ להתקרב למגרשים של סוחרים רגילים.

דווקה אחרי ההודעה האחרונה של הבחור אני כן ממליץ לבדוק במגרשים של חברות ליסינג ויבואני רכב.

אם גטס מספיקה לו מבחינת הגודל והנוחות, בתקציב של 50 אלף ש"ח אפשר לקנות שנתון מתקדם.

אופציה יפנית מקבילה במקרה שלו זה דייהטסו סיריון צורה חדשה (2006+). היתרון של סיריון בצריכת דלק.

בכל מיקרה, כאשר קונית רכב מליסינג\השכרה, במיוחד הדגמים הנפוצים, אפשר לשכוח מסחירות עתידית.

קונים בזול-מוכרים בזול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איזה כיף, אני לומד דברים חדשים.

 

עוד שאלות:

1) נניח לרגע שאני נשאר עם היפניות. איזה יפניות נכנסות לטווח המחירים שלי (כלומר עד 50K, שנתונים סבירים)

2) דייהטסו סיריון - אני יודע שהיא נחשבת לאוטו חסכוני ואמין במיוחד, האם יש שנתון שמתחתיו האמירה הזו איננה נכונה? כמה אחורה "מותר" לי ללכת בלי לאבד את היתרונות של הסיריון?

3) מגרשים - לאיזה כדאי ולאיזה לא כדאי ללכת? הבנתי שמגרשים של חברות ליסינג גדולות הם די אמינים. אבל שם יתנו לי רק רכבי 2008 +-שנה. רוב המבחר בשנתונים האלה יקר לי מדי, כך נדמה לי (האם אני טועה?). האם מגרשים של חברות טרייד-אין גדולות הם טובים גם (נניח טריידמוביל או קרסו, אם לצטט את הפרסומות שרצות כאן באתר)? האם בהם אפשר למצוא רכבים טובים בשנתונים 2005-2007? אפשר לסמוך עליהם? מאיזה מגרשים כדאי להימנע בכל מחיר?

4) האם יש דגמים שכדאי בשבילם ללכת הרבה אחורה בשנתונים, כדי להקטין את ההשקעה הראשונית? נניח לקנות מאזדה לנטיס 2003 כמו שהיתה לי פעם עם עבר וקילומטרז' סבירים ב35K? מה מרוויחים אם הולכים לכיוון הזה? על מה מוותרים?

5) בהמשך לשאלה הקודמת, שאלה היפותטית: מה עדיף? מאזדה לנטיס 2004, שמורה טוב עם 90000ק"מ ב38Kשח או דייהטסו סיריון 2008 מליסינג עם אותו קילומטרז' ב55K שח?

 

תודה על כל עצה ודעה. אתם פורום מיוחד.

פורסם
טוב, דם אני הבנתי שמדובר בשני דברים שונים לגמרי. באופן מפתיע יותר או פחות, דווקא הגטס מדברת אלי יותר. מה לעשות, אני כנראה ספרטני מטבעי. הנוחות של הגטס מספיקה לי. לא שהייתי מתנגד למשהו יותר נוח, אבל אני לא אשקיע בנוחות עוד כסף. על חסכון, אמינות בטיחות ושמירת ערך (סחירות) - אני דווקא מוכן לשלם פרמיה. והשאלה האם יש כלי רכב בטווח המחירים שלי שנותנים יותר מהגטס במימד החסכון והאמינות.

 

מה יודעים על הרנו מגאן והסיטרואן C4 מבחינת חסכון, אמינות בטיחות וסחירות? האם הן בכלל בטווח המחירים שלי? מעולם לא התעסקתי עם הצרפתים האלה. רק עם יפניות.

 

רנו מגאן היא לדעתי אחת המשפחתיות המשתלמות ביותר שיש כיום בשוק המשומשות. גם מבחינת חיסכון, גם מבחינת בטיחות, גם מבחינת מרווח פנים ועכשיו גם מבחינת אמינות (יש לך 3 שנים אחריות...).

 

 

תעשה לעצמך 2 טובות:

1) תישאר עם היפניות!

2) תשמור מרחק ממגרשים!

בהצלחה בחיפושים.

למה רק יפניות? אני כותב לך בתור אחד שעובד בסוכנות שמוכרת גם יפניות (ניסאן) וגם אירופאיות (רנו) - לכל אחת יש את היתרונות שלה וחשוב להתאים את המכונית לצרכים של הקונה.

ולמה להתרחק ממגרשים? אתה מעדיף לקנות רכב מכל מיני סוחרים מוסווים שמפרסמים באתר יד 2 ומוכרים רכבים אחרי טוטאלוס? במגרש גדול ומסודר לא יעבדו עליך ויתנהלו בשקיפות מלאה. כך לפחות אנחנו נוהגים בקרסו טרייד אין.

 

 

עוד שאלות:

1) נניח לרגע שאני נשאר עם היפניות. איזה יפניות נכנסות לטווח המחירים שלי (כלומר עד 50K, שנתונים סבירים)

2) דייהטסו סיריון - אני יודע שהיא נחשבת לאוטו חסכוני ואמין במיוחד, האם יש שנתון שמתחתיו האמירה הזו איננה נכונה? כמה אחורה "מותר" לי ללכת בלי לאבד את היתרונות של הסיריון?

3) מגרשים - לאיזה כדאי ולאיזה לא כדאי ללכת? הבנתי שמגרשים של חברות ליסינג גדולות הם די אמינים. אבל שם יתנו לי רק רכבי 2008 +-שנה. רוב המבחר בשנתונים האלה יקר לי מדי, כך נדמה לי (האם אני טועה?). האם מגרשים של חברות טרייד-אין גדולות הם טובים גם (נניח טריידמוביל או קרסו, אם לצטט את הפרסומות שרצות כאן באתר)? האם בהם אפשר למצוא רכבים טובים בשנתונים 2005-2007? אפשר לסמוך עליהם? מאיזה מגרשים כדאי להימנע בכל מחיר?

4) האם יש דגמים שכדאי בשבילם ללכת הרבה אחורה בשנתונים, כדי להקטין את ההשקעה הראשונית? נניח לקנות מאזדה לנטיס 2003 כמו שהיתה לי פעם עם עבר וקילומטרז' סבירים ב35K? מה מרוויחים אם הולכים לכיוון הזה? על מה מוותרים?

5) בהמשך לשאלה הקודמת, שאלה היפותטית: מה עדיף? מאזדה לנטיס 2004, שמורה טוב עם 90000ק"מ ב38Kשח או דייהטסו סיריון 2008 מליסינג עם אותו קילומטרז' ב55K שח?

 

תודה על כל עצה ודעה. אתם פורום מיוחד.

 

1. יש המון יפניות שנכנסות בתקציב של 50 אלף שקל, השאלה היא אם מדובר על משפחתיות או קטנות. מהמשפחתיות יש לך ניסאן טידה, סובארו אימפרזה, מיצובישי לאנסר וכו'. מהקטנות יש לך בעיקר דייהטסו סיריון.

2. לך על הדגמים החדשים, מ-2006 עד היום.

3. לא אמליץ לך על עצמי ולא אנסה להוריד מרמתם של המתחרים.

4. כל מקרה לגופו ושוב, לא בדיוק הבנתי מה אתה מחפש אז קשה לענות על זה.

5. ההשוואה לא הוגנת כיוון שהמאזדה משפחתית והסיריון קטנה ממנה משמעותית. הסיריון עדיפה מבחינת עלויות אחזקה וצריכת דלק. המאזדה עדיפה אם יש לך משפחה ואתה צריך מקום בתא המטען (של הסיריון ממש קטן).

פורסם

סיריון מהדגם החדש הוא ממודל 2006, לפני זה היה רק דגם ישן (עם 3 כוכבי בטיחות).

 

לא להתקרב למגרשים שהם לא מגרשים ישירים של יבואנים או חברות ליסינג גדולות וידועות.

השמות שהזכרת הם מסוג המגרשים שכן אפשר לקנות מהם , רק לא לוותר על הבדיקה משלך ובמכון לפי בחירתך (גם אם מציגים לך בדיקה שכבר נעשתה לרכב ע"י המוכר).

הם מתקנים את הליקויים ונותנים אחריות (בדרך כלל לשנה, בלובינסקי טרייד, ששייך ליבואן סיטרואן\פיג'ו יש עכשיו מבצע של אחריות+טיפולים, בקרסו אחריות 3 שנים למגאן 2008, כמו רשמתי בהודעה הקודמת).

תראה מה יש במלאי בשני המקומות האלה:

http://www.carassotradein.co.il/

http://www.lubinskitrade.co.il/

בקשר לשאלות אחרונות שלך- אתה עדיין לא בחרת בסגמנט שמתאים לך. לנטיס זה רכב משפחתי, משמעותית פחות חיסכוני מסיריון.

אם אתה לא צריך רכב גדול עכשיו ובעתיד הקרוב, בשביל מה לקנות משפחתי?

אני בהחלט חושב, שלגיל הרכב יש השפעה על בלאי, בלי קשר לקילומטראז'.

כדאי לך גם להחליט, כמה כסף אתה מוכן להשקיע, כי יש הבדל בין 35 ל 50 אלף ש"ח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שוב תודה על התשובות המפורטות.

 

אחד התסכולים שלי בתהליך הזה הוא בדיוק ההערה שלך שקודם צריך להחליט כמה צריך להשקיע, וקודם צריך להחליט איזה אותו צריך (משפחתי או קומפקטי). האמת היא שאני אוהב להחליט אחרי שאני יודע מהן האופציות, והיתרונות והחסרונות של כל אחת, ולא לפני.

למשל, בהקשר של ההחלטה אם ללכת על משפחתי או קומפקטית - באופן עקרוני אין לי העדפה. יש לי משפחה קטנה, ויש לי נסיון טוב עם מאזדה משפחתית בעבר. אבל בשנתיים האחרונות אנחנו מסתדרים מצויין עם כלי רכב קטנים כשאנחנו משכירים רכב מפעם לפעם. מדובר בשתי אופציות קבילות לגמרי, בלי עדיפות לכאן או לכאן - אבל הן משפיעות על המכלול. אז אני בודק גם את זה וגם את זה.

ולמשל עניין התקציב. באמת באמת התקציב שלי הוא 20K, אולי אפילו פחות. אין לי כסף פנוי. אבל אני החלטתי אחרי כמה שנים בלי רכב שצריך רכב. תקציב הגג שלי הוא פיקטיבי לחלוטין (כלומר, שלא יהיו אי הבנות יש את הכסף בבנק, אבל יש גם ערימה של עוד מליון דברים אחרים שצריך לעשות עם הכסף הזה). ברור שלקנות רכב ב35K וב50K זה עסקאות אחרות לגמרי שמקבלים בהם דברים אחרים לגמרי. אם מסתכלים על זה מפרספקטיבה של הרכב בלבד, באמת קשה להשוות. אבל רכב ב35K משאיר לי עוד 15K לדברים אחרים - ויש לזה ערך. אפילו ערך רב. אז אני בודק את שתי האופציות ומנסה להבין מה אני מקבל בכל אחת מהן מה היתרונות והחסרונות של כל כיוון, ואז מסתכל האם רכב שקונים ב35K על כל יתרונותיו וחסרונותיו +15K שישארו לי פנויים, עדיף יותר או פחות מרכב שקונים ב50K בלי להשאיר כסף בצד לדברים אחרים. הראש שלי פתוח לכל הכיוונים, ואני בודק את כל האופציות (כולל אופציות ביניים) - ובסוף אני באמת אחליט.

 

אפשר להסתכל על זה גם מנקודת מבט כלכלית. אני מסתכל על העלות הכוללת של הרכב לשנתיים, בהנחה שאני מוכר אותו אז. אז אני משקלל את מחיר הקניה, האחזקה, איבוד הערך, והתועלת שאני מפיק מהרכב (בקירוב - הרי אין מדד מדויק לזה). בחשבון כזה, אפשר להשוות כלי רכב מסוגים שונים ומתקציבים שונים.

 

אחד התסכולים שלי מהשיטוטים שלי עד עתה הוא שאחרי שניסיתי להגדיר את הצרכים לסוכן הוא הציע לי רכב אחד שהוא "הכי מתאים". ממש מפתה אותי לצאת מהסוכנות, להיכנס מחדש לסוכן, לספר על מערכת צרכים אחרת כדי לקבל הצעה לרכב אחר שאולי מתאים לי באופן אחר. אבל זה מעייף.

 

אז כן. אני אולי אדם מוזר, אבל זאת נראית לי התלבטות לגיטימית וסבירה לגמרי בין מאזדה 2004 ב35K לבין סיריון 2008 ב55K. למרות ההבדל בקטגוריות ובמחיר. אולי אני סתם סובל מפיצול אישיות :-)

פורסם

תשמע,

מה שאתה רשמת עכשיו, זה מה שהרבה אנשים חושבים, אין במחשבותיך ובהתלבטות שלך שום דבר מוזר.

אבל נכנסת לפורום רכבים וכתבת שאתה מחפש רכב ב 40-50 אלף ש"ח, בלי דרישות מיוחדות.

 

ולפי מה שרשמת, אפשר היה לשלוח אותך ללוח יד 2, שתגדיר שם את סכום הקנייה ותקבל אלפי רכבים שמתאימים להגדרה הזאת.

לכן, כדי לצמצם לפחות קצת את האופציות הצעתי לך לבחור בסוג הרכב וסכום ההשקעה.

לא אני או ולא אף אחד אחר כאן בפורום לא יכול להכנס לשיקולים כספיים שלך ולסדר עדיפויות שלך בחיים.

ברור שכולם רוצים רכב כמה שיותר אמין בפחות כסף ושלא יפסיד במחיר אחרי X שנים.

אבל אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

 

כמה שהרכב חדש ויקר, הוא יפסיד יותר בשנים הבאות, אבל ככל הנראה יהיה יותר אמין.

רכב יותר ישן קרוב לוודאי הפוך.

אתה רוצה למצוא איזון?

היו כאן הרבה דיונים בנושא, והרבה אנשים הביעו דיעה, שמקום האיזון נמצא בקניית רכב בן 3 ומכירה בגיל 5.

הרכב כבר ספג ירידת ערך משמעותית בשלושת השנים הראשונות, אבל עדיין לא מספיק ישן כדי להתקלקל.

ברור, שרכב בתקציב של עד 20 אלף ש"ח יפסיד פחות במחיר מאשר רכב ששווה עכשיו 50 אלף ש"ח, אבל אין לנבא, כמה השקעה הוא ידרוש בתיקונים.

באופן כללי, אם נושא של שמירת ערך נכנס חזק, ויש כוונות למכור את הרכב אחרי שנתיים-שלוש, אני ממליץ לא לקנות רכבים נפוצים בליסינג ולא עם עבר של ליסינג.

אבל ברור לך, שבשביל רכב מידיים פרטיות במצב טוב צריך לשלם עכשיו יותר מאשר על הרכב שבא מליסינג.

וכמובן יש רכבים פחות סחירים ויותר סחירים. יותר סחירים רכבים יפניים מיידים פרטיות שהיו נדירים בליסינג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב...לא התכוונתי לעצבן אף אחד. ואם אני נשמע טרחן ומעצבן אני באמת מתנצל. אני באמת לא מבין ברכב, וכיוון שמדובר בהוצאה גדולה, אני מנסה ללמוד את השטח, כדי לא לעשות שטויות שיעלו לי הרבה אחר כך. אני מאד מעריך את התגובות שלך ושל אחרים, ואת הסבלנות שלכם. אין לי שביב של טענה. אני לוקח לתשומת לבי את כל העצות וההערות.

(והסיבה שאמרתי בלקוניות "רכב ב40-50K" היא בדיוק תוצאה של שיטוט במגרשי המכירות. גיליתי שהם לא אוהבים סיפורים, ולא אוהבים התלבטויות. רוצים מספר וזהו. האמת, אני יכול להבין אותם)

פורסם
טוב...לא התכוונתי לעצבן אף אחד. ואם אני נשמע טרחן ומעצבן אני באמת מתנצל.

 

מה שרשמת עכשיו -זה באמת מוזר.

לא עצבנת אף אחד.

 

ברשותך כמה שאלות - כמה אנשים אתם, האם צריך בגאז' גדול לעגלות\ציוד לטיולים וכמה קילומטרים בשנה אתם נוסעים ?

 

אפשר גם לקנות רכב סופר מיני חיסכוני ב 20-25 אלף ש"ח, למשל פיאט פונטו ספייס מידיים פרטיות.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=1404&FromYear=&UntilYear=&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=

השאלה היא, האם הוא יספיק לכם?

הטיפולים והתיקונים לא יקרים, בטיחות טובה, צריכת דלק מעולה, אין הרבה כספים להפסיד בירידת ערך.

הבעיה היא למצוא רכב כזה במצב שמור - בשביל זה צריך זמן וסבלנות.

תהיה גם מוכן, שחלק מההודעות בלוח יד 2 אלה הודעות סוחרים . צריך להיות זהיר, לבדוק מסמכים, לא להאמין לכל מיני סיפורים (מוכר בשביל חבר\דודה וכו..).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

(היה נדמה לי שאולי התעצבנת... אם טעיתי, עדיף ככה. יאללה עוברים הלאה)

 

אנחנו זוג+ילדה קטנה.

עד היום הסתדרנו עם תא המטען של הסיריון והגטס (ששכרנו מפעם לפעם לטיולים), אבל תא מטען גדול יותר יהיה נוח יותר - אני מודה (אבל יש גבול כמה אהיה מוכן לשלם יותר בשביל זה... כאמור, זה ממש לא must).

 

צפי הנסועה הוא כ20000 ק"מ בשנה, בעיקר לצרכי פנאי (כלומר, אני מעריך שהצרכים שלנו הם להרבה פחות מזה, אבל לוקח בחשבון שכשכבר יש רכב, פתאום משתמשים בו הרבה יותר ממה שצריך באמת).

 

לגבי הפיאט - אבא שלי שנא פיאט (לפני 20 שנה), לי אין נסיון איתו, אבל יש דעה קדומה, לחלוטין לא רציונלית, בגלל אבא שלי. מצחיק איך דברים כאלה משפיעים עלינו. לא מכיר את הרכב. הולך לחפש קצת בפורום וביד2.

 

לגבי הסוחרים והרמאים - אחד הפחדים שלי הוא בדיוק מסוחרים רמאים. אותי אפשר לרמות כמעט בלי להתאמץ. אני מאמין לכל שטות ומאמין בטוב ליבם של בני אדם. זו סיבה טובה ללכת לסוכנות אמינה. מצד שני, אולי כדאי לי ללמוד ולהתנסות בדברים חדשים.

פורסם

וההודעה האחרונה שלך מחזירה אותי לסיריון.

בכל זאת, 20 אלף ק"מ בשנה זאת כמות נסיעות מכובדת , והעדפה לרכב חיסכוני ויחסית חדש.

אגב, בקצב הנסיעות שכזה, ההפרש במחיר הקניה בין לנטיס ישנה לבין סיריון יותר חדשה יתקזז תוך שנתיים-שלוש ע"י הפרש בהוצאות הדלק.

במגרשים של חברות ליסינג אין מבחר של רכבים ישנים (כמו לנטיס או פונטו ספייס), אותם אפשר למצוא במגרשים של יבואנים (בכמויות לא גדולות) או במגרשים שלא מומלץ לקנות מהם (בכמויות גדולות).

בגלל הפחד שלך, האמונה לסיפורים וחוסר ניסיון בקניית רכב, אולי באמת כדאי לעשות סיבוב בחברות אוויס, אלדן, אלבר וכדומה.

יש להם מבחר גדול של סיריון, אולי תמצא מכונית עם קילומטראז' לא גבוה במיוחד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
וההודעה האחרונה שלך מחזירה אותי לסיריון.

בכל זאת, 20 אלף ק"מ בשנה זאת כמות נסיעות מכובדת , והעדפה לרכב חיסכוני ויחסית חדש.

אגב, בקצב הנסיעות שכזה, ההפרש במחיר הקניה בין לנטיס ישנה לבין סיריון יותר חדשה יתקזז תוך שנתיים-שלוש ע"י הפרש בהוצאות הדלק.

במגרשים של חברות ליסינג אין מבחר של רכבים ישנים (כמו לנטיס או פונטו ספייס), אותם אפשר למצוא במגרשים של יבואנים (בכמויות לא גדולות) או במגרשים שלא מומלץ לקנות מהם (בכמויות גדולות).

בגלל הפחד שלך, האמונה לסיפורים וחוסר ניסיון בקניית רכב, אולי באמת כדאי לעשות סיבוב בחברות אוויס, אלדן, אלבר וכדומה.

יש להם מבחר גדול של סיריון, אולי תמצא מכונית עם קילומטראז' לא גבוה במיוחד.

 

מחזק במאה אחוז. אתה צריך להקשיב לו, באמת הוא תמיד נותן עצות מעולות ולך הוא תפר תיק מאין כמוהו.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
מחזק במאה אחוז. אתה צריך להקשיב לו, באמת הוא תמיד נותן עצות מעולות ולך הוא תפר תיק מאין כמוהו.

 

מקשיב, מקשיב...גומע. כבר מחפש את הסיריון שתתאים לי.

אחזור בסוף היום עם חוויות, שאלות חדשות ועוד תהיות.

×
×
  • תוכן חדש...