Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי על איזה חלקים אתה הולך, אם אתה קונה רפידות של REMSA יעלה לך לסט קדימי 100ש"ח, זוג צלחות קדמיות סיניות יעלו לך כ200ש"ח (אגב, יש לי ניסיון טוב עם צלחות סיניות של FOOSTER קופסא אדומה התקנתי כאלו לרכבים במשפחה ליונדאי אלנטרה ואקסנט, הן מצויינות, אפילו שהן סיניות תתפלא שהן איכותיות).

 

על הדרך תחליף נוזל בלמים חדש חצי ליטר יעלה לך כ 50ש"ח.

 

 

צריך לפרק את הדראמים מאחורה ולבחון את מצבם ואת מצב הסנדלים, אם צריך החלפה אז דראמים חדשים + רפידות עוד 300ש"ח.

יש להסיר את גומיות האבק של משאבות האופן(בדראמים, מאחורה) ואם יש רטיבות של נוזל בלמים יש להחליפן, כל משאבה עולה 70שקלים תוצרת איטליה.

פורסם
תלוי על איזה חלקים אתה הולך, אם אתה קונה רפידות של REMSA יעלה לך לסט קדימי 100ש"ח, זוג צלחות קדמיות סיניות יעלו לך כ200ש"ח (אגב, יש לי ניסיון טוב עם צלחות סיניות של FOOSTER קופסא אדומה התקנתי כאלו לרכבים במשפחה ליונדאי אלנטרה ואקסנט, הן מצויינות, אפילו שהן סיניות תתפלא שהן איכותיות).

 

על הדרך תחליף נוזל בלמים חדש חצי ליטר יעלה לך כ 50ש"ח.

 

 

צריך לפרק את הדראמים מאחורה ולבחון את מצבם ואת מצב הסנדלים, אם צריך החלפה אז דראמים חדשים + רפידות עוד 300ש"ח.

יש להסיר את גומיות האבק של משאבות האופן(בדראמים, מאחורה) ואם יש רטיבות של נוזל בלמים יש להחליפן, כל משאבה עולה 70שקלים תוצרת איטליה.

אין צורך בהחלפת צלחות קדמיות, ודרמים + רפידות. אלא מה שכתבתי בלבד ורציתי לדעת כמה זה אמור לעלות עם מחיר העבודה. תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...