Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה היה לי רכב הונדה סיויק שנת 2002 שהיה מותקן בה

HU:VME9512TS

קומפ' קדמי: CLARUS

קומפ' אחורי: TEMPO

מגבר: SUNDOWN SAX:100.4D

בגלל טוטלס כל הציוד הולך לרכב חדש שעוד שבוע מגיע אלי (הונדה סיויק 2010 5דלתות ספורט)

רציתי גם להוסיף עוד מונו+סאב, חשבתי על מונו SUNDOWN וסאב CVR12

רק יש בעיה שאין מקום להתקנת מגברים, כי אני צריך תא מטען עם מושב אחוריים שמתקפלים, גם מתחת למושבים מקום קטן אני לא רוצה שיהיה לי חימום של כיסא.

אני חושב לעשות בניה בבאגז' זה פתרון יחידי שאני רואה (אני זקוק לבאגז', כמה שיותר מקום), ובעתיד אני מתכוון להתקין CARPC.

אך אני יכול לפתור בעיה עם מקום?

איזה שילוב של מונו+סאב אתם ממליצים לסט הזה? תקציב עד 2000 ש"ח

יש במערכת מקורית יצאת למגבר? אני יודע שיש רק USB AUX GANGER 6 DISK

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנס לאתר של יוסי אלפין, הוא עשה בנייה פעם מתחת לפלטה התחתית של הבגז,

כלומר איפה שכביכול אתה מרים את הפלטה להוציא את הגלגל רזרבי, שם מתחת לפלטה

יש קופסא עם מגברים ומאווררים משהו שחבל על הזמן. זה כרגע הרעיון הכי טוב לדעתי.

אם לא, מקסימום תתקין מגבר אחד בכל צד של הבגאז' על פלטת עץ,

זה ישאיר לך את המקום המרכזי בבגז', ולא יצטרך מאווררים וכאלה, אבל זה יגרור חוטים

ארוכים יותר וכאלה. תן למקצוענים לפתור את זה.

 

בהצלחה.

רותם.

פורסם

שים את המגברים מצידיו של הגלגל על לפטה עם חיתוך בהקף מתאים למתקן שבו מונח הגלגל. את הפלטה העליונה תעשה עם צירים באיזור הגב של המושבים, תקדח חור בגודל 3 ס"מ ואז תהיה לך בעצם "דלת" שמגינה מעל המגברים, אבל נפתחת כשתצטרך לשלוף דברים. אפשרי גם להתקין על גב המושבים האחוריים, אם תושיב אותם על פלטה (ואתה תושיב אותם על פלטה) לאף אחר לא תהיה בעיית חימום בגב. מה גם ששלושה מגברים לא גובים הרבה מקום עם מתקינים אותם על גב המושב. לא יותר מ10 ס"מ עומק.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אני לא יודע מה הולך בדיוק בהונדה סיויק אבל אני במזדה עשיתי פלטה שחוצצת בן המושבים לבגז.

לא נאבד הרבה מקום כי היא מנצלת רק את הזוית של המושבים.

 

כנס לכאן ותראה

 

אם יש לך שאלות בכיף

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

להתקין 2 פלתות על מושבים אחוריים.

פלטה שמתקפלת עם מושבים-->מגברים עם מעוררים על הפלטה-->פלטה קלה שמתקפלת עם מושבים וסוגרת מגברים ומעוררים עם חוטים.

מה דעתכם?

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

זה בערך מותקן אצלי כמו שציינת כרגע,רק שזה לא פלטה אלה כמה עצים די דקים והמגברים יושבים עלייהם +מאורר,לא רציתי לקחת סיכון של התחממות לכן לקחתי כמה מקלות מעץ וחיברתי אותם ויהיה איורור משני הצדדים.

Scan Speak

פורסם

אצלך מושב אחורי מתפצל ל 2?

יש לך תמונות לראות אל זה יצאה?

כי אני חייב שכיסאות התקפלו.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

איזה שילוב של מונו+סאב אתם ממליצים לסט הזה? תקציב עד 2000 ש"ח

יש במערכת מקורית יצאת למגבר? אני יודע שיש רק USB AUX GANGER 6 DISK

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

בעצם אני אחבר רק זוג אחד של קומפוננת קדמי ויצאיה שניה הלך לסאב.

אז סאב שאטיים לסט, אני לא חושב שתקציב צריך לעבור 1000 ש"ח רק עם יש באמת משהו איכותי ומטורף.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

RMS power, 4 ohm bridged 320W x 2CH

לסאב זה מתאים.

CLARUS אקבל 100 RMS

TEMPO יתחבר לHU.( כנרה בלי טויטרים)

נדמה לי שילוב טוב.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 


×
×
  • תוכן חדש...