Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שני דו"חות חנייה ביום אחד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל אלה שתופסים מקום של נכה, ולא משנה מה הסיבה.

היות ואיינכם במצבו, אתם לא מבינים מה אתם מעוללים לחלקם.

לפעמים אני חושב ביני לבין עצמי, אילו אפשר היה לתת לחוצפנים האלה לחוות נכות לזמן מה בכדי שיבינו על בשרם מה מרגיש נכה שנתפס מקומו.

 

יש לאנשים שתי רגליים, כליות ולב, הם בריאים, בלי סרטן, לא חזרו מהקרנות, לא מושתלים ולא משותקים.

אם אין לכם מקום לחנות, אל תהיו אימפוטנטים על חלשים,

תהיו גברים ותחסמו נתיב נסיעה, תחנו על מדרכה, תפלשו לחצר, תחנו על אי תנועה או בתחנת אוטובוס אבל אל תתפסו מקום של נכה, גם לא לרגע.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לשאלת פותח השירשור:

בשנת 2008 כתב עו"ד אורון איילון שעל מקרה דומה פנה לרשות המקומית ודו"ח אחד בוטל.

 

לעניין כמה זמן בין דו"ח לדוח, ענה שבחוק לא קבוע זמן בין דו"ח לדו"ח ומדובר בסוגיה משפטית שאין לה תשובה חד-משמעית. שופט יכול לקבוע שמדובר בעבירה מתמשכת.

 

לענ"ד, רשויות יודעות שאין בגדרה ואולי לא רוצות להגיע לכלל הכרעה משפטית כדי לא ליצור תקדים. יתכן וזאת הסיבה שבגללה הם מלכתחילה מבטלים.

____________________

 

יחד עם זאת ראיתי מקרים בהם נהג קיבל שני דוחו"ת ביום - האחד של הפיקוח העירוני והשני דו"ח משטרתי. ערימת הדוחות הצטברה על החלון במשך מספר ימים (כל יום שני דוחו"ת) עד שהרכב נעלם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

עזבו נכים, בואו ונמשיך לדבר עם הגמלים.

 

וברצינות עכשיו - לא נתקלתי בפעם אחת שמישהו קיבל 2 דוחות ולא ביטלו את הדוח השני.

תפנה לעירייה עם 2 הדוחות ותבקש לבטל או להישפט.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

לפי בדיקתי אין למה שכתב עו"ד אורון שום אסמכתא , לא בדין ולא בפסיקה.

 

בד"כ כאשר המחוקק רוצה כי עבירה מסויימת "תזכה" את מבצעה בקנס מדי יום מציינים זאת במפורש בחוק.

 

לא בפקודת התעבורה ולא בתקנות התעבורה נמצא דבר ענישה שכזה.

 

ואדגים בדוגמה מצחיקה.

 

תפסו אותך על מהירות של 160 קמ"ש , ברור שעד שעצרת נסעת גם 150 קמ"ש , 140 קמ"ש עד לעצירה המוחלטת.

מאשימים אותך פעם אחת על 160 קמ"ש. בינתיים:lol:

 

במקרה שהיה לי ועליו כתבתי היה פער של 4 3- ימים בין דו"ח לדו"ח , ואף על פי כן הצלחתי להוכיח כי הרכב לא זז ממקומו כל אותה תקופה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא מדוייק...

נסעת בכביש בו מופעלות מצלמות מהירות. במידה וצולמת ע"י יותר ממצלמה אחת, תקבל דו"חות בהתאם למס' הפעמים בהם נתפסת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כל מצלמה זו זירת פשע אחרת, לכן זה בסדר לקבל מכל מצלמה דו"ח.

גם אם אני רוצח אחד ועוד אחד זה שתי רציחות.

 

אבל על ממל"ז אחד שקולט אותך במהירות הגבוהה ומיד בזמן העצירה הוא יקלוט אותך במהירות נמוכה יותר ועדיין מעל המהירות המותרת לא תקבל שני דוחות.

 

גם אם יעמדו שני מכשירים וימדדו אותך בפער זמן של שניה אחד מהשני.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גם אם אני רוצח אחד ועוד אחד זה שתי רציחות.

 

אם הרצח מבוצע עם אותה סכין אז זה נחשב רצח אחד בלבד.

מניסיון :-o.

איזה כייף לי :)

פורסם
אם הרצח מבוצע עם אותה סכין אז זה נחשב רצח אחד בלבד.

מניסיון :-o.

 

לא מספיק שחנית במקום חנייה של נכה

 

לגבי המשפט שכתבת , ממש טעות בידך.

 

זהו ציטוט מפסק הדין של עמי פופר בבית המשפט העליון.

 

"כאן היתה אמנם פעולה ברצף אך הנאשם יכול היה להרפות מן ההדק בכל שלב של הירי, ואילו לא זו בלבד שהוא פתח באש אוטומטית לכל עבר, אלא שהוא החליף והטעין מחסניות פעם אחר פעם, ארבע פעמים בזו אחר זו, וריסס את הנפגעים ללא אבחנה....לדעתנו יש לראות בכל הרוג במקרה הנדון, מעשה רצח בפני עצמו, גם אם כלל מעשי ההריגה בוצעו ברצף, ולכן אנו סבורים שיש לגזור על הנאשם עונש של מאסר עולם בגין כל אחד מן הנרצחים. אנו גוזרים, איפוא, על הנאשם, שבעה עונשי מאסר עולם במצטבר."

ובמקום אחר ובפסק דין אחר

"מטעמים אלו נגזרו על מחבל, אשר דקר בסכין אנשים שהמתינו בתחנת אוטובוס ואחרים שניקרו בדרכו, וגרם באופן זה למותם של שניים ולפציעתם של שלושה, שני עונשי מאסר עולם נפרדים ועשר שנות מאסר בגין כל אחת מעבירות הניסיון לרצח. נקבע כי עונשים אלה יצטברו זה לזה. כדברי הנשיא שמגר בע"פ 399/89 מדינת ישראל נ' זלום, פ"ד מו(‎"2) 187:"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אם הרצח מבוצע עם אותה סכין אז זה נחשב רצח אחד בלבד.

מניסיון :-o.

 

משהו מצחיק אותך?!

כי אותנו לא...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

DL פשע

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...