Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פולקסווגן גולף חדשה 1.4 TSI 122 כ"ס.

 

הבחנתי כי תאורת לוח השעונים ( תאורה לבנה ) נעלמת כאשר הרכב נמצא בחניון תת קרקעי או שהרכב תחת גג בחניה בבית .

 

המחוגים האדומים של לוח השעונים דלוקים .

 

כאשר אני יצוא מהחניה לכביש הפתוח , התאורה הלבנה חוזרת ,

 

נראה לי שקיים חיישן כלשהו , אך אין לרכב שלי כל פונקציה לשימוש בחיישן שכזה .

 

אשמח על עזרתכם מה הבעיה .

 

תודה

פורסם
חיישן תאורה. הכל תקין :wink:

 

מה הכוונה ?

 

האם אני צריך לנסוע בחניון מקורה ללא אור בשעונים ( אלא אם אני מדליק אורות ? - אולי זו הכוונה ?)

פורסם

חיישן המעמעם/מגביר את התאורה בעת הצורך. היה לי את זה ב-A4 השכורה בגרמניה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
חיישן המעמעם/מגביר את התאורה בעת הצורך. היה לי את זה ב-A4 השכורה בגרמניה :wink:

 

אצלי לא מדובר כנראה על מה שאתה מתאר ,

 

אני מוצא עצמי נוהג בחניון מקורה ללא תוארת לוח שעונים ...עד אשר אני יצוא אל הרחוב ( ביום ) ואז לוח השעונים מקבל חזרה תאורה לבנה ...

פורסם

יש לי את אותה גולף. אין שום חיישן תאורה. כשהתאורה אינה דולקת והמנוע עובד, רק המחוגים מוארים (באדום). שאר השעונים אינם מוארים. כשיש בחוץ אור רואים את הספרות כמובן וכשחושך לא רואים. זה כמו בכל רכב אחר. פשוט מאוד.

אבל למה אתה נוסע בחניה תת קרקעית ללא תאורה? אתה לא חושב שזה יותר בטיחותי עם תאורה?

חוץ מזה, יש לגוף פונקציה שמאפשרת לך להשאיר את מתג התאורה על "ON" כל הזמן וכשאתה מדומם את המנוע התאורה נכבת בעצמה ולא נשארת על אורות חניה. אני נוסע כל הזמן עם אורות ולכן אפילו לא נוגע במתג התאורה. הוא כל הזמן על "ON". פשוט, לא?

פורסם
יש לי את אותה גולף. אין שום חיישן תאורה. כשהתאורה אינה דולקת והמנוע עובד, רק המחוגים מוארים (באדום). שאר השעונים אינם מוארים. כשיש בחוץ אור רואים את הספרות כמובן וכשחושך לא רואים. זה כמו בכל רכב אחר. פשוט מאוד.

אבל למה אתה נוסע בחניה תת קרקעית ללא תאורה? אתה לא חושב שזה יותר בטיחותי עם תאורה?

חוץ מזה, יש לגוף פונקציה שמאפשרת לך להשאיר את מתג התאורה על "ON" כל הזמן וכשאתה מדומם את המנוע התאורה נכבת בעצמה ולא נשארת על אורות חניה. אני נוסע כל הזמן עם אורות ולכן אפילו לא נוגע במתג התאורה. הוא כל הזמן על "ON". פשוט, לא?

 

מיד שאני נכנס לחניון אני מדליק אור , ברור שאני בעד בטיוחת ( גם בגלל זה קניתי VW ) , פשוט שמתי לב לעובדה ששאלתי בתחילת השירשור ,

×
×
  • תוכן חדש...