Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון:

 

כעת הסוללה מציגה 4 פסים במקום ה-7 שהיו בתחלה.

 

נתוני שימוש:

שיחות: 39:53:42.

הודעות: 886 נכנסות ואם אני משתמש בחישוב של אחד מול אחד - אז זה אומר ששלחתי גם 15 הודעות.

נתונים:

נשלחו - 13.78MB.

התקבלו - 123.41MB.

 

אז מה היה לנו?

השתמשתי בערך חצי שעה ב-BT לחיבור עם דיבורית.

ניסיתי להתקין את ה-GPS של אורנג' איזה 5 פעמים - מה שגרם לי להשתמש באינטרנט קצת יותר.

התקנתי את הגרסא החדשה של WHATSAPP.

 

מקווה שישרוד לפחות את הסופ"ש ולא יתכבה לי מחר על הבוקר.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא ישרוד לפחות עד מחר בערב לדעתי כך שאתה עובד איתו משלשום (19) עד מחר בערב שזה ה22 שזה שלושה וחצי ימים.

 

בכל אופן, ההתקנה של הGPS דורשת המון משאבים - גישה לכרטיס זיכרון, חיבור לאינטרנט (החיבור עצמו דורש המון - השימוש פחות), הפעלת הGPS ועוד. במיוחד אם הפעלת את זה 5 פעמים. אני חושב שבדיקה יותר נורמטיבית הייתה ללא התקנה אלא שיחות SMS ומעט אינטרנט מידי פעם. אבל בכל אופן הוא ישרוד לך עד מחר בכיף אם לא תשתולל. אני בכל אופן לא מתקין כל יום אפליקציות אלא בשימוש רגיל SMS שיחות וקצת אינטרנט.

 

סיכום :

עד עכשיו דיברת 40+ דקות

שלחת 15 הודעות

קיבלת 15 הודעות

הורדת 20 מגה מהאינטרנט

ניסית להתקין 5 פעמים אפליקציה

שימוש נורמטיבי בBT לדיבורית

 

הטלפון חי נכון לעכשיו יומיים

 

ד.א. ה WHATSAPP שהתקנת היא אפליקציה שרצה ברקע כל הזמן וניגשת לאינטרנט בכל כמה שניות.

פורסם

לפותח השרשור:

בעיות השמע שמורגשות אצל חלק מהאנשים היא בגלל שנוקיה החליטו להוסיף למכשיר מיקרופון נוסף לצורך ביטול רעשים.

 

המיקרופון נמצא באיזור המצלמה, תוכל לאתר אותו ע"י מציאת חריר קטן.

קיזוז הרעשים מתבצע ע"י אלגוריתם שלוקח את האות מהמיקרופון הראשי, ומקזז ממנו את מה שנקלט מהאחורי, כלומר מהסביבה.

מה שקורה לפעמים כשמדברים דווקא במקומות סגורים שבהם יש הד, או כאשר אתה מדבר במצב הרגיל(לא ספיקר) ומרחיק

מעט את המכשיר מהראש, המיקרופון של הקיזוז רעשים "קולט" את הקול שלך ובגלל זה יש קצת בעיות שמע.

 

אגב, עשה ניסוי, ובמהלך שיחה שים אצבע על החריר של המיקרופון האחורי, ותשאל את הצד השני בהבדלים. הם יהיו מורגשים בדר"כ.

 

לגבי שאר התגובות:

בעיות של איטיות וכאלו מוכרות בכל המכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה סימביאן, ואין מה לעשות.

כדי לשפר את המצב יש לבדוק האם גירסת המכשיר היא עדכנית(השיפור הוא מאוד משמעותי בתפקוד ובחיי הסוללה).

הגירסא העדכנית אם אני זוכר נכון היא 500.XXX.XX (זה קצת התהפך, ה500 הוא מצד שמאל והאיקסים הם מספרים שאני לא זוכר).

 

איתי

פורסם

אני מתגעגע לסוללה של ה E71. :(

 

אייפון 4, 9 בבוקר אתמול יצא מהטענה. 7 בערב אתמול כבר בכה על פחות מ20 אחוז סוללה.

הבוקר, 8 בבוקר יצא מהטענה, 2 בצהריים כבר על 70 אחוז. כמעט לא דיברתי.

 

הדרך הטובה להתקין את הגרסא הכי עדכנית והכי נקיה של נוקיה, היא לשנות את קוד המכשיר לקוד נוקיה כללי (ישראל כמובן) במקום קוד המפעילה הסלולרית ,ואז המכשיר יעבור עדכון מקיף לגרסא הכי חדשה.

 

זה פתר לי את כל הבעיות בE71 (ניתוקים מהדיבורית, איטיות לפעמים והכל...)

פשוט שייכתי את המכשיר למפעיל כללי במקום לאורנג' , ירדה גרסת תוכנה נקיה וכל הצרות נפתרו...

שוב התקנה מקומית גרמה לצרות במוצר מעולה :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
נוקיה מיהרו להוציא לשוק את ה E72 שאמור להיות שדרוג לעומת קודמו, אבל לא הספיקו לעשות Debuging.

אם כבר משהו שמציק לי:

 

נוקיה הוציאו את מערכת ההפעלה סימביאן^3 שרצה על מעבדי ARM11 החדשים (מכשירי N8, C7, C6-01, והE7 העתידי). השילוב מהווה שיפור מטורף על הS60V5 המיושנת (המסקנה שלי בהשוואה של ה5800 שהיה לי עם הC7 שיש לי עכשיו, שמיים וארץ). מה גם שנוקיה בעצמם מודים שהN97 היה כישלון, כתוצאה משילוב של ביצועים חלשים ומסך רזיסטיבי, זה גם הסיבה שהיו ועדיין יש תלונות על ה5800 (מסתבר שעדיין מייצרים אותו).

 

עכשיו מה מפליא אותי בכל הסיפור. לנוקיה יש פלטפורמה בעלת פוטנציאל, אז למה הם עדיין מוציאים לשוק מכשירים עם סימביאן^1 ומעבד של ה5800 (C6-00, X6, עוד משהו)? למה לא לזרוק את הטכנולוגיה המיושנת, שגם נחלה כישלון, לאלף עזאזל, ולא לפתח את ליין ה^3 והMEEGO? למה עדיין לדרוך על אותה מגרפה?

 

נ.ב. עוד משהו - גם צריך לפטר את כל המחלקת השיווק של נוקיה, כי לא ייתכן שאני צריך לעשות את העבודה שלהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

סוף ניסוי -

בשעה 01:00 היום שחזרתי מהעבודה הטלפון לא הפסיק לצפצף שהסוללה חלשה.

מכיוון שלא רציתי שהרעש הזה יעיר אותי בלילה אז לא חיכיתי שהוא יכבה מעצמו והטענתי אותו.

 

בכל מקרה הנתונים העדכניים:

שיחות:

40:05:07.

הודעות:

895 נכנסות.

מנות נתונים:

נשלחו -

13.90MB.

התקבלו-

120.60MB.

 

אז מה היה לנו?

 

הסוללה הייתה מלאה ב-19/01 בשעה 17:47 והתרוקנה ב-22/01 בשעה 01:00.

כלומר יומיים ו-7 שעות.

 

שיחות -

בזמן הזה דיברתי - שעה ו-38 דקות.

 

הודעות -

קיבלתי 24. כנראה שגם שלחתי 24. סה"כ כ-48 הודעות.

 

מנות נתונים -

נשלחו 0.84MB.

התקבלו 15.5MB.

 

סה"כ הועברו כ-16.3MB.

 

בנוסף הייתה כחצי שעה BT.

 

מסקנות -

המסקנה שלי מהניסוי הקטן זה הוא שאני צריך להטעין את הפלא כל ערב או במקרה הגרוע פעם ביומיים - וזה לא ממש ריאלי כי יצא להתשמש בו פחות מבחינת שיחות מאשר בד"כ. וכל ההצהרות על כך שהטלפון מחזיק שבוע וכו' הן בערך כמו ההצהרות יצרן על צריכת דלק. זה קרה רק במעבדה.

פורסם

בקיצור, רוצה חיי סוללה ארוכים מטעינה לטעינה, קנה נוקיה 1200 או משהו בסיסי ופשוט בסגנון. סמארטפון (כל סמארטפון ללא קשר למוצא) וחיסכון בחשמל לא הולכים ביחד.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זה לא כל כך מדויק.

השימוש שלך במכשיר היה יותר אינטנסיבי משימוש של שיחות הודעות וקצת אינטרנט.

בשימוש רגיל הוא מחזיק שלושה ימים. אני אישית מטעין אותו פעם ביומיים וגם זה לא תמיד...

פורסם

ה E71 היה מחזיק לי 3 ימים בשימוש בינוני או יומיים בשימוש אינטנסיבי כולל אינטרנט.

 

אייל,

 

איפה התפריט נמצא ומה הקוד הכללי?

 

הקוד הכללי לנוקיה E71 דובר עברית אך לא משוייך לאף יצרן סלולרי הוא : 0561184

זה נכון לE71-1 RM-346 שזו גרסת החומרה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עדכון:

 

כעת הסוללה מציגה 4 פסים במקום ה-7 שהיו בתחלה.

 

נתוני שימוש:

שיחות: 39:53:42.

הודעות: 886 נכנסות ואם אני משתמש בחישוב של אחד מול אחד - אז זה אומר ששלחתי גם 15 הודעות.

נתונים:

נשלחו - 13.78MB.

התקבלו - 123.41MB.

התקנתי את הגרסא החדשה של WHATSAPP.

 

מקווה שישרוד לפחות את הסופ"ש ולא יתכבה לי מחר על הבוקר.

 

whatsapp מחובר תמידית לרשת הסלולר/wifi ולכן מקצר את זמו ההמתנה (המתנה בלבד) ביותר מ 50%. בדוק.

 

אצלי, ללא whatsapp המכשיר מחזיק כמעט ארבעה ימים בשימוש דומה לשלך.

פורסם

עדכון: קיבלתי את E72 לפני כמה ימים. בקרוב אני יחבר אותו לקו של אחת הספקיות (אמור לקבל SIM). בניתיים אין לי הרבה מה להתרשם מפונקציונאליות שלו, אבל אני רוצה להגיד שהוא מרגיש מאוד סולידי, איכות הבנייה (למרות שהוא תוצרת סין) עושה רושם של איכותית, הכפתורים נלחצים נעים ולמרות שהמקלדת כוללת את כל האותיות (והן קטנות), הכפתורים עשויים עם בליטה באמצע ככה שקשה מאוד לטעות. המכשיר שלי פתוח לכל הרשתות.

באריזה קיבלתי עם המכשיר מעמד לרכב (פטנט מאוד יפה יש להצמיד את המכשיר!), קבל USB, אוזניות ומטען.

יש לו פונקצייה של GPS שמאוד רלוונטית בשבילי כי ה-GPS שלי מת. מסתבר ש-GPS של נוקיה חינמי ומאוד עשיר באפשוריות ומפות.

 

מדאיג אותי שלחברי הפורום סוללה מחזיקה מאט מאוד זמן, אני מדבר מאט ורגיל להתעין פעם בשבוע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...