Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מחפש מהנדס תעו"נ או הנדסאי אזרחי לעבודה בתחום ניהול ובקרת פרוייקטים באזור הדרום.

מגורים באזור באר-שבע חובה.

אין צורך בניסיון קודם.

 

פרטים נוספים או הסברים להעברת קו"ח בפרטי.

פורסם

שלום רב,

 

שמי יוסי, סיימתי לימודי חשבונאות ואני לאחר בחינות המועצה. מחפש התמחות באזור הצפון (טבריה/חיפה )

 

 

מעט על עצמי:

 

- ניסיון עשיר במערכות מידע (אפיון, הטמעה ו-QA)

 

- ניסיון רב בבניית דוחות רווח והפסד, דוחות כלכליים שונים ודיווח לממונים בכלי Excel, PPT ושאר חבילת אופיס

 

- אנגלית ברמה גבוהה מאוד

 

- ניסיון ניהולי של 20 עובדים באופן ישיר וכ-100 עובדים במשמרת תחתי

 

- ניסיון רב בבקרה פיננסית ותפעולית.

 

 

 

אני סמוך ובטוח שעם הניסיון שרכשתי וגילי (32), אוכל לתרום רבות, ללמוד ולהתפתח במשרדכם.

 

אשמח אם תזמנו אותי לראיון אישי לצורך התרשמות.

 

 

בתודה מראש על ההזדמנות,

יוסי 050-6880009

[email protected]

קוח יוסי מוסנג'אד צפון.doc

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

מחפש עבודה זמנית באזור הדרום (אזור באר שבע/דימונה והסביבה) לחודשים אוגוסט - אוקטובר. אין העדפות מיוחדות (חוץ מזה שאני לא מעוניין במלצרות/טבחות וכדומה), אבל מעדיף עבודה שכוללת גם עבודת שטח ולא רק ישיבה על התחת כל היום.

 

קצת על עצמי - בן 27, סטודנט לתואר שני בהנדסה בבן גוריון (+שליטה במטלב/סולידוורקס/אופיס), דובר עברית/רוסית/אנגלית ברמת שפת אם ובעל רישיון נהיגה משנת 2003 (עד 4 טון).

 

זמין לעבודה בשעות גמישות.

 

מוכן גם לקבל תרומות כספיות בעילום שם... :-P

פורסם

שלום לכולם, אני נער בן 18, סיימתי את הלימודים התיכוניים ואני מתגייס בחודש מרץ.

אני בתהליכי חיפוש עבודה אבל אין תוצאות.

אני מחפש עבודה שאוכל להצטיין בה, אני יודע שאני טוב במכירות ויכול להצליח מאוד בעבודה בסגנון כזה, ( איש מכירות בטלפון של חברות שונות ? ) אבל העיניין שאני לא חושב שאף חברה רצינית תקבל נער בן 18 לפני גיוס לעבודה אצלה.

אני מרגיש שבעבודות מלצרות לא אצטיין ואעזוב במהרה.

האם למישהו יש רעיון לאיזה עבודה שתתאים לי ומקום שיקבל אותי לעבודה אצלו?

מעוניין בעיקר בעבודות מכירה ושיווק.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם.

 

בוגר הנדסת מכונות מאוניברסיטת ת"א, בעל ניסיון כשרטט SolidWorks (בזמן הלימודים), חוש טכני טוב, וידיים טובות.

מחפש עבודה במקצוע (אבל אשמח לשמוע גם הצעות מעניינות אחרות), אשמח גם למשהו זמני.

עדיפות לעבודה באזור חיפה אך מוכן גם להעתיק מגורים במקרה הצורך.

 

תודה מראש.

יורי.

 

מייל: [email protected]

פורסם

שלום חברים,

החברה שאני עובד בה מחפשת עובדים בתחומים הבאים,

מי שמעוניין שיפנה אלי בפרטי.

[למנהלי הפורום אני לא חברת כח אדם וגם לא מגייס HR בסה"כ מנסה להעביר קרמה ומזל טוב לאנשים שחולים בג'וק הכבישים] :-)

 

· Experienced Malware Researcher (Security)

· Security Threat Engineer (Security)

· Security Engineer (Security)

· Security Researcher (Pinpoint)

· Tier 3 Support Engineer (Support)

· Agent team, Senior Developer (Win32 Low Level) (R&D)

· Agent Team Leader (R&D)

· Senior Backend Server Developer (R&D)

· Senior Product Manager (Product)

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

הצעת עבודה:

(ממליץ למהר, לא בטוח שיהיה מי שיעביר את קורות החיים... :lol: )

דרוש נציג/ת תמיכה טכנית באמצעות צ'ט

* מיקום: תל אביב

* היקף משרה: משרה מלאה / שלושת רבעי משרה (עשוי להתאים גם לסטודנטים/ות)

 

דרישות חובה:

-שנה ניסיון בתפקיד תמיכה טכנית.

-מיומנויות הקלדה טובות ,ללא שגיאות.

-מיומנות תקשורת באינטרנט – יכולת מתן שירות מהיר ואדיב, גם בכמה שיחות צ'ט במקביל.

-הבנת הנקרא ברמה גבוהה

-יכולת למידה עצמית גבוהה

 

כדאי שיהיה:

-ניסיון בתמיכה באמצעות צ'ט

-ידע במערכות הפעלה WIN XP \ Win 7.

-הכרות בסיסית עם ניהול משתמשים ב- Active Directory

-הכרות עם תחום התקשורת (IPVPN, ATM, LAN/WAN)

פורסם

למכון יופי איכותי בהרצליה פיתוח, דרושה מניקוריסטית פדיקוריסטית תותחית! מקצועית, נעימה, אמינה ואחראית למניקור, פדיקור ושעווה. תנאים מצוינים. העבודה במשרה מלאה. מיידי.

 

 

למכון יופי בהרצליה פיתוח, דרושה עובדת תותחית ומקצועית לפדיקור-מניקור, בניית ציפורניים, עיצוב גבות.

 

כמו כן דרושה קוסמטיקאית

 

העבודה במשמרות/משרה מלאה או כפרילנס. העבודה לטווח ארוך ובאווירה נעימה מאדכמו כן דרושה.

 

09-77-178-79

http://www.NovaBeauty.co.il

פורסם

אשתי מחפשת עבודה ללא הצלחה כבר מעל חצי שנה. אולי מפה תגיע הישועה.

בת 25, גרים במרכז, חולוןהנדסאית מכונות התמחות תיכנון ויצור ממוחשב,(ממוצא 89 מצטיינת!)

או בכלל כל עבודה מעניינת, חבל שיושבת סתם בבית ללא כל הכנסה :|

בעלת יחסי אנוש מצויינים, מעולה עם ילדים.

המייל שלה :

[email protected]

תודה.

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

שתפנה לתע"א ואופטימום/אמרל.

 

חברות תיעוד הנדסי כמו אופטימום מחפשים אנשים כאלה בנרות. גם השכר כ-9K, לא רע.

משכנתא זה קל

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לכבוד סוף החופש הגדול אני מחפש עבודה.

החבר'ה הצעירים יותר הפסיקו לעבוד כי הם הולכים לבית ספר אבל אני לא, באזור חיפה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
סטודנט שנה ב' למדמ"ח מחפש עבודה בתחום הרלוונטי - QA ושות'.

זמין לעבודה יומיים בשבוע במהלך שנת הלימודים הבאה, ומשרה מלאה לאחר סוף תקופת המבחנים הנוכחית. איזור דרום-מרכז.

 

פניות בה"פ. תודה! :-)

 

נגמרו המבחנים, מתחיל לחפש עבודה בכל הכח!

אשמח לקבל הצעות והכוונות. מוכן לעבוד בכל תחום שקשור למחשבים, נייד באיזור דרום\מרכז.

×
×
  • תוכן חדש...