Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב חדש בתקציב של 110K


aaa906
שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב

 

אני משתמש חדש בפורום אז אנא סלחו לי אם אטעה, תודה רבה על העזרה.

 

אנחנו רוצים לרכוש רכב רכב חדש בתקציב של 110K

הרכב יסע 70% מהזמן עם נהג בלבד, ושאר הזמן עם 3 נוסעים.

פעם בחודש הרכב יעשה נסיעה של 400 ק"מ, ובשאר השבוע 5 נסיעות של 40 ק"מ כל יום.

סה"כ בחודש כ-1000-1200 ק"מ

הבטיחות היא העניין הכי חשוב ברכב, רק מכוניות עם 5 כוכבי בטיחות ו6 כריות אויר יכנסו בחשבון.

 

צריכת הדלק חשובה לנו במיוחד עקב מחירי הדלק המוטרפים האלה.

חשבנו על שני דגמים אפשריים סיאט איביזה, ומאזדה 2 בתצורת 4 ו5 דלתות

ביקרנו באולמות התצוגה בירושלים של סיאט, יונדאי, קאיה, ומאזדה.

 

בסוכנות סיאט הייתה סיאט איביזה החדשה עם מנוע ה TSI 1.2 אחד היתרונות שלה הוא הבאג'ז הגדול יחסית- 430 ליטר

אבל המושבים שלה, גם הקדמיים וגם האחוריים לא נוחים.

חסרונה הגדול הוא המחיר 115K ללא בקרת אקלים, וללא 6 כריות אויר, שמציב אותה במחיר של רכב משפחתי.

 

בסוכנות קאיה ראינו את קאיה סיד אשר מחירה גם כן גבוה אבל הייתה יותר נוחה מהסיאט איביזה.

 

את היונדאי I20 פסלנו כיוון שהיא ממש קטנה ואין כמעט מקום מאחורה.

 

המאזדה 2 היא הרכב המועדף עלינו מכמה סיבות.

התמחור שלה הוא זול יחסית לשאר המכוניות, 110K לדגם הסדאן-4 דלתות המאובזר ביותר ו 108.5K לדגם ה5 דלתות המאובזר.

היא הייתה הנוחה ביותר מבין המכוניות שבדקנו.

אם בוחרים בדגם הסדאן יש לו את תא המטען הגדול ביותר-450 ליטר.

וגם מיכוון שהיא מאזדה, שהיא הנמכרת ביותר בישראל.

 

אשמח לקבל המלצות הארות והערות.

ושוב פעם תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך קרוב משפחה או מכר ששייך למועדון חבר? אם כן, תוכל לרכוש את הi30 הרגילה ב108 אלף ש"ח, את הi30CW ב110 אלף ש"ח ואת הi30 הרגילה והמפוארת (1.6) ב112 אלף ש"ח. לטעמי מחירים הוגנים לרכב מצוין ומאובזר כראוי. גם הדגמים הבסיסיים מאובזרים בכל טוב (6 כריות אוויר, ABS, ESP, רדיו עם שליטה מההגה וחיבור AUX, IPOD וUSB, חלון בגג [הרכבה במפעל, לא חלטורה מקומית], מנוע של 122 כ"ס בi30 הרגילה, 126 כ"ס בCW).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם את הניסן טידה במבצע ב-105K (ועם שש כריות אוויר ב-108.5K) עסקה לא רעה בכלל

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרו לך מתי הסיאט 1.2 tsi מגיעה?

המחיר מוזר מאוד! כי בעצם היא ממש מקבילה לפולו אבל במחיר יותר גבוה, בדרך כלל הפולו יותר יקרה.

אולי הם שוב מתכננים "מבצע" ואז הם יורידו את המחיר שלה ל 105K בערך וידביקו איזה מערכת מולטימדיה מתנה (:

Polo 1.2 Tsi 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את הסוזוקי SX4 ,בדיוק בתקצינ והרגשה של מיני גיפ,בקיה אפשר להתמקח ואם אהבתם את הרכב אז שווה לכם לנסות כי בקיה נותנים 7 שנות אחריות!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברתי עם ניסידן עכשיו, נשארו בארץ עוד 30 טידות במבצע .

בקשר לטידה, אני נוהג בה, רכב נפלא, 6 כריות אויר ESP ועוד כל מערכות הבטיחות שנמצאות היום במשפחתיות .

רכב עם יחסית הרבה מומנט, יש לו כוח, וגיר נהדר יחסית ל4 הילוכים אוטומט, לא עושה בעיות בקיקדאונים בכלל, הכל חלק.

גם הנסיעה מאוד נעימה, במקפצות הוא די מקפץ גבוהה, המתלים קשיחים מידי.

האבזור דל לדעתי. בדגם המאובזר אתה מקבל דיבורית בלוטוס, ואת מערכת הבטיחות המלאה ומערכת שמע טובה בהחלט. אין כניסות לדיסקאונקי, או MP3 או AUX.

אתה יושב גבוהה וטוב, חסכונית בדלק יחסית. לא אוכלת. בעליות היא תסחוב יפה עם נוסעים איתה כמו שצריך כמובן, כמו כל אוטו.

אין לה מבחני ריסוק, כי היא לא רכב כל כך מפורסם בכל העולם.

 

הסיבה שלי לא לקחת ניסאן טידה, זה בגלל אבזור מערכת השמע הדל.. והיא לא הכי יפה. אבל לי יש את הדגם 5 דלתות שהוא קצת יותר מושך מהרגיל. גם יותר קצר מאחור , שזה נוח לחניות המקומות צפופים. מראות נהדרות ורחבות.

 

לידה יש את הניסאן נוט שהיא עוד יותר מכוערת, אבל רכב יותר חזק ויותר חסכוני בגלל המשקל שלו.

בדגמו החדש עוד לא עבר מבחן ריסוק. אבל הדגם הקודם קיבל 4 כוכבי בטיחות עם 4 כריות אויר ובלי ESP. עכשיו בדגם החדש יש , 6 כריות אויר , כל מערכות הבטיחות, קרוז קונטרול, מערכת שמע עם כל החיבורים, דיבורית בלוטוס ועוד כמה דברים נחמדים.

אני לא בטוח שיש עוד רכבים כאלו למחירה במבצע אבל שווה לבדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברתי עם ניסידן עכשיו, נשארו בארץ עוד 30 טידות במבצע .

בקשר לטידה, אני נוהג בה, רכב נפלא, 6 כריות אויר ESP ועוד כל מערכות הבטיחות שנמצאות היום במשפחתיות .

רכב עם יחסית הרבה מומנט, יש לו כוח, וגיר נהדר יחסית ל4 הילוכים אוטומט, לא עושה בעיות בקיקדאונים בכלל, הכל חלק.

גם הנסיעה מאוד נעימה, במקפצות הוא די מקפץ גבוהה, המתלים קשיחים מידי.

האבזור דל לדעתי. בדגם המאובזר אתה מקבל דיבורית בלוטוס, ואת מערכת הבטיחות המלאה ומערכת שמע טובה בהחלט. אין כניסות לדיסקאונקי, או MP3 או AUX.

אתה יושב גבוהה וטוב, חסכונית בדלק יחסית. לא אוכלת. בעליות היא תסחוב יפה עם נוסעים איתה כמו שצריך כמובן, כמו כל אוטו.

אין לה מבחני ריסוק, כי היא לא רכב כל כך מפורסם בכל העולם.

 

הסיבה שלי לא לקחת ניסאן טידה, זה בגלל אבזור מערכת השמע הדל.. והיא לא הכי יפה. אבל לי יש את הדגם 5 דלתות שהוא קצת יותר מושך מהרגיל. גם יותר קצר מאחור , שזה נוח לחניות המקומות צפופים. מראות נהדרות ורחבות.

 

לידה יש את הניסאן נוט שהיא עוד יותר מכוערת, אבל רכב יותר חזק ויותר חסכוני בגלל המשקל שלו.

בדגמו החדש עוד לא עבר מבחן ריסוק. אבל הדגם הקודם קיבל 4 כוכבי בטיחות עם 4 כריות אויר ובלי ESP. עכשיו בדגם החדש יש , 6 כריות אויר , כל מערכות הבטיחות, קרוז קונטרול, מערכת שמע עם כל החיבורים, דיבורית בלוטוס ועוד כמה דברים נחמדים.

אני לא בטוח שיש עוד רכבים כאלו למחירה במבצע אבל שווה לבדוק.

קשה לי מעט להסכים איתך, בתור אחד שנסע ונהג בניסאן טידה כשההורים שלי שקלו לרכוש אותה.

הגיר על הפרצוף, התגובות שלו גרועות מאוד, המנוע לא מדהים, הוא לא חזק במיוחד וגם לא חלש, אבל אין בו שום דבר מיוחד.

הרכב מרעיש מאוד בפנים, גם מאחורה, הוא איננו נוח במיוחד, זווית הישיבה במושבים האחוריים גרועה מאוד, הוא צפוף (בנוי על רצפה של קליאו B) והוא ממש מכוער גם. (אבל זה ניחא)

 

לנוכח כל הסיבות הללו, לא הייתי רוכש את הרכב הזה. ב110 אלף ש"ח הi30CW עדיפה בכל פרמטר כמעט, גם במרווח הפנים, גם במראה, גם בנוחות הנסיעה, גם בביצועי המנוע, גם הגיר שלטעמי מגיב טוב יותר, גם מאובזר בטיחותית כראוי וגם מאובזר עם פינוקים נחמדים בהחלט לרכב במחירו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לו מאיפה להשיג חבר הוא אמר.

וזה עניין של דעה , המנוע כן מספק את הצריך, והגיר כן נוסע כמו שצריך, אולי יש יותר טובים, יותר משוכללים. אבל בטוח לא פחות טוב משל היונדאי I30 CW. לא נהגתי עליה, אבל חבר נהג על הרכב שלי, ויש לו את הCW, ומאוד התלהב מהגיר הנעים. לI30 יש את הקיקדאון המעצבן הזה בין ה4 ל3 . הבנתי שזה מעצבן לפעמים לאנשים פשוטים יותר. אני לא ראיתי סיבוך בעניין. אבל אני לא חושב שהגיר לא טוב, נהפוך הוא.

הI30 יותר חזקה, אבל בהתאם גם הדלק.

והיא ממש שקטה בפנים ! אני לא יודע על איזה שנתון טידה אתה נהגתה אבל זה ממש לא התיאור של טידה. יאמר לשמה שהיא רכב מעולה בנסיעה. רק המתלים קצת קשים, לפני שאני עובר בטעות מקפצה גבוהה ב50 אני אומר שמע ישראל

באמת שאני לא מבין איך הגעת לפרטים שכאלו. הניסאן טידה רכב מעולה מבחינה הזאת. זה האבזור שלו שגורע אותו מהרשימה.

וצפוף???? נו באמת. לא נסעת בה לתקופה, אני אומר לך שהיא מרווחת, גם לשלושה מבוגרים מאחור. ומלא מקום לרגליים. נסיעה איתה לאילת הייתה קלאסה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לו מאיפה להשיג חבר הוא אמר.

וזה עניין של דעה , המנוע כן מספק את הצריך, והגיר כן נוסע כמו שצריך, אולי יש יותר טובים, יותר משוכללים. אבל בטוח לא פחות טוב משל היונדאי I30 CW. לא נהגתי עליה, אבל חבר נהג על הרכב שלי, ויש לו את הCW, ומאוד התלהב מהגיר הנעים. לI30 יש את הקיקדאון המעצבן הזה בין ה4 ל3 . הבנתי שזה מעצבן לפעמים לאנשים פשוטים יותר. אני לא ראיתי סיבוך בעניין. אבל אני לא חושב שהגיר לא טוב, נהפוך הוא.

הI30 יותר חזקה, אבל בהתאם גם הדלק.

והיא ממש שקטה בפנים ! אני לא יודע על איזה שנתון טידה אתה נהגתה אבל זה ממש לא התיאור של טידה. יאמר לשמה שהיא רכב מעולה בנסיעה. רק המתלים קצת קשים, לפני שאני עובר בטעות מקפצה גבוהה ב50 אני אומר שמע ישראל

באמת שאני לא מבין איך הגעת לפרטים שכאלו. הניסאן טידה רכב מעולה מבחינה הזאת. זה האבזור שלו שגורע אותו מהרשימה.

וצפוף???? נו באמת. לא נסעת בה לתקופה, אני אומר לך שהיא מרווחת, גם לשלושה מבוגרים מאחור. ומלא מקום לרגליים. נסיעה איתה לאילת הייתה קלאסה

טידה 2008... אני לא יודע באיזה קיק דאון מדובר בין 4 ל3, אני לא הרגשתי כלום.

היא חסכונית מספיק, גם הCW שכבדה יותר מהרגילה, עושה 1:11 בעיר, זה בהחלט מכובד לרכב משפחתי אוטומטי עם מנוע 1.6.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיאט איביזה החדשה עם מנוע ה TSI 1.2 כבר הייתה באולם התצוגה, דרך אגב היא שונה מעט מהאיביזה הקודמת.

גם אני הופתעתי ממחירה הגבוה.

 

אבדוק לגבי הסוזוקי.

 

לגבי הניסאן טידה לפי מה שראיתי מחירה הוא 118 לדגם המפואר וזה חורג מהתקציב.

 

אשמח אם תוכלו לפרט על המאזדה 2 בשני הגירסאות מיכוון שזה הרכב המוביל בנתיים.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסביר שיש מבצע על הטידה, תתקשר לסוכנות ניסאן קרובה לביתך ותשאל על זה.

התקשרתי לסוכנות הקרובה לביתי היום בצהרים בשבילך, הוא אמר שנשארו בארץ כ-30 רכבים במבצע. הנחה של 8 אלף שקל. זה יורד בדיוק לתקציבך, אולי חורג טיפונת.

אבל אל תקנה את הטידה ביזנס, שווה רק את הויסיה, אבל זה עדיין חורג באלפיים שקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה נוסע עם 3 אנשים במכונית אני חושש שהמאזדה 2 תהיה צפופה. כאשר בחנתי מכוניות לפני מספר חודשים המאזדה נפסלה תוך פחות מדקה לאחר שבני הבכור ישב בספסל האחורי וקבע כי הוא צפוף מדי, אבל בדוק אותו בעצמך.

מי שהזכיר את ה-SX4 צודק - הרכב הרבה יותר מרווח מכפי שנדמה מבחוץ. אני חוזר בפעם המי יודע כמה בפורום - הוא הרבה יותר מרווח מהמאזדה 3. הישיבה נוחה הן מלפנים והן מאחור. בגרסת 4 הדלתות יש לו גם תא מטען גדול במיוחד (נפח כמעט כמו של I30CW, אבל בלי להסתיר את החלון האחורי). אם תרכוש את דגם ה-GLX האבזור סביר ביותר, אם כי מערכת השמע שלו אינה כוללת כניסות לאבזרים חיצוניים (לא מטריד אותי כיון שאני מעדיף שקט בנהיגה, לכל היותר רשת ב' או גל"צ).

צריכת הדלק שאני מגיע אליה היא סביב 10 ק"מ לליטר בתנאי נהיגה של חיפה והקריות, בד"כ בשעות עומס ודי הרבה נסיעות קצרות. המנוע המשופר שהופיע מדגם 2010 משולב עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים בלבד אבל התגובה טובה, כולל סחיבה מצויינת בעליות. מצד שני - הרכב לא שקט (מעביר הן רעש מנוע והן רעש כביש).

לטעמי במחיר שבו רכשתי את ה-SX4 (כ-113K לפני מספר חודשים, וראיתי השבוע בפורום מי שרכש אותה לאחרונה באותו מחיר) הרכב נותן את יחס העלות-תועלת הטוב ביותר למשפחתית קטנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...