Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הIPHONE 4 בעל קרינה של 1.17 SAR

הE72 בעל קרינה של 1.31 SAR

 

הבדל מינימלי.

 

מה שכן, הIPHONE 4 כהרגלו תמיד מחובר ל3GS ומשדר ללא הפסקה ולא נציין אפילו את בעיית הקליטה אשר מגדילה את השידור ברמה ניכרת ברוב הזמן.

 

אז על איזה קרינה אתה מדבר?

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמדוד קרינה ברגע שאקבל את המכשיר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני הבעלים של E72 מזה חודש חודשיים..

מבסוט מהמכשיר לחלוטין,

זמן סוללה מעולה - אכן יומיים שלושה (ולעיתי קצת יותר) בדרך כלל.

הרמקול טוב לי למרות שאני ממעט להשתמש בו , יש לי אוזניית בלוטות' שמשמשת אותי ברכב וכשאני בעבודה או לא , אני מדבר רגיל.

מה שכן, אני מסמס בטירוף (ממוצע של 1200+ הודעות בחודש) , ולכן המכשיר אצלי הרבה בידיים ואני מרוצה מהמקלדת המלאה והכפתורים המקוצרים וכו'.

 

לגבי איכות שיחה, מרוצה עד מאוד , לא נתקלתי בבעיות שלא שמעו אותי וכד' ואני שומע מצויין את המשוחחים איתי.

 

מומלץ בחום.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

סליחה.אם התקן מאפשר קרינה של עד 1.6 והמכישר פולט 1.31 אזי הוא בכלל לא פולט קרינה.אני מאד מצטער על מה שאמרתי.תמשיך לדבר ולהנות.:-D.אני ,בכל אופן לא אשתמש במכשיר הזה ולו רק בגלל הקרינה שהוא פולט.יש לי נוקיה מיוזיק שפולט 0.5.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

הבדיקה נעשית בעוצמה המקסימלית שהמכשיר משדר, כלומר במצב הרגיל כניראה העוצמה יותר נמוכה.

לוגית זה אומר ש-E72 יכול להיות רחוק יותר מתחתנת הממסר ועדיין יהיה אפשר לדבר תוך כדי שהמוח מתבשל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

החלטתי לעשות ניסוי על חיי הסוללה של הנוקיה E72 שלי.

 

המתמודד:

המכשיר שלי מסוג נוקיה E72. חדש יחסית, בן כחצי שנה. כך שהסוללה שלו אמורה להיות בכושר שיא.

המכשיר נקנה בחנות פרללית ולא דרך היבואן והוא תוצרת סין.

 

הניסוי:

ברגעים אלו סיימתי להטעין את הסוללה עד המקסימום, ואני לא מתכוון להטעין אותה שוב עד אשר המכשיר ייכבה מעצמו.

 

ספירת דקות שיחה:

אני לא מוצא בתפריטים את המונה של הדק' שיחה - הייתי שמח לרשום את מספר דקות השיחה שיש לי עכשיו ולראות כמה דקות אני מדבר עד שהוא נכבה. אם מישהו יודע איך מגיעים למונים האלו - אשמח לקבל הכוונה.

בכל מקרה אני מדבר בממוצע 1000 דק' בחודש. שכחצי מהם זה מהמכשיר הקבוע ברכב. ולכן יוצא שאני מדבר 500 דק' בערך מהמכשיר הזה. נחלק ב-30 יום ויוצא שאני מדבר בערך 16 דק' ביום במכשיר הזה. לצורך החישוב בניסוי אני אעלה למעלה ל-25 דק' שיחה ביום.

 

ספירת שימוש בהודעות:

מונה ההודעות הנכנסות יושב על 871. שהחישוב הוא בערך שעל כל הודעה שאני שולח אני מקבל אחת.

 

נתוני מנות:

גם כאן אני לא מוצא את המונה. אני לא גולש כל כך באינטרנט, וה-וואטס-אפ שלי לא עובד משום מה.

במידה ויהיה שימוש אינטנסיבי בתחום הזה אוסיף את זה לחישוב, אחרת נגיד שגלשתי כל יום 3 דקות. וגם זה בהגזמה.

 

שן כחולה וכו' -

אני לא משתמש בזה כמעט. במידה וכן אתייחס לזה פרטנית.

 

יאללה - LET THE FUN BEGIN.

פורסם

אחלה. תודה.

 

אז ככה:

כל השיחות: 38:32:23.

נראה לי דיברתי בערך 5 דקות מאז ההודעה הקודמת ככה שנצרף את זה בסוף לחישוב.

 

נתוני מנות:

שנשלחו: 13.04MB.

שהתקבלו: 105.10MB.

 

עכשיו אני מניח שהתוצאה תהיה הרבה יותר מדוייקת.

פורסם

עם E72 לא רק שלא שומעים טוב, לפעמים הצד השני נעלם, היו עוד בעיות של אי זמינות וכ"ו.

 

והספיקר? היה עדיף אם לא היה קיים שם כי ממילא הוא לא ממלא את תפקידו

 

הדבר הכי טוב במכשיר זה העמידות שלו לנפילות

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש לי את המכשיר כחצי שנה (מהעבודה) ואני ממליץ לא לגעת בו.

יתרונות? כמעט ואין, חוץ ממצלמה מצויינת (רק באור. יש פלאש טוב, רק שהוא לא מסונכרן עם המצלמה), פנס וזמן סוללה.

 

חסרונות? אין כאן מספיק מקום לכתוב, אני אציין חלק:

איטי בזמן תגובה בין לחיצה על כפתור לבין שהמכשיר מואיל בטובו להגיב, מקשים קטנים מידי (כמה פעמים כמעט ניפצתי את המכשיר בזעם כשחיפשתי את מקש ה # שצריך להקיש במענים קוליים), מייל לא מתעדכן בזמן (ההלפ דסק אצלנו הרימו ידיים לגבי תמיכה במכשירי נוקיה), מכשיר נתקע לפעמים ודורש כיבוי והדלקה, מכשיר מתחבר מעצמו לאינטרנט וכו' וכו'.

פורסם
יש לי את המכשיר כחצי שנה (מהעבודה) ואני ממליץ לא לגעת בו.

יתרונות? כמעט ואין, חוץ ממצלמה מצויינת (רק באור. יש פלאש טוב, רק שהוא לא מסונכרן עם המצלמה), פנס וזמן סוללה.

 

חסרונות? אין כאן מספיק מקום לכתוב, אני אציין חלק:

איטי בזמן תגובה בין לחיצה על כפתור לבין שהמכשיר מואיל בטובו להגיב, מקשים קטנים מידי (כמה פעמים כמעט ניפצתי את המכשיר בזעם כשחיפשתי את מקש ה # שצריך להקיש במענים קוליים), מייל לא מתעדכן בזמן (ההלפ דסק אצלנו הרימו ידיים לגבי תמיכה במכשירי נוקיה), מכשיר נתקע לפעמים ודורש כיבוי והדלקה, מכשיר מתחבר מעצמו לאינטרנט וכו' וכו'.

 

המכשיר לא מהיר כמו אייפון אין מה להגיד...

 

המקשים בנויים מצוין, אבל דורשים זמן הסתגלות.

ברגע שאתה מתרגל לכתוב במכשיר, אתה כותב יותר מהר מכולם - מובטח. אי אפשר להשוות את מהירות הכתיבה לשאר המכשירים בשוק. פעם עשיתי השוואה עם איזה חבר בעל בלקברי וכתבתי פי כמה יותר ממנו.

 

לגבי נתקע: לא קרה לי, לגבי חיבור לאינטרנט במידה והתקנת אפליקציה שמתחברת בכל כמה שניות זה מה שאמור לקרות. ככה סתם הוא לא יתחבר לשום מקום...

 

תעדכן גרסה וכל הבאגים שלך יסתדרו לדעתי...

 

אגב הפנס זה יתרון ענק על כל המכשירים. זה מגניב ושימושי ללחוץ על כפתור זמין ותוך שניה נדלק לך פנס ממש ממש חזק.

 

בכל אופן, אחרי שנתיים + אולי אפילו 3 עם ה E71 - הגעתי למסקנה שלמרות שזה לא אייפון עם כל הצעצועים וכל הבאז מסביב, זה המכשיר הסלולרי הכי טוב שהיה לי אי פעם. והיו לי הרבה כולל אייפון ששוכב פה במגירה. אם אתם צריכים טלפון ולא צעצוע זה המכשיר מספר אחת בשוק...

פורסם

מה שכתבת מחזק את ההשערה שרצה במוחי כבר כמה זמן:

כל בעלי ה E71 שאני מכיר מרוצים מאוד מהמכשיר.

כל מחזיקי ה E72 שאני מכיר מתלוננים (לפחות אלה שעובדים איתי, הרשת אגב היא סלקום).

 

מסקנה?

נוקיה מיהרו להוציא לשוק את ה E72 שאמור להיות שדרוג לעומת קודמו, אבל לא הספיקו לעשות Debuging.

פורסם

לא עניתי לפותח השרשור:

אז ככה: איכות השיחה בסדר גמור.

אבל את זה היה גם בסלולרים לפני 15 שנה, מסמארטפון ב 2011 מצפים לקצת יותר...

פורסם

היום אני אוסף את ה-E72 שלי ואחזור עם רשמים אחרי שיחבר אותו לקו. מאוד מקווה שאין לו את החיסרונות שכותבים פה בקשר לאיטיות וזה שהוא נתקע כל הזמן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
יש לי את המכשיר כחצי שנה (מהעבודה) ואני ממליץ לא לגעת בו.

יתרונות? כמעט ואין, חוץ ממצלמה מצויינת (רק באור. יש פלאש טוב, רק שהוא לא מסונכרן עם המצלמה), פנס וזמן סוללה.

 

חסרונות? אין כאן מספיק מקום לכתוב, אני אציין חלק:

איטי בזמן תגובה בין לחיצה על כפתור לבין שהמכשיר מואיל בטובו להגיב, לא ברור העניין. ייתכן כי התקנת תוכנות על גבי הזכרון הפנימי של המכשיר. הדבר בהחלט עלול להאט את פעולת המכשיר ולמרות שיש לו 250 מ"ב מומלץ בחום להתקין את חלקן על כרטיס הזכרון. מקשים קטנים מידי (כמה פעמים כמעט ניפצתי את המכשיר בזעם כשחיפשתי את מקש ה # שצריך להקיש במענים קוליים), עניין סובייקטיבי, המקלדת לא מתאימה לכל אחד. גם לטעמי מקלדת של BB עדיפה. מייל לא מתעדכן בזמן (ההלפ דסק אצלנו הרימו ידיים לגבי תמיכה במכשירי נוקיה), אני מסיק מדבריך שמדובר בשרת אקסצ'יינג, הדבר נכון לגבי שרתים מסוימים ואילו באחרים אין בעיות. מה שכן, לעיתים שמתי לב כאשר פוקדים עליו לסנכרן דואר פרטי (GMAIL), הוא עלול "משום מקום" לייבא דואר ישן יותר, שבסנכרון קודם הוא "שכח" לייבא. מכשיר נתקע לפעמים ודורש כיבוי והדלקה, תופעה בהחלט מוכרת, השאלה באיזה תדירות מדובר? אצלי למשל מדובר באחת לשבועיים לערך. מכשיר מתחבר מעצמו לאינטרנט כפי שנאמר מעלי- עניין של הגדרות תוכנה בתוכנות מסוימות. חשוב לציין שכל ההגדרות חיבור DATA של המכשיר פשוט זוועתיות, כאילו שמישהו בנוקיה עשה יד אחת עם מפעילי הסלולר על מנת שהמכשיר יצרוך DATA 3G כמה שיותר. קצת משחק, תרגול ותסכול יגרמו בסופו של דבר שהמכשיר יהפוך להיות 3G FREE, כלומר יבקש רשות כמו ילד טוב לפני כל פעולה הדורשת חיבור אינטרנטי. וכו' וכו'.

 

אצלי אישית, לאחר ש"קינפגתי" את כל הנוקיות מסדרה E במקום העבודה שלי בצורה כזו שאף אחד מן העובדים לא זקוק יותר לחבילת גלישה- הפכתי להיות סוג של persona non grata אצל ספקית הסלולר שלנו שדאגה "לאנוס" אותנו קודם לכן עם חבילת גלישה מצומצמת במחיר מופקע. כמובן שלאחר פלירטוט קל עם המתחרים חזרתי להיות יותר רלוונטי מאבי נמני ביציע של האולטראס.

 

בכל מקרה אני מסכים עם איתן- המכשיר רחוק מלהיות מושלם, ואיננו מהווה שדרוג הולם לקודמו (למרות שהחדש טוב יותר מהישן, קפיצת המדרגה איננה מספקת) . אבל כתמורה למחיר שלו בשוק הפתוח מדובר בסוס עבודה מצויין.


×
×
  • תוכן חדש...