Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי היו חששות מהטאצ', אמנם מתרגלים אבל ההקלדה עדיין מאוד מעצבנת (אני עדיין מסתבוב עם טלפון אחר שממנו אני שולח SMSים).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

ברשותי E72. הסוללה מחזיקה הרבה. הקליטה לא ממש טובה וכאשר הקליטה נעשית חלשה - איכות הסאונד שאי אפשר לדבר. לפעמים כאשר הקליטה חדשה יש בעיות בניסיונות להתקשר (במקום איתות שומעים רעש כאילו מישהו מוריד מים באסלה).

מידי פעם המכשיר עושה ריסטרט (גם באמצע השיחה - קרה בינתיים פעם אחת: אני מדבר, מדבר ופתאום לא עונים לי, על המסך אני רואה לוגו של נוקיה).

 

המצלמה יחסית טובה - הצבעים טובים והחדות בסדר (לא SLR כמובן :lol:, אבל אם אין שום דבר אחר, אפשר לצלם גם איתה).

 

המכשיר נוח לי לשימוש, מלבד עיניין שלטה שלפעמים לא טובה (עם מוטורולה CDMA לא היו לי בעיות באותם מקומות) - הכל בסדר.

חווית משתמש, אני נותן ציון 7/10.

 

מה שאני לא אוהב בטאץ': המסך מתלכלך מהר (ניסיון עם אייפד).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני לא רואה הבדל בין שניהם מבחינת הצריכה.

הרי הנוקיה כשאתה מגדיר לו מייל קורא מיילים כל 5 דקות...

חוץ מזה אני לא מכיר BB אז אני לא יכול להרחיב...

 

הנוקיה באמת "מרפרש" מדי פרק זמן מוגדר מראש. ה BB לעומתו מחובר תמידית, כלומר ברגע שנשלח אליך מייל, ה BB יתריע מיידית, מקדים אפילו את המחשב.

בכל מקרה, חיבור דאטה תמידי איננו רק כזה אשר בודק מיילים מדי פעם. אם תתקין אפליקציות אשר דורשות חיבור תמידי כגון whatsapp, nimbuz ודומיהן, תגלה כי חיי הסוללה מתקצרים משמעותית, אבל כפי שכתבתי קודם לכן- "קצר משמעותית" הינם יומיים בפועל בשימוש סולידי (זמן מכובד ביחס לסמארטפון מודרני), בעוד ה BB "יסחוב" יום נוסף.

 

בשורה התחתונה, אם מחשבים עלות אל מול תועלת, E72 מכשיר מאוד מומלץ (חס וחלילה לא לרכוש אצל הספק הסלולרי).

פורסם
(אני עדיין מסתבוב עם טלפון אחר שממנו אני שולח SMSים).

אני אישית לא מבין איך יכולתי לשלוח SMSים מטלפון לחיצים. בטאץ' יש לך מקלדת מלאה, ואתה יכול להשתמש בשתי הבהונות לכתיבה, כך שאתה כותב משמעותית יותר מהר. ברור שיש טלפונים כמו BB או E7X, ששם יש לך מקלדת פיזית, אבל בזמנו רציתי לקנות טלפון, ראיתי את הE71, הסתכלתי על הכפתורים שלו, אחר כך על האצבעות שלי, והבנתי שזה לא בשבילי.

אבל עדיין, יש מכשירים שמשלבים את שני העולמות, מקלדת QWERTY פיזית ומסך מגע, כמו מיילסטון, דיזייר Z או נוקיה E7.

 

בטאץ' אתה יכול לכתוב בכמה שפות בלי ללמוד הקלדה עיוורת. מאוד נוח אם אתה בישראל וצריך לכתוב SMSים ברוסית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני שולח המון הודעות, ואני גם די מהיר בהקלדה (במכשיר עם מקשים) ורגיל לזה. בטאצ' אני חייב להתרכז ולוקח לי הרבה יותר זמן ובסוף תמיד איכשהו יוצא שיש לי טעויות. מעצבן אותי גם איך שבנקסוס ההודעות בסגנון צ'אט.

אם לא היה לי צורך בסקייפ, מזמן הייתי חוזר לSE WALKMAN שלי.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אז אילו בסימפטומים של התלבטות.

אני חושב על אופציה של אייפון אבל זה לגמרי לא סופי.

הבעיה שבאייפון 4 רוצים עליו מחיר אסטרונומי ולא ממש מקלים במחירי הביטוח

למיטב הבנתי.

האם שווה לי לחסוך ''כמה שקלים'' ולרכוש אייפון 3GS?

מה ההבדל בניהם בעצם?

האם הפער הכספי העצום שווה את זה או שעדיף לרכוש את ה- 3GS?

תודה לעוזרים.

שלומי.

פורסם

אם כבר החלטת על אייפון אז רק על 4.

יש הבדל עצום בין ה4 ל 3. איכות המסך ב4 היא לא פחות ממדהימה.

יש המון שיפורים (מצלמה, סוללה) ועוד כמה דברים.

בכל אופן אני בתור בעל מכשיר טאץ' החלטתי שאני חוזר למכשיר עם מקשים ברגע שיצא הE6 של נוקיה...

כמו שאמר אינפיניטי, צריך להתרכז בכתיבה, זה איטי ומגושם. אייפון או נוקיה זה לא משנה, בשניהם כתבתי הודעות והרבה.

×
×
  • תוכן חדש...