Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לי לבעלי הנוקיה E72 בהווה ובעבר, מאז שיש לי את המכשיר אנשים מתלוננים שלא שומעים אותי כל כך טוב.

זה ממש מבאס, כי חוץ מזה זה אחד המכשירים הטובים שהיו לי.

 

מבירור הבנתי שאיכות השיחה של ה-72 לא משהו וזה ידוע.

האם זה נכון או שזאת בעיה ספציפית במכשיר שלי? (אין לי שירות תיקונים וכו').

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כאחד ששדרג מE71 לE72

אכן לא שומעים אותי טוב (וכולם מתלוננים) - אבל רק כשאני מפעיל רמקול.

אני חושב שיש פונקציה חדשה של סינון רעשים - אולי שווה לנסות לבטל אותה.

 

עריכה:

הגדרות > טלפון > שיחה > ביטול רעש > מופעל

 

תבטל. נראה אם יעזור.

פורסם

מתעלק על השרשור. גם אני חושב לשדרג למכשיר כזה.

שמעתי שהוא נתקע כל יום וצריך לעשות לו ריסטרט. מידי כמה ימים להוציא סוללה כי ריסטרט רגיל לא עוזר.

 

השמועות נכונות? ראיתי ביקורות באינטרנט והדיעות לכאן ולכאן.

 

איך ה-GPS שלו?

 

הבעייה של שומעים חלש זה רק בספיקר או שזה גם בשיחה רגילה?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מתעלק על השרשור. גם אני חושב לשדרג למכשיר כזה.

שמעתי שהוא נתקע כל יום וצריך לעשות לו ריסטרט. מידי כמה ימים להוציא סוללה כי ריסטרט רגיל לא עוזר.

 

השמועות נכונות? ראיתי ביקורות באינטרנט והדיעות לכאן ולכאן.

 

איך ה-GPS שלו?

 

הבעייה של שומעים חלש זה רק בספיקר או שזה גם בשיחה רגילה?

 

1. נתקע? לא. לא נתקע לי אף פעם. שמעתי על מישהו עם הבעיה, הוא שדרג גרסה (דקה דרך המחשב האישי שלך) והכל תקין.

2. GPS טוב מאוד עם אחלה קליטה.

3. מיקום הרמקול שונה מדגם הE71 כך שהוא מעט יותר חלש אבל עדין יותר חזק בהרבה מהאייפונים למיניהם.

4. לגבי שמיעה בשיחה רגילה שומעים מצוין.

 

יתרון גדול הוא הסוללה (שעובדת יומיים עד שלושה בכיף - מאחד שמדבר המון) והעמידות של המכשיר. תעשה איתו מה שאתה רוצה הוא לא ישבר ולא יאכזב במקרה הצורך.

פורסם

max2005b, תודה. שכנעת אותי, אני מזמין אחד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

היה לי E72 לתקופה קצרה יחסית ולא נתקלתי בבעיות איכות. ראוי לציין שהרמקול שם על הפנים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יש לי רשמים קצת שונים.

 

סוללה - לא הדהימה אותי. אבל גם לא קטסטרופה. יומיים נשמע הגיוני. שלושה פחות. אני משתמש הרבה, לא המון.

ספיקר - עובד בסדר. דווקא בשיחה רגילה לא שומעים אותי טוב.

מה שאני הכי אוהב בו זה שיש לך הכל בלחיצת כפתור אחת בלוח מקשים ולא צריך יותר מדי להיכנס לתפריטים וכו'.

 

בתור מי שלא סובל מסכי טאץ' זאת הייתה לדעתי האלטרנטיבה הכי טובה שלי (וגם עולה בערך חצי מבלאקברי 9700).

פורסם

הספיקר שלו זוועתי.

 

האמת שגם אני לא אהבתי את כל הטאצ'ים למיניהן - ובסופו של דבר החלטתי ללכת על סמארטפון, אז בחרתי בסמסונג גלאקסי S.

לא מתחרט על כך לרגע, הוא נהדר ואני מרוצה ממנו מאוד.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני חושב שהגזמת עם הספיקר...

הוא פי 3 יותר חזק מאייפון 3G נניח.

באייפון לדוגמה כשרואים כמה חבר'ה סרטון בYOUTUBE כולם צריכים להשתתק ולהקשיב טוב.. פה אין בעיה לשמוע.

אפשר בכיף לדבר איתו ברחוב רועש.

הוא לא ברמה של הE71 אבל הוא חזק.

פורסם
יש לי רשמים קצת שונים.

 

סוללה - לא הדהימה אותי. אבל גם לא קטסטרופה. יומיים נשמע הגיוני. שלושה פחות. אני משתמש הרבה, לא המון.

 

בתור אחד שלמשך תקופה לא קצרה החזיק/בדק/בחן כמעט כל סמארטפון שמשווק בארץ (וגם כמה שלא) מתוקף עבודתו, אני חייב לציין שצריכת האנרגיה של ה E72 טובה יותר מכל סמארטפון אחר- BY FAR. הבא אחריו- BOLD 9700 ואחריהם (בהפרשים ניכרים) כל השאר. השילוב של סוללה עם קיבולת גבוהה בשילוב מערכת הפעלה (מיושנת) חסכונית ומחסור במסך מגע מאפשרים זמן המתנה ושיחה מעולים.

 

לפי דעתי מערכת ההפעלה של ה BB אפילו עוד יותר חסכונית מזו של הנוקיה, העניין הוא שה BB מחובר כל הזמן לשרתים שלו, מה שגוזל לא מעט אנרגיה. כאשר הE72 מקיים חיבור DATA קבוע (כגון WHATAPP, NIMBUZ, NOKIA MESSEGING וכ') הוא מחזיק פחות זמן מה BB.

 

בתור מי שלא סובל מסכי טאץ' זאת הייתה לדעתי האלטרנטיבה הכי טובה שלי (וגם עולה בערך חצי מבלאקברי 9700).

 

מסכים איתך לחלוטין, הנוקיה שווה כל שקל.

דרך אגב- ברכישת 9700 חדש מחנות, כבר מזמן מקבלים עודף מ 2000 ש"ח.

 

אני בינתיים עם 9700, ממתין ל 9780.

פורסם

סוללה - לא הדהימה אותי. אבל גם לא קטסטרופה. יומיים נשמע הגיוני. שלושה פחות. אני משתמש הרבה, לא המון.

אתה יכול קצת לפרט על כך? בנתונים של המכשיר רשום שהוא יכול להיות בסטנד ביי בסביבות 20 יום וגם די הרבה שעות של דיבור. זה בלוף? יומיים זה נישמע לי מאוד מאט.

אני רגיל להטעין את הפלאפון פעם בשבוע (מדבר מאט, לא משתמש באינטרנט כי כימעט תמיד יש לי אינטרנט מול מחשב שולחני עם מסך עדיף בגודלו).

 

בכל אופן, כבר הזמני את E72. מבחינת פיצ'רים (מצלמה סבירה, מקלדת מלאה, GPS, אפשרות הרחבת שטח האיחסון ע"י כרטיס זיכרון) ומחיר כניראה אין הרבה אלטרנטיבות בשבילי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שמע, אם אתה מדבר מעט ולא משתמש באינטרנט הE72 יחזיק לך 4 - 5 ימים בכיף, אפילו יותר.

השיא העצמי ששברתי היה כשנסעתי לאילת ביום חמישי בבוקר עם E71 (בן שנתיים+ כך שהסוללה עייפה) וחזרתי ביום שלישי עם שלושה פסים, אחרי שדיברתי וגלשתי לא מעט.

אני אישית מדבר המון (1000 דקות בחודש וזה רק עולה ועולה - לדעתי עברתי את ה1500 בחודש שעבר), המכשיר מחובר לBT באוטו ואני גולש באינטרנט 20 דק' לערך ביום. אני מטעין פעם ביומיים שלושה.

הרבה מהשיחות על רמקול.

 

אגב, אם חיי הסוללה זה אישיו גדול בשבילך, תזמין סוללת 2000MAH מEBAY ב6$ ותהנה מעוד לפחות (30% חיי סוללה). ספציפית לגבי הדגם הזה אני לא יודע כמה הוא נותן - ויכול להיות שזה סתם זיוף סיני, אבל בE71 הייתה לחבר סוללה של 1900MAH (משהו כזה לא זוכר בוודאות) והיא נתנה הרבה יותר מהרגילה. בקיצור זה שווה 20 שקל.

פורסם

לא לגעת.

המכשיר עצמו פולט קרינה בערך כמו כור אטומי שצמוד לאוזן ולגברים גם למקומות אחרים ,כאשר הוא מבלה בכיס רוב היום.לא לגעת ולו רק בשל הקרינה שהמכשיר פולט.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:


×
×
  • תוכן חדש...