Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מהנדס מכונות עם חמש שנים ניסיון בעולמות פיתוח והנדסה, מחפש עבודה באיזור המרכז (גם השרון או השפלה אופציונליים)...

אם מישהו יכול לסייע אשמח לקבל הודעה בפרטי

 

תודה

  • אהבתי 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 28.5.2023 בשעה 22:36, פריג'י כתב:

אצלנו מחפשים לתפקיד מהנדס מוצר ותצורה (לא מנהל מוצר).

בצפון (תפן).

 

מהנדס.ת (אפשר גם תואר אקדמי אחר, נשקול) עם כ- 3 שנים ניסיון.

אווירה של סטארט אפ וצוות צעיר, אבל חברה מבוססת ורווחית (מאוד) בתחום המוצרים הרפואיים.

 

רצוי ניסיון בבקרת תצורה בחברות שיש להן מוצרים משלהן (כלומר לא רק עבודה אצל חברות שהן קבלני משנה).

 

צרו קשר בפרטי אם יש לכם מועמדים להציע.

מעבר לבבל"ת של אתרי הדרושים, אני מחפש אנשים עם דעה עצמאית, יכולת לעמוד על דעתם ולהסביר, הבנה והיגיון בסיסי, ויכולת ליזום ולהניע תהליך.

מקפיץ

 

את זה איישנו, אבל יש תקן פתוח למתכנן מכני, בצפון (תפן).

 

בגדול התקן הוא למתכנן/נת לא ג'וניור. רצוי עם ניסיון בתעשיה רפואית וניסיון בפיתוח, 3-5 שנים. 

 

אם יש מישהו/י עם ראש טוב, הבנה ברמה גבוהה, אז גם אם לא עונה בדיוק לתנאים היבשים יש מצב שאצליח להגיש אותו/ה לראיון.

חייב - תואר בהנדסת מכונות וניסיון.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

מחפשים אצלנו כרגע, חברה בצפון בתחום הסמיקונדקטורס:

-מהנדס תוכנה סיניור (חובה תואר מדמ"ח/הנדסת תוכנה+לפחות 5 שנים בתחום עם נסיון מוכח כסיניור)

-מהנדס אפליקציה (תפקיד שמחייב גם טיסות)- תואר בכימיה/פיזיקה/הנדסת חומרים, או תארי הנדסה אחרים עם זיקה לתחום ונסיון רלוונטי

-אינטגרטור מכני

-מנהל מוצר עם מעל 5 שנות נסיון בתפקיד דומה

-מנהל תפעול - תואר אקדמי חובה+לפחות 5 שנים נסיון, מהן שנתיים בתפקיד ניהולי רלוונטי (גם הנדסה וגם תחומי מדעי החברה יתקבלו)

 

אני יכול לספר לכם על כל מיני חירטוטי הייטק או שאני יכול פשוט לתת את השורה התחתונה של למה כדאי לעבוד איפה שאני עובד-

רוב ההון האנושי ברחבת הפיתוח= זהב. אנשים נהדרים גם ברמה האישית וגם המקצועית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מחפש משרת פיתוח תוכנה במרכז הארץ.

עדיפות לאמבדד/בקאנד אבל לא שולל שום אופציה אחרת.

מסיים תואר במדעי המחשב בחודש פברואר, במהלכו יצא לי להשתתף בהתמחות של חצי שנה בחברת תוכנה, וזמין מיידית להתחיל משרה מלאה.

אשמח לשלוח קורות חיים :) 

Ford Fiesta 2014 Manual

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
לפני 3 שעות, BloodFist כתב:

היי, מחפשים בחברה שאני עובד בה למגוון תפקידים…

 

בלינקד-אין שלהם אני רואה תפקידים פתוחים רק בארה"ב. באתר הרשמי יש מלא תפקידים בארץ אך ללא תאריכי פרסום.

 

האם מדובר בהצעות אמיתיות ואקטואליות (באתר), או בבניית פול מועמדים/מצגת למשקיעים על איך החברה צומחת?

 

פורסם

שאלה נוספת, נגיד והייתי מהנדס שזה רלוונטי עבורו, האם הם היו מאשרים רילוקשיין לאחר קבלה לעבודה? יענו הולכים לממן ויזת עבודה/גרין קארד 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

הצעות אמיתיות לחלוטין (האתר, לא יודע להגיד לגבי הלינקדאין), אין צורך במצגת למשקיעים, גיסו לא מזמן 100 מיליון דולר והחברה מוכרת מערכות בכמות שעולה יפה. לא מחפשים לגייס עוד כסף כי אין סיבה…

לגבי רילוקיישן, יש כמה ישראלים שעברו לארה״ב במסגרת החברה

  • אהבתי 3
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

 

דרוש מחסנאי למרכז שירות ראשי של מותג רכבי יוקרה.עדיפות לנסיון,לפחות ניסיון בענף הרכב/טכני.לפרטים לפנות בה"פ

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בחברה שבה אני עובד מחפשים סניורים בתחום התוכנה והאלגוריתמים.

עדיפות לבעלי תואר שני ומעלה או בעלי תואר ראשון עם ניסיון עשיר ויכולות גבוהות.

מדובר בחברת סטארטאפ בגודל קטן-בינוני.

אנחנו אחרי גיוס כספים מוצלח וחייבים לקלוט אנשים *מצויינים עם ניסיון* לטובת פרוייקטים פעילים ופרוייקטים שכבר בקנה. 

לכן מדובר על תהליך גיוס מהיר מאוד למי שיוכיח את עצמו.

החברה פעילה בתחום של ראיה ממוחשבת ועקיבת עיניים בפרט. 

החברה נמצאת בחיפה בעיר התחתית, 2 דקות הליכה מתחנת רכבת מרכז השמונה. 

העבודה מהמשרד, אפשר מדי פעם לעבוד מהבית, אבל לא באופן קבוע.

 

לעוד פרטים אפשר לכתוב לי בפרטי. 

 

 

 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדיין מחפשים!

סיניורים בתוכנה, ג'וניורים וסיניורים באלגוריתמים. 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אשמח לעזרת הפורום :) 
מחפש להשתלב כג'וניור בניהול מוצר

זמין בה"פ

תודה רבה!

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם

לקראת סיום קורס SOC, שבו למדתי MCSA , CCNA, FORTI, בקרוב גם לינוקס , פייתון, ויסודות SOC.

מחפש משרה התחלתית בסגנון help desk, NOC , עדיפות לאיזור השרון והמרכז הקרוב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לפני 6 שעות, Derish כתב:

חוץ מ-help לא הבנתי כלום. למדת להיות 'טוב במחשבים'? 😄

עם כל כך הרבה ראשי תיבות הוא צריך להתגייס לצבא. כלשהו. 😀

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...