Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
Wile E. Coyote

FZ1 (פייזר 1000) נגד KTM400 סופרמוטו

שימו לב! השרשור הזה בן 5933 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

אחד מחברי פורום FZ1 שהוא גם בעלים של KTM סופרמוטו הכין את קטע הוידאו הבא. שני האופנועים לאורך אותו כביש, אותו רוכב.

צד ימין: פייזר 1000

צד שמאל: KTM סופרמוטו

כביש: מפותל, הררי

 

http://www.teamiguana.com/Videos/preview3.wmv

 

נראה לי שהפייזר חוטף בראש :roll::cry:


פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה ידוע שגם אלה שהאופנוע שלהם מגיע ל280, רוב הזמן נעים במהירות יותר שפויה....

 

 

"כל טיל שמגיע ל320, יעקף בפקק ע"י קטנוע חמישים"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה ידוע שגם אלה שהאופנוע שלהם מגיע ל280, רוב הזמן נעים במהירות יותר שפויה....

 

 

"כל טיל שמגיע ל320, יעקף בפקק ע"י קטנוע חמישים"

 

כמו שציינתי, מדובר באותו רוכב, פעם על הפייזר ופעם על הסופרמוטו. והוא הבעלים של שניהם (הסופר מווטו כמה חודשים, הפייזר כשנתיים)

נכון שכל אחד והאופנוע המתאים לו וכו' אבל לדעתי זו השוואה חביבה ביותר (אם כי לא מחמיאה לאופנוע שלי...)


פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אז התאמנת קצת מאז הפעם האחרונה שרכבנו בהרי ירושלים? :wink:


It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.

 

הפייזר, מן הסתם, לא איטי יותר בכביש מפותל ויכול מאוד להיות שהוא פשוט מרתיע יותר את הרוכב מלרכב מהר יותר, מאשר הסופרמוטו. 8)


הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.

 

הפייזר, מן הסתם, לא איטי יותר בכביש מפותל ויכול מאוד להיות שהוא פשוט מרתיע יותר את הרוכב מלרכב מהר יותר, מאשר הסופרמוטו. 8)

 

אני התרשמתי בדיוק להפך, הפייזר עושה מאוד בנינוחות את כל מה שהSM עושה עם הרבה דרמה.


גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נו' date=' אז התאמנת קצת מאז הפעם האחרונה שרכבנו בהרי ירושלים? :wink:[/quote']

 

האמת שכן, קצת...

 

אין לי כל כך הסבר למה שקרה באותו יום, או שאני לא הייתי מרוכז (מה שיותר סביר) או שמשהו באופנוע לא היה מכוון כמו שצריך (הרבה פחות סביר).

 

יכול להיות גם שהצמיגים היו קרים בגלל הצורך לרכב בקצב נמוך יחסית בגלל הרוכב השני :wink:

 

העובדה היא שהתנהגות כביש כמו שהייתה לי באותו יום, לא חזרה על עצמה (אחורי וקדמי קופצים ומחליקים).


פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.

 

הפייזר, מן הסתם, לא איטי יותר בכביש מפותל ויכול מאוד להיות שהוא פשוט מרתיע יותר את הרוכב מלרכב מהר יותר, מאשר הסופרמוטו. 8)

 

אני התרשמתי בדיוק להפך, הפייזר עושה מאוד בנינוחות את כל מה שהSM עושה עם הרבה דרמה.

 

גם אני התרשמתי כך.

קשה לדעת אם השעון שרואים בחלון של הפייזר הוא טכומטר או ספידומטר.

במידה וזה טכומטר, נראה כי הרוכב לא מאמץ הרבה את האופנוע כי הפייזר עובד הכי טוב ב- 7500 עד 10,000 טורים ואילו המחוג שם אפילו לא קרוב לתחום הזה, זה נראה כי הוא מקפיד לנסוע על 6,000 טורים בערך.

באותה מידה ,אם זה ספידומטר אז הוא בכלל לא נוסע מהר בכלל. יש לו עוד הרבה מאוד עד קצה הסקלה.

 

ובכלל, הכביש הזה לא נראה לי מפותל מדי בשביל שסופרמוטו יוכל לנסוע מהר יותר מאופנוע ספורט (כל אופנוע ספורט).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.

 

הפייזר, מן הסתם, לא איטי יותר בכביש מפותל ויכול מאוד להיות שהוא פשוט מרתיע יותר את הרוכב מלרכב מהר יותר, מאשר הסופרמוטו. 8)

 

אני התרשמתי בדיוק להפך, הפייזר עושה מאוד בנינוחות את כל מה שהSM עושה עם הרבה דרמה.

 

גם אני התרשמתי כך.

קשה לדעת אם השעון שרואים בחלון של הפייזר הוא טכומטר או ספידומטר.

במידה וזה טכומטר, נראה כי הרוכב לא מאמץ הרבה את האופנוע כי הפייזר עובד הכי טוב ב- 7500 עד 10,000 טורים ואילו המחוג שם אפילו לא קרוב לתחום הזה, זה נראה כי הוא מקפיד לנסוע על 6,000 טורים בערך.

באותה מידה ,אם זה ספידומטר אז הוא בכלל לא נוסע מהר בכלל. יש לו עוד הרבה מאוד עד קצה הסקלה.

 

ובכלל, הכביש הזה לא נראה לי מפותל מדי בשביל שסופרמוטו יוכל לנסוע מהר יותר מאופנוע ספורט (כל אופנוע ספורט).

 

כבר ב-6000 סל"ד יש לפייזר יותר כ"ס מאשר ל KTM.

6000 סל"ד זה דוקא האזור החביב מאד לפייזר בכביש מפותל, מעל 7500 סל"ד הכוח נעשה קצת ברוטלי ומהווה גורם מרתיע אם האחיזה לא מושלמת או ידועה מראש,

 

ולכן:

לדעתי הבעיה העיקרית של הפייזר בכביש הספציפי היא פחד מאובדן אחיזה, עובדה שלא מרגשת כאשר רוכבים על מה שהוא למעשה אופנוע שטח.

 

זכור לי שנעשה איפשהו מבחן של R1 מול סופרמוטו במסלול מגרש חניה, שהוא לכאורה מגרש המשחקים של הסופרמוטו, והR1 האכיל את רוכב הסופרמוטו קש.

 

הרבה מה"איטיות" של אופנועי הספורט בכבישים מפותלים נובעת מעכבות של הרוכב ולא מגבלות של האופנוע.

 

בעיקר הדבר בא לידי ביטוי כשהכביש אינו בעל אחיזה מושלמת...


פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה אכן לא מייצג - הגיוני יותר שלאותו רוכב ספיציפי, יהיה קל יותר להיות מהיר עם הסופרמוטו.

 

 

הרבה מה"איטיות" של אופנועי הספורט בכבישים מפותלים נובעת מעכבות של הרוכב ולא מגבלות של האופנוע.

 

בעיקר הדבר בא לידי ביטוי כשהכביש אינו בעל אחיזה מושלמת...

 

 

זה מה שאמרתי... 8)


הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 5933 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...