Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום עשיתי בדיקת רכב להונדה ג'אז 2006 לפני קנייה.

הרכב כמובן לא מושלם ואפילו הוחלף לו מכסה מנוע.

בנוסף, יש עוד כל מיני בעיות שמפורטות בבדיקה.

אשמח לשמוע דעתכם על המצב של הרכב ואפילו הערכה לעלות התיקונים.

 

תודה

2011-02-08.16.24.34.jpg

פורסם

את הפגיעה בשלדה אי אפשר לתקן. זאת אומרת, אפשר לתקן, קונים ג'אז אחרת שלא עברה תאונה.

 

אני הייתי ממשיך הלאה אם ורק אם המחיר היה מאוד, אבל מאוד, מפתה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה זה מפתה? 10% פחות ממחיר מחירון? 5% פחות ממחיר מחירון?

(כמובן רק על הפגיעה בשילדה)

 

ברור שאת שאר הליקויים, המוכר צריך לתקן במוסך מורשה.

פורסם

מעבר לפגיעת השלדה הקדמית, הכנף והמכסה שהוחלפו, הרכב על פניו נראה מוזנח מעט ובאמת שלא כדאי לרכישה במחיר שקרוב למחיר של אחת תקינה.

משכנתא זה קל

פורסם
תנסה יותר בכיוון של 50%.

לא. אתה לא סויחער. ממש לא.

איזה 50%. בתאונות שאסי מורידים ערכים בכסף, לא באחוזים.

 

לפותח שרשור.

בקיצור. האוטו קיבל בומבה בפרצוף. זה באשמת הנהג. המוכר צריך לשלם על זה.

אם תקח יהיה לך קשה למכור אחר כך גם במחיר מפתה. במקרים כאלה מתחילים לדבר 10K פחות מהמחירון ומשם ממשיכים. את ה10K האלה כערך אבסולוטי בכסף אתה תוריד לקונה ממך.

יצא לי למכור רכב או שניים אם תאונת שלדה, לצערי.

פורסם
לא. אתה לא סויחער. ממש לא.

איזה 50%. בתאונות שאסי מורידים ערכים בכסף, לא באחוזים.

 

לפותח שרשור.

בקיצור. האוטו קיבל בומבה בפרצוף. זה באשמת הנהג. המוכר צריך לשלם על זה.

אם תקח יהיה לך קשה למכור אחר כך גם במחיר מפתה. במקרים כאלה מתחילים לדבר 10K פחות מהמחירון ומשם ממשיכים. את ה10K האלה כערך אבסולוטי בכסף אתה תוריד לקונה ממך.

יצא לי למכור רכב או שניים אם תאונת שלדה, לצערי.

איזה 10K ואיזה נעליים,הרכב קיבל מכה בשילדה ויש ריתוכים בקורות.

30-40% פחות מהמחירון,אני הייתי מחפש רכב אחר.

פורסם

סעיף גיר נקי וסעיף מנוע שנראה טוב .

בכל אופן, אני לא תומך בדעה שאם המחיר מפתה אתה צריך לקנות. לדעתי ממש לא.תאונה שלדה במשמעות גבוהה, ריתוכים וכו', עזוב אותך.

אם לא מפריעה לך המשמעות הבטיחותית של הנ"ל תחשוב על הכאב ראש שיהיה לך במכירה של רכב עם פגיעה כזאת.

קיצר תמשיך הלאה.

V5

פורסם

המשכתי הלאה.

 

גיליתי גם עוד פרטים על מוכר הרכב.

מסתבר שמדובר בסוחר רכב שהסתיר את עצמו די טוב.

מצאתי את המספר שלו מתנוסס על עוד כמה מודעות באינטרנט ועל רכבים בנתניה.

בקיצור - צריך להזהר.

 

תודה לכולם על התשובות והסיוע!

ואם מישהו שומע על ג'אז במצב טוב, אני אשמח :)

פורסם

אני עדיין לא מבין איך אנשים נופלים בזה...

 

או שהמוכר מתחייב על השילדה(בכתב כמובן, או במזומן) או שאין בדיקה!, אם הוא מתחיל להמציא סיפורים שהוא לא בטוח או שלא יודע, לברוח כמו מאש!

פורסם

אני לא הייתי מתחייב לך על שלדה.

הייתי אומר לך שאין תאונות שלדה למיטב ידיעתי, אם היית רוצה אפילו הייתי מראה לך את הבדיקה ממתי שקניתי את הרכב.

אבל מאיפה לי לדעת אם המכון שבדק לי בזמנו לא פספס משהו, או שהמכון שנלך עכשו לא ימציא לי קצה שלדה מאיפשהו.

 

אפילו זכור לי מקרה של מישהו מהפורום שמכר את הרכב יד ראשונה שלו, ומן הסתם היה מודע לגמרי לזה שהוא לא עבר תאונות ובמכון הקריצו לו איזשהו קצה שלדה דמיוני.

V5

פורסם

 

תודה לכולם על התשובות והסיוע!

ואם מישהו שומע על ג'אז במצב טוב, אני אשמח :)

 

בדיוק היום ראיתי ברחוב בפתח תקוה חונה ג'אז 2007 למכירה. יד ראשונה עם 15K קילומרטים. אבל נראה לי מחיר אסטרונומי כי בדרך כלל במחיר סביר הן לא חונות ליד מרכז מסחרי.

×
×
  • תוכן חדש...