Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמעו רגע מתי מעלים את המחירים של הדלק היום מ12 בלילה או ממחר בלילה? לא מילאתי ואני צריך למלא :-(

אני אומר הם יבינו רק בכח יושבת חצי מדינה ורואה האח הגדול - אם יצאו 20 או 30 אלף איש להפגין מול הכנס ויחסמו כבישים וילכו קצת מכות עם השוטרים הם יבטלו את הגזרה הזו רק בכח.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לזה להצביע כדי לשלם פחות על הדלק? ממש ממש לא תמה הקשר בכלל??

אפילו אני הצלחתי להבין שאתה לא חייב להצביע למפלגת העבודה בבחירות כדי לקחת חלק בהתארגנות כזאת ליצירת לחץ פוליטי להורדת מחירי הדלק.

מה שהד"ר הסביר כאן היטב זה שכשאתה שם פתק בקלפי אתה לא משפיע בכלל על כלום.

כשאתה מתפקד למפלגה (ולא משנה עכשיו איזו מפלגה, מה המצע שלה ומה כוחה בכנסת), אתה משפיע באופן ספציפי על בחירת אותו פוליטיקאי שיקדם את האינטרסים שלך בגלל שהד"ר ומאות או אלפי חבריו הצביעו עבורו במוקדמות.

עד עכשיו לא ראיתי כל פעולה אחרת שעשויה להביא לשינוי מבפנים. עצומות בפייסבוק לא יביאו לכלום במקרה הזה.

 

אני למדתי שממילא ההצבעה בבחירות לא מביאה לכלום.

כשהמפלגה שאני תומך בה הייתה בשלטון, היא לא הצליחה להוציא לפועל חלקים מסויימים מהמצע שלה.

כשהמפלגה שאני תומך בה היתה באופוזיציה, המצע שלה הוצא לפועל ע"י מפלגת השלטון...

 

אז הדעות שלי על הבעייה הבטחונית, על הכלכלה על החינוך וכו' לא באות לידי ביטוי באמצעות ההצבעה שלי בקלפי.

אבל הנה הזדמנות שהדעות שלי בנושא המיסוי על הדלק יבואו לידי ביטוי בדרך אחרת ויותר אפקטיבית.

 

הסיבה היחידה שאני לא מצטרף ליוזמה הזאת היא שאני גר בחו"ל, וביום פקודה לא אוכל להיות שם כדי להצביע.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
נו באמת, תתפקדו למפלגת האבודה ובבחירות הבאות הם יקבלו אולי 2 מנדנטים.המפלגה הזאת לא תתרומם

 

אני לא חושב שיש מקום להכניס כאן את הדיון הזה - אבל על זה אני מוכן להתווכח. מעוניינת? :wink:

פורסם
אני לא חושב שיש מקום להכניס כאן את הדיון הזה - אבל על זה אני מוכן להתווכח. מעוניינת? :wink:

 

מה אמרתי לך? זה הופך לעניין פוליטי שבסוף יפגע במטרות שלך!

פורסם
צריך הפגנות מעשיות עד אז הבטטות כורסה האלה לא יעשו כלום חוץ מלהטריד מינית ולאנוס .

 

בטטות כורסה... אהבתי:lol:

אני הייתי מוכן בשמחה לתרום את ה50 ש''ח האלו, סך הכל זה סכום מאוד זניח.

אבל מכיוון שאני רואה שהיענות ליוזמה היא אפסית עד לא קיימת אני אוותר לבינתיים.

לחלופין אם תעדכן שישנה היענות אז אצטרף גם אני אם זה יעזור במשהו.

במקרה הכי גרוע קניתי לחבר כנסת לאפה שווארמה ובקבוק קולה גדול ומסטיקים לאחרי.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אז זה אחד הפירסומים שקראתי בפייסבוק

יוצאים לדרך!!!! (שלב א')

חימום קנים והצהרת כוונות!

ביום שני הקרוב מתכנסים בשעה 6:00 בבוקר במתחם החניה של סינמה סיטי צומת גלילות .

בשעה 6:30 יוצאים בנסיעה דרך כביש איילון לעבר ירושלים.

שלטים ודגלים יחולקו לתלייה על הרכבים והמשאיות.

בבירה נעבור דרך משרדי האוצר ונחזור בחזרה לת"א דרך כביש 1

נוכחותכם חשובה והיא זו שתשפיע על הצלחת המאבק.

בהצלחה!!!

 

כמה מהפורום מתכוונים להגיע?

פורסם
מה אמרתי לך? זה הופך לעניין פוליטי שבסוף יפגע במטרות שלך!

 

זאת הסיבה שאני לא באמת מתכוון להכנס לזה.

 

בכל מקרה ההיענות היא אפסית לעומת מה שציפיתי. בינתיים רוב הפונים בפרטי הם חברי מפלגה קיימים שצירפו את שמם לעניין.

מפתיע כמה כאלה יש כאן :twisted: אבל זה עדיין לא מקדם אותנו.

 

בכל מקרה אני לא דואג - בסוף האסימון ייפול. עם דידי הררי או בלעדיו.

פורסם

תגובות כאלה? אני פשוט ריאליסטי, אני מכיר את האנשים שחיים סביבי, רובם אוהבים רק להתלונן כל היום ולא לעשות שום דבר בנידון.

 

אם אתה חושב אחרת אתה מוזמן להרים את הכפפה ולארגן הפגנה.

פורסם

זה בדיוק מה שאמרתי, מתארגנת הפגנה.

צריך רק לקום מוקדם בבוקר ולהצטרף, בתקווה שמשהו יזוז.

את הפרטים רשמתי למעלה.

למי שיש פייסבוק, זאת הקבוצה ממנה הוצאתי את המידע ושם גם ניתן לשאול את המקימים שאלות:

http://www.facebook.com/#!/home.php?sk=group_164708270238450&ap=1


×
×
  • תוכן חדש...