Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגשה שאי אפשר לתאר , כאילו אני מתחרט על זה כמעט.

 

איביזה בין השמורות והיפות בארץ.

קניתי אותה מצ'מפיון ביוני 2006, עברה אצלי 72 אלף ק"מ ושירתה אותי בהנאה גדולה.

רכב עם המון כוח שמתפרץ בברוטליות...אני אתגעגע אליה בטוח :cry:

 

 

99846482.jpg

 

56839595.jpg

 
 

 

 
 
פורסם

אחח תמיר תמיר - סוף סוף, כמה התלבטויות עברו עלייך.

יאללה תתקדם - תאמין לי אתה תהנה לא פחות ברכב הבא - מה הכיוון החדש אגב?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ברוך הבא למשפחה .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=369681

 

עקבתי אחרי שרשור המכירה של הרכב שלך. עדכנת אותו כ"כ הרבה פעמים שחשבתי לעצמי שהרכב לא יימכר לעולם.

אני בינתיים 20 יום אחרי מכירת הרכב שלי, ועדיין יש געגועים.

שונא גזענים !.

פורסם

הוא לא נמכר כי פשוט לא השלמתי עם הרעיון הזה של המכירה.

 

היו כבר קונים שהיו מוכנים לשלם כסף (ולפעמים גם מעל המחירון) אני פשוט ביטלתי את העסקה לא הייתי מסוגל למסור את המפתחות

 
 

 

 
 
פורסם

לפני שבוע חבר לי הביא לי סיבוב על איביזה כמו שלך רק 4 דלתות.

פשוט אין מילים לתאר כמה שהאוטו הזה באמת הנאה!

אפשר להגיד שזה האוטו הכי חזק שנהגתי בו.

לדעתי אין טעם להשתדרג למשהו יותר חזק בארצינו אבל כל אחד וההחלטה שלו

שיהיה לך המון בהצלחה!

פורסם
לפני שבוע חבר לי הביא לי סיבוב על איביזה כמו שלך רק 4 דלתות.

פשוט אין מילים לתאר כמה שהאוטו הזה באמת הנאה!

אפשר להגיד שזה האוטו הכי חזק שנהגתי בו.

לדעתי אין טעם להשתדרג למשהו יותר חזק בארצינו אבל כל אחד וההחלטה שלו

שיהיה לך המון בהצלחה!

 

צריך להשתדרג לאוטו עם אותו הכוח רק שיהיה לו הרבה יותר קל להוריד אותו לקרקע ולהשתמש בו בסיבובים.

 

שמעתי 1.4 עם APR לא פראיירית בכלל לעומת 1.8 עם עידכון.

 

תמיר, ראה הוזהרת. שירוקו זה ממכר!

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...