Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תעשיות בית-אל צריכים עובדים,

יש אתר בזכרון יעקב ובאזור התעשייה שח"ק (יש עוד כמה מפוזרים) ועוד מחסנים בסביבה.

צריכים מחסנאים, אנשי הרכבות טכניות, אנשי ייצור (ריתוך, כיפוף, צביעה) וייתכן שגם מומחי ERP.

יש עוד כל מיני משרות שאני פחות מכיר בתחומים שונים.

מי שמעוניין, יכול לפנות אליי ואעזור לו לקדם קורות חיים,

בהצלחה

כבר חתמתי...

פורסם
בתאריך 19.1.2025 בשעה 15:50, ArikC כתב:

לקראת סיום קורס SOC, שבו למדתי MCSA , CCNA, FORTI, בקרוב גם לינוקס , פייתון, ויסודות SOC.

מחפש משרה התחלתית בסגנון help desk, NOC , עדיפות לאיזור השרון והמרכז הקרוב.

ממליץ לך לחפש משרות בבינת סמך ובמטריקס, השכר ההתחלתי לא יהיה וואו אבל זה אחלה דרך להתחיל.

 

  • אהבתי 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בחברה שלי, מחפשים איש או אשת תמיכה טכנית tier 2. 

המיקום - שוהם. על אף שהמקום נגיש לתחב"צ - אני מכיר שניים שבאים ככה. נראה לי שעדיף שיהיה רכב. 

המשרה מלאה, לא משמרות. 

דרישות ניסיון בתמיכה טכנית עדיפות גם טכנאות בעבר. 

שליטה מלאה בAD ,office ,windows, פתרון תקלות מורכבות יותר מטיר 1. 

תמיכה מרחוק ובשטח. 

יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה תחת לחץ, יוזמה ואחריות.

אני לא יודע מה השכר שמוצע. לעתים רחוקות יש צורך לטוס לבלגיה או מלטה. 

 

Peugeot  5008 2023 

פורסם

בחברת הייטק בטחונית בנתניה (לא אלביט) מחפשים סטודנט להנדסת מכונות. רצוי עם רקע בתחום מהנדסאי או צבא. 

תנאים מעולים כנהוג בהייטק (לא כמו אלביט), תחום מעניין ואנשים סבבה (לא מאלביט). 

לשלוח בה"פ. 

 

ליתר בטחון מדגיש: המשרה לא באלביט. 

 

 

  • מצחיק 4
פורסם (נערך)

IMG-20260101-WA0017.jpg

המקום נמצא בפארק העסקים קיסריה. 

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

בפארק העסקים קיסריה יש חברות 'הנדסה' לכל דבר החל מהסרת שיער בלייזר דרך דפוס תעשייתי וכורים גרעיניים. כדאי להוסיף שהחברה הנ"ל עוסקת במערכות בקרה ומולטימדיה, כלומר סביר להניח שמדובר במחסן נקי יחסית עם מוצרים קלי משקל. נשמע כמו אחלה ג'וב, חוץ מזה שהאזור קצת מבודד. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

כן מדובר בחברת איטגרציה למולטימדיה.

חברת פרויקטים.

אין מלגזות ואין מפעל.

אבל מה שצריך זה ראש גדול, ויכולת תפיסה.

המקום לא מבודד, ההפך פארק העסקים קיסריה מאוד נגיש, מאוד מטופח, מאוד! ואם הרבה שירותים בפארק, מסעדות וכו. 

ותחנת רכבת כמובן

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
בתאריך 5.11.2025 בשעה 09:43, yairw כתב:

תעשיות בית-אל צריכים עובדים,

יש אתר בזכרון יעקב ובאזור התעשייה שח"ק (יש עוד כמה מפוזרים) ועוד מחסנים בסביבה.

צריכים מחסנאים, אנשי הרכבות טכניות, אנשי ייצור (ריתוך, כיפוף, צביעה) וייתכן שגם מומחי ERP.

יש עוד כל מיני משרות שאני פחות מכיר בתחומים שונים.

מי שמעוניין, יכול לפנות אליי ואעזור לו לקדם קורות חיים,

בהצלחה

 

 

מעבר לנרשם מעלה, גם אם אין תעודת מקצוע, אבל יש ידיים טובות ורצון - יש על מה לדבר,

שאר התפקידים (שלא קשורים ישירות אליי) הם טווח רחב מאוד (מדובר על 8 חברות שונות תחת מטרייה אחת), מIT וCNC ועד לאופים ותופרים

 

דוגמא,

עולה חדשה מדרום אפריקה, מבוגרת ולא דוברת עברית (רק אנגלית) עם ניסיון פקידותי,

היום מייצרת כבלי תקשורת וחשמל במחלקת חשמל (אפס ניסיון קודם).

אצלי במחלקה יש לפחות 3 עובדים שלא דוברים עברית שמככבים.

 

אשמח לעזור בקידום קורות חיים בכל מקצוע, למרות שמחפש מרכיבים טכניים בעיקר (יודע להחזיק מברגה? דבר איתנו)

 

 

כבר חתמתי...

פורסם
לפני 9 שעות, לירון .ה. כתב:

המקום לא מבודד, ההפך פארק העסקים קיסריה מאוד נגיש, מאוד מטופח, מאוד! ואם הרבה שירותים בפארק, מסעדות וכו. 

ותחנת רכבת כמובן

 

שמח לשמוע שהמצב השתפר. אבי עבד שם שנים רבות (מהימים המוקדמים של הקמת הפארק) ואני נהגתי לבקר מספר פעמים בשנה בין 2007 ל-2020. בכל פעם נותר אצלי רושם של מדבר עם כמה מתחמי בניינים מפוזרים אקראית שע"מ לנווט ביניהם צריך אופניים או משהו ממונע.

 

יתכן שפשוט ביקרתי בחלק הפחות מפותח של הפארק.

 

פורסם

ואו...קודם כל הפארק מחולק לדרומי וצפוני.

עבר פיתוח מטורף. ונחשב לפארק העסקים הכי יפה שיש, גינון מטורף.

עם תחנת רכבת בפארק עצמו, ושטאל חינם שמפזר ברחבי הפארק.

 

  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...