Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

POLEATSKY89, התשובה מאוד פשוטה. דודו גם הסביר אותה.

השיטה הנהוגה היום במפלגות הגדולות היא פריימריס, בה חברי המפלגה,

הם אלה שבוחרים את הרשימה שתייצג אותם בכנסת.

כל מי שמעמיד את עצמו להיות נציג כזה צריך אותך/אותנו כדי להיבחר.

אם יצאת ראשון ברשימה, סביר להניח שבכנסת הבאה אתה תהיה בפנים,

כיוון שזהו מיקומך "בתור". נכון שיש כמה מקומות משוריינים, אבל זה בגדול האופן

בו נבחרים.

אם אתה מחזיק ב 5% מכוח ההצבעה, תחשוב מה זה אומר. אתה יכול לקבוע גורל של

ח"כ זה או אחר. ברגע שיודעים שאתה מחזיק בכוח הזה, תאמין לי שיהיו מי שירוצו בכנסת

לעבוד עבורך ועבור הצעקה מול עליית מס הבלו על הדלק.

הם גם יהיו הראשונים להתחיל לארגן מחאות והפגנות, ויהיו הראשונים לתמוך בזה.

האמת שאני לא שיערתי שצריך כ"כ מעט אנשים, ע"מ להגיע למאסה כזו.

מקווה שזה ברור יותר, אני בטוח שהדוקטור ירחיב על זה.

עריכה: אני רואה שהוא הקדים אותי

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

באופן עקרני לא מתפקד לאף מפלגהב אבל תומך ואגיע לפעולות.

 

לדעתי ברגע שאתה עושה את זה דרך מפלגה אוטומטית אתה מאבד את כל מי שלא מזדהה עם המצע שלה (וזו גם הסיבה שאני לא מוכן להתפקד. מעדיף להילחם על רעיון בלי קשר מאיזו מפלגה הוא בא ולא על מפלגה בלי קשר מה הרעיון שהיא מעלה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אמרתי לך.

לבד כאדם אחד אני לא יכול.

רצית להתאגד, זו הכותרת שלך, הצעתי לך לשבת איתך יום שלם ולתכנן הכל. להתקשר למי שצריך. שיצטרפו עוד 10 איש. נשב, ונחליט.

אם אתה רק רוצה 50 שקל למפלגת העבודה, תשנה את הכותרת, תרשום "50 שקל למפלגת העבודה כדי להתאגד על מחירי הדלק". אנחנו נראה כמה כניסות יהיו.

 

אחרי הפגנה אחת יהיה לך גב של עשרות אנשים. ואז תוכל לגרום להם להתפקד

כרגע אתה רק מביא כסף למפלגת העבודה. ותו לא.

שים לב כמה רשמו שיבואו להפגנה בשרשורים הקודמים. מצידי שיבואו שליש. אבל כמה רשמו שהם מוכנים לשלם כסף? אני? אתה? ועוד אחד? אתה תראה לאן זה יגיע.

תגיד לאלכסנדר ההוא, שלא ישלח את הטפסים, אלא יגיד לך כמה טפסים הגיעו אחרי שבועיים.

אני מאמין שלא יותר מ15.

 

יקירי,

אני מתאגד בצורה שמתאימה לי כאדם עובד. אני לא הולך להתעסק עם ארגון של הפגנה, מתנצל.

 

מה עוד שיש לך חוסר הבנה בסיסי - אף אחד לא הולך לצאת להפגין על מחירי הדלק. זה לא מים.

מי שנפגע בעיקר מהעניין הוא אנשים עם עבודה מסודרת שמחזיקים מכונית - לא העניים האמיתיים.

זה אומר שכדי לגייס אנשים להפגנה כזו אתה צריך להוציא אותם מהבית.

יוצאים מהבית - רק פעילים באקסטרים. ופעילים פוליטית יש כיום מעטים מעטים (מניסיון).

 

 

שוב - אני לא הולך לארגן הפגנות, אני עושה את מה שאני מסוגל לעשות וזה יותר ממה שעשו עד עכשיו ולדעתי זה גם מתאים לכמות האנרגיה שאנשים משקיעים בימינו על דברים כאלה (שזה לא הרבה).

 

לגבי הטפסים - הם לא נשלחים עד שלא מגיעים לכמות נאה. אחרת אין בזה טעם. אני אדע עוד חודש עד כמה הצליחה היוזמה הזו.

 

בינתיים אני אודה לך מאוד אם תעזור לי ולא תנסה לכוון אותי או להעביר ביקורת שאינה ביקורת בונה. הכיוון שלי ממוקד מאוד - התפקדות למפלגת העבודה והשפעה מבפנים. לא זז מילימטר בינתיים.

פורסם

דלק זה מים לכל דבר.

יש סיבה לכך שהוגו צאב'ס הכריז שאצלו הדלק יהיה זול ממים. (12 אגורות נכון לשנה שעברה - לליטר).

אני מעריך את זה שאתה מתאגן דרך מפלגה. הבעיה תהיה לדעתי בכמות נמוכה, כל עוד אין פרסום גדול במדיה.

פרסום כזה יכול להיעשות בקלות, על ידי הפגנה. אחרת, הדרך ארוכה ומפותלת.

בתקווה לעזור, אתפקד גם כן. הבעיה תהיה גם בלאחד את כל המתפקדים כשיצטרכו, אם יעבור המון זמן מרגע ההתפקדות ועד הנסין להשפיע.

בכל מקרה, את המודעה שלך לדעתי תצטרך לפרסם לא רק פה, ואולי לשלוח גם למגזיני הרכב.

 

לגבי עניים

איך הם מגיעים לעבודה? אוטובוס?

שישלמו עוד 50 אגורות לכיוון

20 שקל בחודש. 250 בשנה. זה לא כסף?

העגבניות יעלו יותר, כי לשנע אותם זה עולה יותר.

חשמל יעלה יותר כי הוא מיוצר לרוב מדלק

אתה קונה פיצה? השליח נוסע בקטנוע, גם אם לא בשבילך, אבל זה עולה יותר לפיצריה, אז מחיר הפיצה יעלה

מה עוד העניים קונים? חלב? מים? המחלבות משתמשות בדלק, נראה לך שהם יורידו את זה מהרווח שלהם? לא. הם יגלמו את זה על הלקוח

אתה חושב בקופסא. ה-כ-ל יעלה בעקבות עליית מחירי הדלק. הכל זה אפילו מחירי הבגדים שמביאים מסין. כי המטוס דורש יותר על הובלה

לשלוח דואר יעלה יותר כי יש דלק במשאיות וחשמל במשרדים ובמכונות.

פורסם

דיברתי ספציפית על השפעה על התקציב, ולא על תפקידים באופן כללי.

פשוט קשה לי לראות את ביבי ושטייניץ נכנעים בסעיף משמעותי שכזה לח"כים מהשורה ממפלגת העבודה.

כי אני גם ממש לא חושב שנגיע לרמה של אולטימטום, כי ראש המפלגה לא בדיוק אהוד על שאר חברי המפלגה, לא?

פורסם

כדי להגיע לרמה של אולטימטום צריך להיות כוח חזק. נחיה ונראה לאן נגיע.

 

בכל מקרה מה שמעניין הוא הפרופורציה - במפלגת העבודה חברים 20 אלף איש, בליכוד 100 אלף.

 

כדי להגיע ל-5% מהמתפקדים, צריך 1000 איש בעבודה, 5000 איש בליכוד.

 

אני לא מפנטז אפילו שאני אצליח לאגד 5000 איש, מה עוד שאין לי השפעה בליכוד כלל - כפי שאמרתי, אני חבר מפלגת העבודה.

פורסם

הייתה שאלה לגבי צ'קים - ההתפקדות בצ'קים לצערי בוטלה, כרגע אפשרי רק דרך הוראת קבע או כרטיס אשראי.

 

מצורף בשרשור הזה גם טופס הוראת קבע למקרה שלא רוצים לתת פרטי כ"א (מובן בהחלט).

פורסם

דיון בפורום על נושא זה הוא חסר תועלת. אנחנו צריכים להפגש ולדון ולהחליט על הצעדים שאנחנו נוקטים. אני מציע את יום שלישי הקרוב בערב בשעה 20:00 - מקום המפגש - איפה שהכי נוח מבחינת כולם, אני מציע את פארק הירקון בתל אביב. אתם בפנים?

פורסם

כן, יש לי מספר פקס, אני אשלח לך בהודעה פרטית מכיוון שמדובר בטלפקס 8) והוא לא יפסיק לצלצל.

 

 

אני שוקל אגב להתקין קו נוסף לפקס לטובת העניין. אם תהייה כאן היענות אני בהחלט אקח את זה בחשבון.

פורסם

לדעתי עדיף לעשות הפגנה מול כנסת בירושלים ולא להוסיף כוח פוליטי למפלגה כלשהיא. התוספת הזאת אולי תוריד את מחיר הדלק לחודשיים אבל יחד אם זה גם נשאר בלי ירושליים, גולן, התנחלויות וכוי.

פורסם
לדעתי עדיף לעשות הפגנה מול כנסת בירושלים ולא להוסיף כוח פוליטי למפלגה כלשהיא. התוספת הזאת אולי תוריד את מחיר הדלק לחודשיים אבל יחד אם זה גם נשאר בלי ירושליים, גולן, התנחלויות וכוי.

 

אף אחד לא ביקש ממך להצביע למפלגה. ואני לא מתכוון להתחיל פה ויכוח פוליטי כלל - אם אתה לא רוצה, אל תפריע, תתכופף, תשים וזלין ותקבל את העלייה בשקט.

 

 

אם אתה מארגן הפגנה, אני אבוא. אני לא מתכוון לארגן אותה.

פורסם

סיבכת יותר ,עדיף משהו נאיבי כמו פייסבוק ועצומה עם חתימות ,מאשר לתרום כסף וקול למפלגת ה"עבודה" .

פורסם

רק צריך לזכור שאי אפשר להתפקד ולהצביע בפריימריס לשתי מפלגות.

אם מישהו בוחר להתפקד למפלגת העבודה לצורך הורדת מחיר הדלק,

הוא לא יוכל להתפקד גם למפלגה אחרת שמקדמת רעיון אחר החשוב מבחינתו. (מיהו יהודי, מחיר המים, מחיר הדיור, גיוס אברכים, שלום, תרופות וכו').

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
כן, יש לי מספר פקס, אני אשלח לך בהודעה פרטית מכיוון שמדובר בטלפקס 8) והוא לא יפסיק לצלצל.

 

 

אני שוקל אגב להתקין קו נוסף לפקס לטובת העניין. אם תהייה כאן היענות אני בהחלט אקח את זה בחשבון.

 

 

אז הפקס הוא שלך?

מה שאומר שלך יהיה את פרטי האשראי של כולם?

יש פקס למפלגת העבודה? או מקום שאליו אפשר למסור את הטפסים כך שיונחו במקום שמור?

 

מצד שני, האם אפשר לתת מזומן, כי עם האשראי יש חידוש אוטומטי של מי שנרשם, מה שאומר שאם לא יוצא כלום, אנחנו עדיין משלמים לאורך שנים אם שכחנו לבטל.


×
×
  • תוכן חדש...