Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עזרתי, המלצתי לו על ג'וק, ואם לא - אז המאזדה 3 שהוא רצה גם אופציה טובה.

 

אתה כאן עושה את הבלאגן, שלא נתן הודעת עזרה אחת בשרשור הזה, לא אני.

 

אם כואב לך לראות מישהו עם מאזדה - תעצום עיניים ותפסיק לקשקש שטויות.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אני הייתי שוקל רכישת רכב חדש לפי התנאים שהצבת, הייתי בודק את הסיאט לאון ואת הפיאט בראבו.

 

כמי שנהג שנים על מזדה 3 ליסינג צבע כביש אני יכול לומר לך שהסקס אפיל של המזדה הוא כמו של ציפי השכנה בת החמישים, שגם לה יש מזדה כמו שלך, אגב.

 

הסיאט והפיאט ישאירו לך זוזים רבים עודף, ולדעתי ייתנו לך כיף ושיק שאין בקופסאות הפח המתנייעות הרגילות (B3? אם ציפי תשים ליפסטיק תרצה אותה? הרכב זקן בעיצוב חדש, זה הכל).

 

שמירת ערך? קנה בזול תמכור בזול.

 

קח נסיעת מבחן וספר איך היה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אם הייתי רווק, ורציתי רכב אמין ויחסית סחיר, הייתי בודק את סוזוקי SX4 האצ'בק משאיר כמה אלפים טובים בכיס.

היא יותר מרווחת מסופר מיני, אבל קומפקטית. ישיבה גבוה, מנוע מספיק חזק.

 

אני לא מבין, בשביל מה רווק צריך ג'טה\אוקטביה?

 

אם הוא רוצה מכונית מיוחדת, ניסן ג'וק מתיאמה, במיוחד שהיא מוצאת חן בעיניו.

לדעתי, אם כבר מדברים על סחירות, אני צופה סחירות די נמוכה למאזדה 3 עם מנוע 1600 סמ"ק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני דווקא חושב שלא תצמא חבילה טובה יותר מלאון 1.8 ידנית,רכב זריז,די חסכוני בדלק,נראה טוב,רכב צעיר ב"רוחו".

ברמת המחירים הזאת זה מה שאני הייתי רוכש.

אני מציע לך לבצע נסיעות מבחן ב 3 הרכבים שהכי נראים לך,ולהיכנס למו"מ עם אנשי המכירות.

פורסם
מאזדה 3 מהנה ?

שאני יתחיל לספר למה היא כלכך משעממת ?

1) עגלה .

2) אין לה אחיזה בשיט .

3) אין לך איך לשפר אותה .

4) זה לא רכב ספורטיבי ולא יהיה כזה בחיים .

5) בכל רמזור תמצא כזאת שזה כבר הופך תאוטו למשעמם בלי כל הסעיפים מלמעלה .

 

קראת מה שכתבתי ? אני מדבר על גירסת הספיריט ולא על גירסת הליסינג

 

1) מאזדה 3 ספיריט (מנוע 2 ליטר) היא לא עגלה

2) עם גלגלים 17" יש לה וואחד אחיזה בשיט

3) תקרא ביקורות מכל העולם - מאזדה 3 היא מכונית מאוד ספורטיבית ולא רק בקטגוריית המשפחתיות הקטנות אלא גם בהשוואה למכוניות יקרות בהרבה (שוב תזכורת - האיבזור הדל בגירסת הליסינג , כמו צמיגי 15" למשל, פוגע בחווית הנהיגה - אבל אני לא מדבר על גירסת הליסינג).

4) נכון - אבל כאשר לרכב יש גלגלי מגנזיום מרשימים, סאנרוף, פנסי ערפל (ומומלץ גם להוסיף ספוילר וחלונות כהים - שוב, זה בלתי אפשרי בגירסת הליסינג) אז הוא נראה יותר טוב לאין שיעור (זה נכון כמעט לכל רכב). ושונה לחלוטין מגירסת הליסינג שאתה רואה בכל רמזור.

פורסם
כי אני פשוט לא מתחבר למראה החיצוני של הסופר-מיני(ות) הזולות, כלומר עד 125K. וזה לא עניין של גודל אלא הן פשוט לא יפות בעיניי. הסופר-מיני שאני אוהב מתחילות ב-145K: אלפא מיטו ו-אודי A1, וזה מעבר לתקציב.

 

כרגע, הסיאט לאון 1.2 נראית כאופציה הכי אטרקטיבית, אבל הגיר הידני קצת מטריד אותי.

אני רוצה לעשות סבב סוכנויות היום ומחר. האם יש אפשרות לבצע נסיעת מבחן ללא הזמנה מראש?

 

כמו שאמרו לך כבר - אם כל הסופר מיני לא יפות בעיניך - מזדה 3 זה מה שעושה לך את זה?

ובנוגע ללאון, יש לה גם גיר DSG. ואם סחירות מטרידה אותך - אולי כדאי לך לשקול משהו אחר...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
קראת מה שכתבתי ? אני מדבר על גירסת הספיריט ולא על גירסת הליסינג

 

1) מאזדה 3 ספיריט (מנוע 2 ליטר) היא לא עגלה

2) עם גלגלים 17" יש לה וואחד אחיזה בשיט

3) תקרא ביקורות מכל העולם - מאזדה 3 היא מכונית מאוד ספורטיבית ולא רק בקטגוריית המשפחתיות הקטנות אלא גם בהשוואה למכוניות יקרות בהרבה (שוב תזכורת - האיבזור הדל בגירסת הליסינג , כמו צמיגי 15" למשל, פוגע בחווית הנהיגה - אבל אני לא מדבר על גירסת הליסינג).

4) נכון - אבל כאשר לרכב יש גלגלי מגנזיום מרשימים, סאנרוף, פנסי ערפל (ומומלץ גם להוסיף ספוילר וחלונות כהים - שוב, זה בלתי אפשרי בגירסת הליסינג) אז הוא נראה יותר טוב לאין שיעור (זה נכון כמעט לכל רכב). ושונה לחלוטין מגירסת הליסינג שאתה רואה בכל רמזור.

1}הבן אדם אמר שאין לו תקציב ל2.0

2}צמיגים בקוטר יותר גדול לא בהכרח מגדילים אחיזה,לפעמים ההיפך.

3}"הביקורות מכל העולם" מתייחס ל3 MPS שזה דגם ספורטיבי באמת,שונה לגמרי מהרכבים שנמכרים בארץ.

ספוילר וחלונות כהים לא ישפיעו יותר מדי על איכות הרכב.

פורסם
קראת מה שכתבתי ? אני מדבר על גירסת הספיריט ולא על גירסת הליסינג

 

1) מאזדה 3 ספיריט (מנוע 2 ליטר) היא לא עגלה

2) עם גלגלים 17" יש לה וואחד אחיזה בשיט

3) תקרא ביקורות מכל העולם - מאזדה 3 היא מכונית מאוד ספורטיבית ולא רק בקטגוריית המשפחתיות הקטנות אלא גם בהשוואה למכוניות יקרות בהרבה (שוב תזכורת - האיבזור הדל בגירסת הליסינג , כמו צמיגי 15" למשל, פוגע בחווית הנהיגה - אבל אני לא מדבר על גירסת הליסינג).

4) נכון - אבל כאשר לרכב יש גלגלי מגנזיום מרשימים, סאנרוף, פנסי ערפל (ומומלץ גם להוסיף ספוילר וחלונות כהים - שוב, זה בלתי אפשרי בגירסת הליסינג) אז הוא נראה יותר טוב לאין שיעור (זה נכון כמעט לכל רכב). ושונה לחלוטין מגירסת הליסינג שאתה רואה בכל רמזור.

 

תשווה אותה אפילו ל1.4 TSI של VAG שהוא יותר חזק וגמיש מהנוע שלה לא משנה באיזה מצב תהיה .

אחיזה ? על איזה אחיזה אתה מדבר ? למה סיבוב שאני לוקח עם מכוניות ספורטיביות לקחת עם המאזדה באותה מהירות ונחש מה ? הצלחתי להיתהפך איתו מה שלא קרוב בשאר המכוניות שאני נוהג עליהן .

פורסם

בישביל רווק, בן 27 ,הגוק יותר ממתאים ואפילו יושב בול:-D,הרכב קצת יותר גדול מסופר מיני(חניות) יחסית חסכוני,גבוה,נראה מעולה!!(טעם אישי) ומגיע מאוד מאובזר כבר בגירסה הבסיסית!

cobra-nissan0juke-1.jpg

פורסם

סדר עדיפות :

1}סיאט לאון טורבו 1.8 ידנית

2}פיאט בראבו 1.4 טורבו

3}פולו גרסת ה-TSI 1.2

 

נלקח בייחס לתמורה הכי אופטימלית לכסף!!!

מבחינת רכב המוצלח ביותר אז דווקא הפולו תיהיה בעדיפות ראשונה.!!!!!!

לגבי המזדה 3 ,שכמה חברה (מצחיקים) פה בפורם עוש אותה "מינימום הבת של מקסימום"

אז המינימום זה הנאה מהנהיגה והמקסימום זה האמינות,מעבר לזה היא יותר מינימום!!!!!!:lol:

פורסם

ביקרתי בסוכנות סיאט כדי להתרשם מהג׳וק החדשה. יצאתי עם רגשות מעורבים לגבי המראה.

מצד אחד אהבתי את העיצוב שהוא מחוץ לקופסא - בהחלט מושך את העין. מצד שני, זאת מכנונית. וכמכונית, יש משהו צעצועי\ילדותי\נשי במראה שהפריע לי. כאילו יש בה את מה שחיפשתי אבל בהגזמה. קבעתי נסיעת מבחן ליום רביעי, אבל כנראה שאבטל אותה.

 

 

 

פורסם

אני מסכים איתך בקשר לעיצוב, אני גם מרגיש שהג'וק נשי מידי.

 

אני אישית הייתי הולך על פולו tsi 1.2 אומנם הוא לא מאובזר כמו הסיאט לאון אבל יש לו הרבה יתרונות אחרים:

1. רכב זריז וכייפי

2. לדעתי מיוחד ועיצוב יפה מאוד

3.אתה יכול להוסיף מגנזיום ואתה נשאר עם עודף של איזה 5K ש"ח

4.אמינות זה ברור וסחירות מעולה!! (בייחוד שזה דגם חדש וגם אחרי 5-6 שנים סביר להניח שלא תהיה בעיה למכור)

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם
תשווה אותה אפילו ל1.4 TSI של VAG שהוא יותר חזק וגמיש מהנוע שלה לא משנה באיזה מצב תהיה .

אחיזה ? על איזה אחיזה אתה מדבר ? למה סיבוב שאני לוקח עם מכוניות ספורטיביות לקחת עם המאזדה באותה מהירות ונחש מה ? הצלחתי להיתהפך איתו מה שלא קרוב בשאר המכוניות שאני נוהג עליהן .

 

המאזדה מצליחה לשמור על רמת אחיזה גבוהה בגלל פנסי הערפל שלה ולכן היא אוחזת טוב כמו מכונית ספורטיבית...

:)

Porsche 944 turbo

פורסם
ביקרתי בסוכנות סיאט כדי להתרשם מהג׳וק החדשה. יצאתי עם רגשות מעורבים לגבי המראה.

מצד אחד אהבתי את העיצוב שהוא מחוץ לקופסא - בהחלט מושך את העין. מצד שני, זאת מכנונית. וכמכונית, יש משהו צעצועי\ילדותי\נשי במראה שהפריע לי. כאילו יש בה את מה שחיפשתי אבל בהגזמה. קבעתי נסיעת מבחן ליום רביעי, אבל כנראה שאבטל אותה.

 

 

 

אני ממליץ לך בחום לרכוש את הג'וק דווקא מסוכנות של ניסאן.


×
×
  • תוכן חדש...