Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שני דו"חות חנייה ביום אחד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכם תושבי קארספורום,

 

לפני כמה ימים השאלתי לסבא שלי את האוטו שלי במצב מעולה. לצערי הוא החזיר לי אותו עם שני ניירות לבנים מתחת למגב:|.

שני הדוחות הם באותו מיקום, על אותה עבירת חנייה, אך במרווח של שעתיים

 

עד כמה שאני זוכר אסור להנפיק יותר מדוח אחד ב24 שעות, זה נכון?

יש טעם לנסות לבטל את הדוחות? או לפחות אחד מהם?

Y'all pop the trunk, I pop the hood - Ferrari

;)

פורסם

השני חובה לבטל.

 

אחרת אפשר לעמוד ולתת כל דקה דו"ח על אותה עבירה.

 

האם אותו פקח או התחלפה משמרת.

 

וסתם לסקרנות באיזה עיר מדובר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מצטרף לשאלה, באיזה עיר ?

קרה לי דבר דומה לפני שבוע (מרכז ת"א). על החלון מצאתי דו"ח חניה, למרות שיש לי תו אזורי.

טלפון למחרת לאגף החנייה, ומסתבר שיש לי שני דוחות מאותו היום ואותו מקום.

אני סקרן, כי כבר היו מקרים בעבר של פקחים שסרחו.

פורסם

אין כל חובת ביטול.

 

אין התייחסות בחוק לפרק הזמן שחייב לעבור בין מתן דו"ח אחד לשני(לגבי דו"ח משטרתי על חניה באדום-לבן/נכה יש פרק זמן של 1 שעה).

כל רשות קובעת לעצמה את פרק הזמן לפי שיקול דעתה(ניתן למצוא מקרים ברשת של 20 דקות, 30 דקות ועוד...).

לפי משורת הדין רבות מהרשויות מבטלות את הדו"ח השני(בת"א לא כ"כ).

לא ידוע לי אם העניין עמד אי פעם לבחינה משפטית(יתכן והשופט יראה זאת כעברה מתמשכת ולכן יש צורך לבטל).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עבדכם הנאמן ביטל דו"ח כזה בבית משפט בדיוק לפני 40 שנה.

השופט למה לבטל ?

אני הפקח גמר לכתוב את הדו"ח מסתובב סביב לרכב ורושם עוד דו"ח סביר כבוד השופט?

השופט לא?

השופט לתובע , נו מה אתה חושב?

התובע , וואלה יש צדק בדבריו.

אני , מבקש הוצאות כבוד השופט.

השופט לא הגזמת בכלל

הדו"ח היה על 100 לירות למיטב זכרוני קיבלתי 50 לירות הוצאות. וכמובן ביטול הדו"ח.

 

עמית

יש סימוכין לגבי דו"ח המשטרה שכתבת?

נשמע לי הזוי בדיוק מהטעם של עבירה נמשכת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עבדכם הנאמן ביטל דו"ח כזה בבית משפט בדיוק לפני 40 שנה.

 

לפני 40 שנה? באיזה מקום על הגמל היו מצמידים אז דוחות?

(צעיר שלא היה קיים אז :roll: )

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם
אין כל חובת ביטול.

 

אין התייחסות בחוק לפרק הזמן שחייב לעבור בין מתן דו"ח אחד לשני(לגבי דו"ח משטרתי על חניה באדום-לבן/נכה יש פרק זמן של 1 שעה).

כל רשות קובעת לעצמה את פרק הזמן לפי שיקול דעתה(ניתן למצוא מקרים ברשת של 20 דקות, 30 דקות ועוד...).

לפי משורת הדין רבות מהרשויות מבטלות את הדו"ח השני(בת"א לא כ"כ).

לא ידוע לי אם העניין עמד אי פעם לבחינה משפטית(יתכן והשופט יראה זאת כעברה מתמשכת ולכן יש צורך לבטל).

 

הרכב שלי חנה כמעט 8 שעות באיזור המיועד לנכים בלבד באיזור ת"א חטפתי דו"ח אחד בלבד על סך של 500 שקלים.

אם מה שרשמת נכון השוטר/פקח יוכל לתת לי דו"ח כול שעה אזי הסכום המצטבר היה 4000 שקלים לא הגיוני בעליל מה שרשמת.

 

לפני שבוע הרכב שלי חנה בחניית נכים ליד מרום נווה ברמת-גן למשך יום וחצי (ממול קיימת גם תחנת משטרה) חטפתי דו"ח בודד על חניה בחניית נכים.

 

כן אני יודע שאסור לחנות בחניית נכים אבל לפעמים קורים לצערי מקרים הדוחים שבת.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, אני גר באיזור שרשמת, יש חניה תת קרקעית בחינם מתחת לקניון מרום נווה + מול הקניון יש חניה תת קרקעית בתשלום שהיא כמעט ריקה כל היום. אני אומנם לא מרבה לבלות בקניונים אבל לא קרה פעם אחת שלא הצלחתי למצוא חניה באיזור.

לצערי לא רואה סיבה לחנות בחניית נכים. וגם אם קרה מקרה דחוף (דוחה שבת כלשונך) מדוע לא חזרת בחלוף זעם (אחרי שעה, שעתיים) והזזת את הרכב לחניה חוקית? היית חייב לתפוס יום וחצי חניה של נכים? במיוחד בשעות הלילה אין בעיה למצוא באיזור חניה (יש גם מספיק רחובות מסביב שאפשר להחנות שם).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

המקרה קרה בחולון, על שני הדוחות מצויינת אותה כתובת ואותה עבירה.

לא מדובר בחניית נכים אלא באדום לבן שנצבע כמה ימים לפני.

Y'all pop the trunk, I pop the hood - Ferrari

;)

פורסם
המקרה קרה בחולון, על שני הדוחות מצויינת אותה כתובת ואותה עבירה.

לא מדובר בחניית נכים אלא באדום לבן שנצבע כמה ימים לפני.

 

האם הורדת את הדו"ח ואז קבלת את השני או ששניהם היו ביחד על השמשה?

בכל מקרה, אתה מוזמן לפנות (פיזית, טלפון, מכתב או בפקס) למחלקת החניה בעיריה ולנסות לבטל את הדו"ח השני.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
הרכב שלי חנה כמעט 8 שעות באיזור המיועד לנכים בלבד באיזור ת"א חטפתי דו"ח אחד בלבד על סך של 500 שקלים.

אם מה שרשמת נכון השוטר/פקח יוכל לתת לי דו"ח כול שעה אזי הסכום המצטבר היה 4000 שקלים לא הגיוני בעליל מה שרשמת.

 

לפני שבוע הרכב שלי חנה בחניית נכים ליד מרום נווה ברמת-גן למשך יום וחצי (ממול קיימת גם תחנת משטרה) חטפתי דו"ח בודד על חניה בחניית נכים.

 

כן אני יודע שאסור לחנות בחניית נכים אבל לפעמים קורים לצערי מקרים הדוחים שבת.

 

אחלה, כל הכבוד, חנית בחניית נכים למשך יום וחצי וזה עלה לך רק 500 שח (למרות שזה היה אמור לעלות 1000, העלו את הקנס ב 1 לדצמבר)

אבל אתה לא מתבייש לפרסם את זה ? ועוד פה?

 

×
×
  • תוכן חדש...