Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מילת המפתח היא נסיעת מבחן.

 

אני האמת הייתי הולך המקומך לתצפת על שוק המיני( פאביה/איביזה וכו'...) אבל אם נכנס פה עניין התמורה לכסף תוכל להוציא את הלאון 1.8 החא החזקה והמאובזרת מכל מה שהועלה כאן ב130K על הכביש ואלי פחות בגרסה האוטומטית.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני ממליץ לך בחום לרכוש את הג'וק דווקא מסוכנות של ניסאן.

 

החלטתי לוותר על הג׳וק, בין אם זה מהסוכנות של ניסאן או סיאט. :wink:

 

הגעתי למסקנה לוותר על הסעיף של הפוזה. או שהתבגרתי או שלא יודע מה...

סתם אנקדוטה: אחרי הסוכנות של ניסאן נכנסתי עם אבא שלי לסוכנות של הונדה כדי לראות את הפנטזיה שלו - הונדה אקורד.

הרגשתי כאילו אני עומד מול מינימום מרצדס - במיוחד כי לפני 10 דקות הסתכלתי על הג׳וק.

האקורד הרגיש כמו רכב רכב. עם סטייל (לא פוזה), יוקרה והכי חשוב - איכות.

בכל מקרה...

 

כנראה שזה עשה לי משהו. אז כרגע אני מחפש משהו איכותי, יוקרתי (יחסית) אבל באריזה קטנה.

האפשרות המועדפת כרגע היא פולו 1.2 tsi, ואפילו נשאר עודף למצלמה DSLR.

אמשיך לדווח.

המון תודה לעונים.

פורסם

בחירה מעולה, הייתי מוסיף מגנזיום (מוסיף המון)

אם אתה מזמין תעדכן מה הצפי להגעת הרכב, כי דובר פה בפורום שלוקח הרבה זמן עד שהרכב מגיע בגלל הזמנות מרובות של המנועים האלה

Polo 1.2 Tsi 2011


×
×
  • תוכן חדש...