Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי דוקטור, מותר שאלה של אחד שלא מבין משהו?

אם המפלגה בה אתה חבר, רוצה לעשות מהלך למניעת העלאת מחיר הדלק - בשביל מה צריך להתפקד אליה?

הנציגים שלה לא יכולים לפעול בכנסת? לא יכולים לעשות משהו למען המעט (יחסית לציפיות) שבחרו בהם? וגם אחרים?

 

נראה לי שבתדלוק הזה מוהלים משהו שלא כל כך מוצא חן בעיני.

ילה גבר בא נראה! מר +1
  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי דוקטור, מותר שאלה של אחד שלא מבין משהו?

אם המפלגה בה אתה חבר, רוצה לעשות מהלך למניעת העלאת מחיר הדלק - בשביל מה צריך להתפקד אליה?

הנציגים שלה לא יכולים לפעול בכנסת? לא יכולים לעשות משהו למען המעט (יחסית לציפיות) שבחרו בהם? וגם אחרים?

 

נראה לי שבתדלוק הזה מוהלים משהו שלא כל כך מוצא חן בעיני.

 

 

 

אותה שאלה יכלת לשאול לגבי כל מפלגה אחרת.

 

לצערי הרב - בכל המפלגות לא תמצא ולו ח"כ אחד שיהיה מוכן לרכז את הנושא הנ"ל תחת חסותו.

 

 

אני אוציא מחר מכתב מסודר לח"כים של המפלגה ואראה מי יהיה מוכן לקחת תחת חסותו את הנושא. כמובן שאם תהייה התפקדות המונית זה יהיה מצוין:

א. כאמצעי לחץ.

ב. כאמצעי תגמול לבנאדם שיפעל בצורה חיובית.

פורסם

אוקי..

ואם התפקדתי למפלגת העבודה? איפה זה מעמיד אותי? תשובה: בשום מקום !

מפלגת העבודה בשנים האחרונות אינה אלא עלה תאנה של ממשלת ביבי! ואת זה עוד אומרים אנשים מבפנים. לצערי מי שיכול לעצור את המהלך האווילי הזה הם רק.. המפלגות החרדיות. כמו שמשה גפני במחי יד ביטל את העלאת מחירי המים , להם יש את הכח להשפיע על ביבי.

השארתי אין ספור הודעות לחכ' "שלי יחימוביץ'" הלא היא ממפלגת העבודה , זאת שאמורה להיות אקטיביסטית חברתית - ברור לכם שלא קיבלתי אפילו ניסיון תגובה. כנ"ל הודעות שהשארתי ליור' האופציזיציה ציפי ליבני שאמורה לקחת מהלך כזה ולנגח איתו יופי את הממשלה - כלום...

תגידו: "יופי מי שם עליך האזרח הקטן ..." , לא מפלגת העבודה, לא קדימה, ואפילו לא חכ'ים עם אג'נדה יותר חברתית בליכוד יעזרו. צריך להתאגד לעמותה שתשכור את שירותיה של חברת לובינג. כמו שעשו רוכבי הדו"ג, כמו שעושות כל החברות הגדולות במשק, ולמעשה כל מי שרוצה להזיז עניינים לעצמו בבית הנבחרים הישראלי.

 

רבותי: קחו את ה 50 ש"ח האלו והקימו איתם עמותה שתשכור את שירותיה של חברת לובינג! זה יהיה הרבה יותר אפקטיבי מאשר להגדיל את כוחה של מפלגת העבודה.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

אתה רק מוכיח את טענתי :?

 

ברור לך שבתור חבר מרכז זוכים ליחס שונה, כן? ברור לך שכקבוצה מאוגדת אתה מקבל יחס אחר לגמרי...

 

 

אגב, שום חברת לובי לא תוריד את הבלו. כמו ששום חברת לובי לא הורידה את המיסוי הירוק ולובי הטבק לא הוריד את הבלו על הסיגריות :twisted: אז צא מהסרט שלך. רק חשיבה מפוכחת תביא את האנשים רחוק, אבל אני רואה שהיהודים כאן כבר פותחים עיניים על הישג אפשרי.

 

 

נראה לי שאפשר לנעול את השרשור הנ"ל - אני אוותר, אפשר להמשיך לשלם בשקט 7 ש"ח לליטר ולחתום על עצומות בפייסבוק.

פורסם
1. אין ועד מנהל כי אף אחד עוד לא יצר עמי קשר והתעניין בכך. בינתיים אנשים מעוניינים לארגן הפגנה, שיבושם להם.

הבטחתי שאבוא להפגנה.

לגבי הכינוי - צריך להיזהר בימינו, טרייד מוביל עוד עוקבים אחרי...הסיפור איתם לא נגמר, להזכירך. ושמי דודו, אם תחפש טוב תמצא גם טלפון ושם מלא :)

2. לא במזומן כי אין אופציית מזומן או צ'ק - לצערי הרב.

3. מפלגת העבודה נבחרה כי אני חבר מפלגת העבודה ואני יכול להזיז עניינים דרכה - בלי קשר מספר המתפקדים בה נמוך והאפשרות להשפיע דרכה גבוהה בהרבה.

3א. לא, אין לי צורך בזה מכיוון שבסיס האנשים הוא שונה לגמרי עם אינטרסים אחרים ודפוס התנהגות אחר.

 

קודם כל זה מאוד נחמד אתה מנסה לארגן כוח נוסף לפגר הפוליטי/אידאולוגי הזה הקרוי מפלגת העבודה, שמטרת קיומו היחידה היום היא משרות נוחות לבכיריו וזהו. המטרה של מלחמה בעלייה בלתי הגיונית ולא מתחייבת של מחירי הדלקים, ודאי כשאין היום אלטרנטיבה סבירה של תחבורה ציבורית, היא ראויה בהחלט אבל לא דרך גוף פוליטי, בטח לא כזה מעורר קבס כמו המפלגה הזו שפעם התגאיתי להצביע עבורה.

פורסם

אולי אפשר לרתום לעניין את חיים אמסלם?

 

ממילא הוא כבר לא מחוייב לאף מפלגה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בקיצור.

1) אני לא אתפקד למפלגת העבודה מטעמים אידאולוגיים גרידא. אני מוכן לספוג את העלת מחירים ולא לעשות את זה.

יתרה מכך, אני חושב שכל השרשור הזה נוגד את כללי הפורום שנחנשב לאפוליטי לחלוטין.

2) אני כן אבוא להפגנה. ציינו יום ,שעה ומקום.

פורסם

מפלגת העבודה היום היא צל קלוש של מה שהיא הייתה פעם.

והדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה לחזק אותה ע"י התפקדות אליה.

 

אגב להפגנה אני מוכן ורוצה להגיע, רק תגידו מתי.

V5

פורסם

כמו שאמרתי, בשביל לארגן הפגנה צריך מארגנים.

אני זקוק לפחות לעוד 10 איש בעזרה בארגון ההפגנה.

מי שמעוניין שישלח אימייל

[email protected]

כבר רכשתי בכספי האישי אתר אינטרנט (ביותר מ50 שקל) כדי לרשום שם את פרטי ההפגנה + תמונות לאחר מכן.

אני נעזר בשרותי החברה שלי על מנת לבנות אותו ואני מאמין שתוך שבועיים הוא יקום.

משם, בעזרת אנשים אחרים, נוכל לפרסם את ההפגנות במדיה ואצל אוניברסיטאות ומכללות, על מנת להביא כמה שיותר אנשים.

 

אסף.

פורסם

חבל שאתם מסרבים לראות את התמונה הכוללת. ואני חוזר וכותב, אני ממש לא בוחר או פעיל

של מפלגת העבודה, או הליכוד, וממש לא מעניינות כאן הדעות הפוליטיות.

המטרה היתה דווקא לנצל את חולשתה של מפלגת העבודה, ומכאן המספר הנמוך יחסית של

חברים שיש לגייס עבור פעולה כזו. כך אתה מייצר לחץ על חברי כנסת, ונותן להם סיבה לעבוד

עבור מטרה ממוקדת מאוד. היה והם השיגו את התוצאה, הם יקבלו את קולכם בפריימריס אחד

ויחיד שיתקיים בעתיד. אבל כנראה שאנשים מעדיפים להמשיך לבכות, לחתום על עצומות בפייסבוק,

או שבעצם גם זה לא. כמה חתמו עד עכשיו? 180, 190 אנשים?! וואו, אני ממש נדהם לנוכח ההענות.

פורסם

הבנתי את הרעיון ומנגנון שימוש בו.

אבל לי אישית יש בעיה עם הכלי שנבחר.

בוא נגיד שהיה מדובר בש"ס ולא במפלגת העבודה. היית מוכן להתפקד לש"ס? מה עם חד"ש?

פורסם

סתם בשביל לסבר את האוזן - אם כל אחד ש"השקיע" מזמנו לחתום על עצומה היה גם משקיע בלחתום על טופס התפקדות + 2 חברי משפחה\חברים - הייתי יכול שבוע הבא כבר לשווק את ההתאגדות החדשה.

 

מי שחושב ששני קליקים על המקלדת ולחיצה על כפתור לייק מזיזה למישהו במדינה הזו, טועה ובגדול.

פורסם
הבנתי את הרעיון ומנגנון שימוש בו.

אבל לי אישית יש בעיה עם הכלי שנבחר.

בוא נגיד שהיה מדובר בש"ס ולא במפלגת העבודה. היית מוכן להתפקד לש"ס? מה עם חד"ש?

 

תארגן לי מנגנון התפקדות לש"ס, שהיא מפלגה שיודעת ללחוץ - ואני אתפקד. מתאים לך? אני קונה.


×
×
  • תוכן חדש...