Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ,

מדובר ברנו קנגו שנת 99' גיר רגיל דיזל , הגיר לא משתלב לאף מהלך מלבד הילוך חמישי חמישי ומגיב יפה כשעוזבים את הדוושה ,לא שומעים רעש מהגיר עצמו בלחיצה או עזיבה של דוושת הקלאץ' ( ממש שקט) בנוסף לא נצפתה שולית שמן מתחת לאוטו היכולה להצביע על נזילה מהגיר . ברשותכם יש לי שתי שאלות :

1. מה יכולה להיות הבעיה ?

2.האם קיימת מנורת אזהרה לכמות השמן בגיר לדגמים אלו ?

 

המון תודה

פורסם

מה הכוונה לא משתלב? קשה? חורק? נכנס אבל לא נתפס?

האם התופעה קיימת רק במנוע דולק? רק בזמן נסיעה?

 

אם הבעיה היא שלא ניתן להכניס את ההילוך (קשה) יש לבדוק האם זה קורה גם עם מנוע כבוי. אם כשהמנוע כבוי אין בעיה כנראה הבעיה היא הפרדה לקויה של הקלאץ'.

 

אם לא יכול להיות שיש בעיה בכיוון של הידית והיא לא נמצאת במקום ביחס לבורר ההילוכים בגיר.

פורסם
מה הכוונה לא משתלב? קשה? חורק? נכנס אבל לא נתפס?

האם התופעה קיימת רק במנוע דולק? רק בזמן נסיעה?

 

אם הבעיה היא שלא ניתן להכניס את ההילוך (קשה) יש לבדוק האם זה קורה גם עם מנוע כבוי. אם כשהמנוע כבוי אין בעיה כנראה הבעיה היא הפרדה לקויה של הקלאץ'.

 

אם לא יכול להיות שיש בעיה בכיוון של הידית והיא לא נמצאת במקום ביחס לבורר ההילוכים בגיר.

 

הגיר לא נכנס בכלל גם שהמנוע כבוי/דולק , מלבד הילוך חמישי שנכנס בשני המצבים

פורסם

ולפי ההרגשה כשאתה מנסה לשחרר את הקלאץ' הרכב באמת בהילוך חמישי? נראה לי שהידית אצלך איבדה כיוון.

אולי תיתן עוד פרטים איך זה קרה ואז יהיה קל יותר לעזור לך.

פורסם
האם ידית ההילוכים יוצאת לניוטרל ויש תנועה תקינה לצדדים לצדדים.

 

אכן כן , ידית ההילוכים יוצאת לניוטרל ויש תנועה תקינה לצדדים

פורסם
ולפי ההרגשה כשאתה מנסה לשחרר את הקלאץ' הרכב באמת בהילוך חמישי? נראה לי שהידית אצלך איבדה כיוון.

אולי תיתן עוד פרטים איך זה קרה ואז יהיה קל יותר לעזור לך.

באוטו הזה הוחלפו לפני לא מעט זמן מנוע וגיר , ועד כה האוטו עבד חלק , בנוסף לפני חודש הוחלפו זוג ציריות ושמן גיר , מאז החלפת הציריות עד היום לאוטו לא היו בעיות מיוחדות ,קרי לא שריקות היכולות להסגיר נזק רציני ולא בעיות בהעברת הילוכים .

הנזק נגרם בפתאומיות גמורה .

פורסם

יש מצב שקיבלת מכה למטה???

ואיך בדיוק חמישי משתלב ואתה עוזב דוושה? הרכב לא יכול לזוז סנטימט בהילוך חמישי? המנוע חייב להיכבות.

קל מאוד לעקם את המוט שיוצא מהגיר הוא די שטוח. וזה יכול לתקוע אותו.

×
×
  • תוכן חדש...