Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברשותי דייהטסו שרייד מודל 97 אוטומטית, הקילומטראג' של הרכב הינו 146K, הרכב ברשותי כמעט שנתיים ובתקופה הזאת הוא מטופל בקפדנות, הרכב לא "אוכל שמן" יותר מידי וגם די חסכוני בדלק צריכה מעורבת בסביבות ה 1 ל 11.5 בהתחשב שהרכב אוטומט ורוב הנסיעות הן עירוניות.

 

מאז הקניה המנוע היה די רועש וכניראה גם הרבה לפני כן, רק לא ממזן שמתי לב שברכבים מאותו דגם המנוע שקט הרבה יותר

הרעש נשמע "בריא" והשסטומים לא מזייפים אבל פשוט הרגשה של כאילו אין בידוד טוב או פשוט בגלל שהמנוע כבר לא חדש

דבר נוסף הוא שכאשר אני מאיץ עד ל 4 אלף סלד האגזוז רועש בצורה מגעילה.

השאלה שלי:

האם יתכן שזו תקלה מכאנית כל שהיא כמו רינגים או חור בצינור פליטה (ויזואלית לא מצאתי) או תושבות מנוע?

במקרה וזה סתם כתוצאה מבלאי מה ניתן לעשות (אילו טיפולים) בכדי להפחית את הרעשים ואולי גם שתפחית בצריכת הדלק?

בתודה מראש איגור.

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צריך לתת למכונאי שישמע את הרעש, ולפי זה יחפש כיוון.

לדעתי זה יכול להיות צינור פליטה סדוק במקום נסתר למשל.

הצריכה שלך טובה מאד לנסיעה בעיר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מבין, תודה רבה גם אני חושב שאולי זה הצינור פליטה למראת שעברתי טסט ללא בעיה.

אוהב מוטוריקה וגם רטוריקה.

×
×
  • תוכן חדש...