Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המאזדה 3 דווקא כן מציעה איזשהו ערך מוסף בסעיף הנאה מנהיגה ביחס למתחרות שלה ולא ביחס לגולף GTI למשל. היא אכן עדיפה בדגמים החזקים והמפוארים יותר.

אני הייתי מציע לבדוק באוטודיל את המחירים של האלפא מיטו 0 קילומטר שיש להם. מדובר בדגם החלש עם גיר ידני, היא נראית מעולה מבפנים ומבחוץ ונוסעת נחמד פלוס.

 

בהצלחה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הניסאן ג׳וק מאוד יפה לדעתי, נראית יותר יקרה ממה שהיא. בכל מקרה מדובר בדגם חדש ולא מתאים לי להיות שפן הנסיונות שלו, אבל לא הייתי מתנגד לנסיעת מבחן.

על פיאט לא חשבתי. נראית מעולה על הנייר וגם העיצוב מאוד לטעמי. אבל שוב, יש בעיתיות מסוימת עם המותג.

 

אני חייב לציין שכל ההסתגויות מפני המותגים באות יותר מהכיוון של אבא שלי ומן הסתם משפיעות גם עליי. אני יותר בדעה שאם רכבים של לפני 15 שנה מחזיקים מעמד (חלקם באופן יפה) עד היום, אז אין סיבה לפסול אף רכב חדש, בין אם הוא תוצרת צרפת או איטליה. אלא אם כן מתייחסים לירידת ערך, אז זה סיפור אחר.

 

לגבי המאזדה; אין ויכוח שגרסת השני ליטר טובה יותר בכל קנה מידה (מלבד צריכת דלק?), אבל אני לא יכול לשלם 138 אלף שקל על מאזדה 3, כשאני יודע שבתוספת 7 אלף אני יכול לקנות אודי a1 חדשה. (לא משווה בין הרכבים, פשוט אודי היא סוג של חלום ילדות. למרות שהדגם הנ״ל מרגיש לי טיפה נשי).

 

אני בכוונה הגבלתי את התקציב כי אני לא מחפש להשתגע ואני לא חובב נהיגה מושבע. אני בטוח שאפשר למצוא רכב עד 125k שיענה על הצרכים הדלים שלי בצורה טובה.

פורסם

כמו שאתה אומר שאם כבר אתה מוציא 138K על מאזדה 3 אז למה לא להוסיף 7K ולקבל משהו יותר טוב (אאודי נניח) אז אותו דבר - אם אתה כבר מוציא 125K על רכב שבתקציב זה אתה תקוע עם עגלה 1.6L, אז למה לא להוסיף 5-10K ולקבל מכוניות הרבה יותר טובות עם 1.8L או 2.0L והרבה יותר כוח (50%) ובנוסף אינספור שידרוגים ואיבזור (גג שמש, גלגלי מגנזיום, פנסי ערפל, סטריאו, וכו). כמו כן המנועים הגדולים יותר לפעמים יותר חסכוניים (ושקטים) מה 1.6 בגלל שהם עובדים בסל"ד נמוך יותר ויש להם תיבות הילוכים יותר מתקדמות (במזדה למשל 5 הילוכים ב 2.0L במקום 4 הילוכים ב 1.6L וצריכת דלק נמוכה יותר בכביש מהיר וברוב המקרים גם בסה"כ).

 

ב -130K יש לך את הסובארו B3 2.0L ומיצובישי 1.8L, וב 135K-140K יש את המזדה 3 וההונדה סיוויק.

פורסם

אם אתה רווק וחשובה לך עלות אחזקה וסחירות עתידית, למה שלא תלך פשוט על סופר-מיני במקום משפחתית? אתה יכול אפילו לחסוך 10-20 אלף שקלים, לקבל מכונית מתאימה לא פחות לצרכיך ועם עלויות אחזקה נמוכות יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם אתה רווק וחשובה לך עלות אחזקה וסחירות עתידית, למה שלא תלך פשוט על סופר-מיני במקום משפחתית? אתה יכול אפילו לחסוך 10-20 אלף שקלים, לקבל מכונית מתאימה לא פחות לצרכיך ועם עלויות אחזקה נמוכות יותר.

 

רוני

 

כי אני פשוט לא מתחבר למראה החיצוני של הסופר-מיני(ות) הזולות, כלומר עד 125K. וזה לא עניין של גודל אלא הן פשוט לא יפות בעיניי. הסופר-מיני שאני אוהב מתחילות ב-145K: אלפא מיטו ו-אודי A1, וזה מעבר לתקציב.

 

כרגע, הסיאט לאון 1.2 נראית כאופציה הכי אטרקטיבית, אבל הגיר הידני קצת מטריד אותי.

אני רוצה לעשות סבב סוכנויות היום ומחר. האם יש אפשרות לבצע נסיעת מבחן ללא הזמנה מראש?

פורסם
כן, היא כבר הוזכרה פה בעמוד הקודם.

במבט ראשון היא נראית מיליון דולר, במיוחד מבפנים.

 

תלוי למי. לי היא נראתה זוועה במבט ראשון. וגם במבט שני+

פורסם

לך על הג'וק, אין לך מה לפחד - ניסאן היא חברה מאד אמינה.

 

אם לא, אז מאזדה 3 5ד' גם אופציה טובה.

 

ללאון לא הייתי מתקרב עם המחירון המתרסק שלה, אי הסחירות, ואמינות לא מי יודע מה.

פורסם

אני מצטרף להצעתו של רוני, למרות שאינך "מתחבר" למראה של הסופרמיני.

אתה מדבר על פוזה ועל מאזדה 3 באותה נשימה? איזה פוזה עושה המאזדה? או טויוטה, או C4 או כל משפחתית אחרת?

לדעתי כדאי לך להסתכל על הרכב באור אחר - כעוד כלי שמשמש אותך לצרכים מסויימים, שאותם עליו לבצע ביעילות ובעלות סבירה. זקוק לרכב לנסיעות ארוכות? בחר רכב חסכוני בדלק ונוח. זקוק לרכב לנסיעות עירוניות? בחר בקומפקטי ביותר שיכיל אותך ואת מטענך. הרושם שרכב משאיר על אחרים מתפוגג לאחר כמה דקות, אלא אם מדובר ברושם רע (של רכב מוזנח ומלוכלך). חייך החברתיים לא יפגמו כהוא זה גם את תנהג בסויפט בת 10, כמובן בתנאי שהיא תראה כמכונית ולא כפח אשפה.

מעבר לכך - אם אין לך בסיס כלכלי רחב מאוד החסכון שתביא לך רכישת רכב יותר קטן ישתלם לך מאוד בשלב זה של חייך. לא ירחק היום שבו תגלה שהחסכון של 20K ברכישה וכמה מאות שקלים בכל חודש שבו תחזיק את הרכב יקלו עליך בהוצאות חיוניות אחרות. וכאשר תגיע לשלב זה מכירת הרכב הנוכחי והחלפתו באחר תגרום לך הוצאות נוספות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לך על הג'וק, אין לך מה לפחד - ניסאן היא חברה מאד אמינה.

 

אם לא, אז מאזדה 3 5ד' גם אופציה טובה.

 

ללאון לא הייתי מתקרב עם המחירון המתרסק שלה, אי הסחירות, ואמינות לא מי יודע מה.

הבן אדם קונה רכב ואתה כל הזמן מדבר על שוק וסחר.

פורסם

ron215, תקרא מה הדרישות שלו לפני שאתה קופץ. אני מבין שהבנת הנקרא היא לא הצד החזק שלך.

 

אם נפגעת ממשהו שכתבתי, קח פנדל.

פורסם

הדרישות של הבחור הן:"סחירות סבירה פלוס,אמינות" פלוס עוד כמה דברים חשובים.

אמינות הוא יקבל בכל רכב חדש,ולמרות שאתה מאלה שכל הזמן רק חושבים על שוק [אולי בגלגול הקודם הייתה לך בסטה!]

יש אנשים שעוד כמה פרמטרים חשובים להם ברכב.

אני מצפה ממך לתשובה כמו:רק יפני אמין,רק מזדה מעולה וכו.

אז אל תאכזב.

פורסם

אמינות הוא לא יקבל בכל רכב חדש, וללאון אגב יש רק שנתיים אחריות.

 

זה לא סוד שכמה וכמה אנשים כאן בפורום הם חסידי VAG שלא מוכנים לשמוע שום דבר חוץ מזה, כמוך למשל.

 

הג'וק וה3 5ד' עונות על כל הדרישות שלו. הוא לא מחפש רכב ספורטיבי והוא לא מהילדונים שאוהבים לשפר וללחוץ.

 

את התסכול שיש לך על היפניות אתה מוזמן להוציא על מישהו אחר, לא עליי.

 

ומאזדה הכי טובה - סתם כי באלי להדליק אותך ואת חבריך.

פורסם

קודם כל אני לא כל כך אוהב את הרכבים של VW,למרות שהם עדיפים על מאזדה,זה בטוח.

דבר שני,במקום לעזור לבן אדם לבחור רכב,אתה רק מחפש לריב ולעשות בלאגן!

תהנה מהמאזדה שלך,אבל אם אתה לא יכול לעזור,עדיף שלפחות לא תפריע.


×
×
  • תוכן חדש...