Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נו בסדר שיעצרו, למה יש לו משהו להסתיר? רישיון ביטוח טסט יש? להתראות, זה באמת לא סיבה לא לקנות בגללה רכב מסויים.

לא מדוייק. אותי כבר עצרו לביקורת רשיונות ועיכבו אותי 15 דקות ויותר, לא כיון שנראיתי חשוד (מכונית סטנדרטית ובה נהג מסודר עם אמא שלו ושני בנים קטנים) אלא כיון שהשוטר החליט לעשות מסדר של 6 מכוניות ואז לבדוק כל אחת במחשב - והייתי השישי בסדר הבדיקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תאמין לי שזו אחלה סיבה לא לקנות אוטו.

 

אין לזה שום קשר לעניין הטסט והביטוח - זה פשוט מציק ברמה קיצונית. אתה אף פעם לא יודע למה נעצרת ואיזה ג'ננה יש לשוטר לפניך.

 

בזכות זה שאף אחד לא עוצר אותי, אני יכול להשחיר 4 חלונות ברכב, לנסוע עם נורות דיאמונד ויז'ן בלי שאף אחד יאמר כלום, וכו' וכו'.

 

כשאתה על הכוונת - הכל יכול לקרות.

פורסם

לדעתי בסכום הזה ובדרישות היחסית סטנדרטיות שהצבת, אתה צריך לחפש את הרכב מהשנתון הכי מתקדם עם ק"מ הכי נמוך שתמצא (יד בעדיפות שלישית).

רצית ידני, אז מה קשורה הסיוויק אוטומט?

אין לך מה להתעסק עם רכבים 93-98 כאשר יש לך אופציות הרבה יותר טובות במחיר הזה.

ערוך חיפוש רחב ע"פ הנתונים הנ"ל, ותתחיל לסנן ממה שקיבלת את הרלוונטיות ביותר. משם אין ברירה אלא ללכת ולבדוק פיזית רכב-רכב, ולהוסיף עוד נתבך לסינון הכללי ע"י בדיקה סופית של רכב נבחר, עד שתמצא את האחד\אחת (איך שבא לך).

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
בזכות זה שאף אחד לא עוצר אותי, אני יכול להשחיר 4 חלונות ברכב, לנסוע עם נורות דיאמונד ויז'ן בלי שאף אחד יאמר כלום, וכו' וכו'.

 

.

 

ועל אותו משקל אתה גם יכול למכור סמים במרכז ת"א לבוש בשלייקס ומשקפי ראייה, עבירה היא עבירה, והבחור עם השלייקס לא יקבל פחות בכלא על סיגנון הלבוש שלו.

 

ושנתון לא תמיד מחייב שהרכב יהיה אמין יותר, הרבה אנשים אומרים שDL 88 שלהם נוסעת 5 שנים בלי טיפול ולעומתם אנשים בc5 מודל 2005 יתלוננו על אלפי תקלות אחרי שהאוטו יצא מטיפול, מה שאני מנסה להגיד שזה שהוא יקנה פונטו 2001 על פני קולט 96 לא בהכרח אומר שהוא לא יראה מוסך או שהרכב יהיה אמין יותר.

 

הקולט חזקה יותר מהפונטו בהרבה, ועם אתה צעיר זה אחלה רכב להיכנס איתנו לעולם הרכב.

פורסם
ועל אותו משקל אתה גם יכול למכור סמים במרכז ת"א לבוש בשלייקס ומשקפי ראייה, עבירה היא עבירה, והבחור עם השלייקס לא יקבל פחות בכלא על סיגנון הלבוש שלו.

 

ושנתון לא תמיד מחייב שהרכב יהיה אמין יותר, הרבה אנשים אומרים שDL 88 שלהם נוסעת 5 שנים בלי טיפול ולעומתם אנשים בc5 מודל 2005 יתלוננו על אלפי תקלות אחרי שהאוטו יצא מטיפול, מה שאני מנסה להגיד שזה שהוא יקנה פונטו 2001 על פני קולט 96 לא בהכרח אומר שהוא לא יראה מוסך או שהרכב יהיה אמין יותר.

 

הקולט חזקה יותר מהפונטו בהרבה, ועם אתה צעיר זה אחלה רכב להיכנס איתנו לעולם הרכב.

 

 

אל תאמין לסיפורי הליאונה 88 האלה...

אני קניתי ב-2002 (שזה כמו יום ולילה לעומת מה שקורה היום), ליאונה 86. עלתה לי 10 אלף ש"ח, זה כמו 12 אלף ש"ח של היום.

 

תאמין לי שאת סיפורי הפוגי על אמינות הליאונה אני לא קונה יותר. הרכב היה טחון והפגין אמינות זבל, במיוחד בתחום החשמל (אלטרנטור, זליגות וכו'). המון בעיות בגלל התקנות מקומיות, שכמה שיש יותר שנים על הרכב יש יותר מהן.

 

קנית קולט בת 15? קנית 15 שנה של בלאי, התקנות מקומיות, קומבינות, מעקפים, חלקים תחליפיים וכו' וכו'.

 

אתה תופס את המספר? 15 שנה על הכביש...שנה הבאה זה כבר מועמד של כבוד לתוכנית הגריטה.

 

לא משנה אם זה פונטו או פיאסטה או סיטרואן סקסו - אם זה יותר חדש, זה יותר טוב. זה הכל.

פורסם

נכון אני מעדיף ידני אבל אין בעיה להתפשר על אוטומט, גם ככה רוב הנסיעות הן עירוניות.

בעיקרון אני צריך ללכת על פונטו ספייס זו הבחירה הכי טובה, גם שנתון גבוה יחסית, גם צריכת דלק מאוד נמוכה וגם בתקציב .. ופה נכנס האבל, לפי מה שהמון אנשים אומרים פשוט לא כיף לנהוג עליה (הגה חשמלי, מנוע חלש וכו') אז מה שווה שיש לך רכב שלא רואה מוסך, לא אוכל הרבה דלק אבל אתה לא נהנה לנסוע בו ? לא שווה כלום לפי דעתי.

אין ספק שפוזה מאוד חשובה לי אפילו שזה נשמע ילדותי, ולכן החיצוניות של הרכב היא נתון עיקרי בבחירתו.

אני לא מחפש רכב צעצוע, סה"כ כמו שנאמר צבע כמו שצריך, מערכת, מנורות (קדימה ואחורה), ג'נטים , ואולי אגזוז נחמד שיעשה קצת רעש עד שתעבור לי ההתלהבות של ההתחלה, זה הכל.

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם
נכון אני מעדיף ידני אבל אין בעיה להתפשר על אוטומט, גם ככה רוב הנסיעות הן עירוניות.

בעיקרון אני צריך ללכת על פונטו ספייס זו הבחירה הכי טובה, גם שנתון גבוה יחסית, גם צריכת דלק מאוד נמוכה וגם בתקציב .. ופה נכנס האבל, לפי מה שהמון אנשים אומרים פשוט לא כיף לנהוג עליה (הגה חשמלי, מנוע חלש וכו') אז מה שווה שיש לך רכב שלא רואה מוסך, לא אוכל הרבה דלק אבל אתה לא נהנה לנסוע בו ? לא שווה כלום לפי דעתי.

אין ספק שפוזה מאוד חשובה לי אפילו שזה נשמע ילדותי, ולכן החיצוניות של הרכב היא נתון עיקרי בבחירתו.

אני לא מחפש רכב צעצוע, סה"כ כמו שנאמר צבע כמו שצריך, מערכת, מנורות (קדימה ואחורה), ג'נטים , ואולי אגזוז נחמד שיעשה קצת רעש עד שתעבור לי ההתלהבות של ההתחלה, זה הכל.

 

בחור - שים לב לתקציב שלך. יש כאן שרשור מקביל עם מישהו שמחפש רכב בתקציב של 650,000 ש"ח - אדם כזה יכול להציב דרישות גבוהות. אתה בסף הכל בתחילת דרכך - גם המוטורית וגם הכלכלית, ואין לך ברירה אלא להתפשר.

כאדם שהפוזה אף פעם לא היתה חשובה לו בחרתי תמיד שלושה קריטריונים עיקריים: תקציב, התאמה לצרכים ואמינות. תאמין לי, אף בחורה לא זרקה אותי כיון שהובלתי אותה ברנו ישנה - אבל נקיה ושלא מכזיבה כאשר מתניעים אותה.

אם מה שחשוב לך זה פוזה כנראה שיהיה עליך לוותר בנושא האמינות, ונחמד מאוד להשוויץ במכונית עם ג'נטים מבריקים ופנסים בשלל צבעים, אבל שלא מתניעה כאשר רוצים לאסוף מישהי לבילוי. וגם הכיף בנהיגה - ב-17K לא תשיג רכב עם כוח, אולי רכב שפעם היה לו כוח והיום הוא זקן עם מפרקים חורקים ושרירים חלושים שיצטרך להתמודד עם כבישים הרוסים ונהגים לא מפרגנים, כך שגם את עניין ה"כיף בנהיגה" עליך למחוק, בשלב זה. הכיף היחיד שתוכל לצפות לו הוא לצאת מהמכונית בשלום בסוף הנסיעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא שווה לך לקנות רכב עם פוזה ,

אני בעל הונדה סיוויק קופה 96 השחורה ,

כל פעם שאני מסתובב בעיר או בשכונות אחרות, עוצרים אותי הרבה ניידות לבדיקה,

חושבים שאני סוחר סמים, גנב, פורץ, רוצח וכאלה, כל יום מחפשים לי באוטו ,

זה מעצבן אותי אחו שרמוטה, אתה יודע איזה הונדה עשיתי לה מלאת תוספות עם דלתות נפתחות למעלה ,

כאלה שוטרים מחפשים לי מה לא תקין אצלי קצת רעשים שרוצים אישור אישור לדלתות נפתחות למעלה וזה, אני אומר שזה חוקי בהחלט . גם שמתי לו פילטר פתוח וזה הם אומרים לא חוקי מה הם מבינים בכלל קיצר זיינים במוח ...גם שמתי קסנונים, זה משך את שוטרים, הורדתי אותם .

 

הכי טוב לחסוך עוד כסף, קנה לך רכב שנה 2005-2006, הונדה אקורד, סובארו B4 וכאלה רכבים טובים שלא רואים בכלל למוסך .

תקשיב לעצה שלי .

פורסם

אתה מדבר שטויות בקילו, גם ב10k אפשר להציב דרישות לא רק ב100 אלף. ולא תמיד צריך לוותר על אמינות בשביל פוזה מי אמר דבר כזה? אה מכוניות מכוערות אמינות יותר? כי זה מה שאתה אומר.

 

ותגיד לי על מה אתה מדבר שטויות? ב17k אי אפשר להשיג רכב עם כוח ואי אפשר להנות מנהיגה, אז היום ב17k אתה יכול לרכוש 205gti שתהיה מהנה כמעט מכל רכב חדש שעולה 100 אלף בחברה, ומנוע 1.9 על משקל נמוך גם היום אחרי 18 שנה על הכביש הרכב הזה נחשב חזק, וזה רק דוגמא אחת.

 

בקיצור אני מבין ממך ש:

א.בשביל להנות מרכב צריך להיות מיליונר

ב.בשביל שהאוטו יהיה אמין הוא צריך להיות מכוער

ג.אוטו יפה לא מניע

 

לצאת בשלום בסוף הנסיעה? wtf?

 

אני נהנתי ברכב שהיה 20 שנה על הכביש, ואומנם היה לו רק 75 סוסים במקור וגם שהיה חדש לא היו לו יומרות ספורטיביות, אבל נהנתי ממנו והיה עליו פוזה עם מרכב 3 דלתות וג'נט וספויילר, והוא עדיין הניע לי כל בוקר במשך חצי שנה ו10 אלף ק"מ והוא עוד ממשיך לנסוע אצל הבן אדם שקנה אותו ממני, אז תפסיק לדבר שטויות, לחבר שלי יש קולט שנסעה מ240 עד 270 אלף ק"מ בלי טיפול אחד ועם הרבה התעללות ולחיצות והיא עדיין נוסעת ומניעה כל בוקר כבר שנתיים!!

 

 

בקיצור בסופו של דיון תקנה מאזדה 3 ולבש משקפיים ושלייקס, הכי נוח והכי שקט.

פורסם

עד שאני יגיע לרמה שיהיה לי כסף בישביל רכבים משנת 2005-2006 כמו אקורד אני כניראה אשאר עד גיל 25 בלי רכב.

ספיראל - לצערי קשה לי להסכים איתך. כמו שנאמר מעליי גם אנשים בעלי תקציב של 10K יש דרישות. לא ביקשתי מרצדס או לאנד קרוזר אבל מה לעשות הונדה סיויק לפי דעתי ולפי דעת רבים הרבה יותר מרשימה מפונטו ספייס, זה לא אומר שהונדה סיויק עולה 650 אלף אבל כן זה רכב עם פוזה לפי דעתי וכמו שנאמר על טעם ועל ריח אין להתווכח.

 

עוד לא הגעתי לתשובה חד משמעית ולכן אני צריך את עזרתכם.

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם
אתה מדבר שטויות בקילו, גם ב10k אפשר להציב דרישות לא רק ב100 אלף. ולא תמיד צריך לוותר על אמינות בשביל פוזה מי אמר דבר כזה? אה מכוניות מכוערות אמינות יותר? כי זה מה שאתה אומר.

 

ותגיד לי על מה אתה מדבר שטויות? ב17k אי אפשר להשיג רכב עם כוח ואי אפשר להנות מנהיגה, אז היום ב17k אתה יכול לרכוש 205gti שתהיה מהנה כמעט מכל רכב חדש שעולה 100 אלף בחברה, ומנוע 1.9 על משקל נמוך גם היום אחרי 18 שנה על הכביש הרכב הזה נחשב חזק, וזה רק דוגמא אחת.

 

בקיצור אני מבין ממך ש:

א.בשביל להנות מרכב צריך להיות מיליונר

ב.בשביל שהאוטו יהיה אמין הוא צריך להיות מכוער

ג.אוטו יפה לא מניע

 

לצאת בשלום בסוף הנסיעה? wtf?

 

אני נהנתי ברכב שהיה 20 שנה על הכביש, ואומנם היה לו רק 75 סוסים במקור וגם שהיה חדש לא היו לו יומרות ספורטיביות, אבל נהנתי ממנו והיה עליו פוזה עם מרכב 3 דלתות וג'נט וספויילר, והוא עדיין הניע לי כל בוקר במשך חצי שנה ו10 אלף ק"מ והוא עוד ממשיך לנסוע אצל הבן אדם שקנה אותו ממני, אז תפסיק לדבר שטויות, לחבר שלי יש קולט שנסעה מ240 עד 270 אלף ק"מ בלי טיפול אחד ועם הרבה התעללות ולחיצות והיא עדיין נוסעת ומניעה כל בוקר כבר שנתיים!!

 

 

בקיצור בסופו של דיון תקנה מאזדה 3 ולבש משקפיים ושלייקס, הכי נוח והכי שקט.

 

נהג חדש לא באמת צריך אוטו ספורטיבי, לא צריך כוחות סוס, זה סתם מיותר, שקודם ילמד לנהוג על אוטו חלש, ואם ירצה בעתיד הוא יקנה אוטו עם כוח, שיהיה לו כסף וכשהוא ידע שמשהו חסר לו. לקנות כרגע משהו עם יותר מ80 כ"ס זה פשוט בזבוז כסף וזה גם מסוכן.

 

ולא רק זה, מכוניות "ספוטיביות" כמו קולט, או ספוטיביות כמו 205 gti, חוץ מזה שהם עולות הרבה יותר ממה שהם שוות לנהג חדש שלא לא יודע לנצל יותר מ80 כ"ס, הם גם שחוטות והרוסות. השכנה שלך לא קנתה 205 gti שהוא היה חדש והעובד הייטק שנוסע 10 דקות לעבודה וטיפל לפי הספר, לא קנה מיצובישי קולט או סיוויק קופה. רק ערסים קנו אותם, במיוחד ביידים האחרונות. לא סתם השוטרים עוצרים אותם כל הזמן.

 

אז הוא יכול ב17 אלף לקנות משהו משנת 93 עם 9 ידיים קודמות ו5 טוטלאוסטים שתוקנו עם 250 אלף ק"מ, והוא יכול לקנות פיאט פונטו ספייס של חננות עם 100 ומשהו אלף ק"מ, מקסימום יד 3, שנת 2003, ותאמין לי שפונטו כזאת הרבה יותר נעימה וכיפית לנהיגה מגרוטאה בת 17, לא בכיוון של הגה יותר מרגיש, כי זה חרטא מבחינת מישהו שנהג מקסימום על הדיזל של המורה נהיגה!! תאמין לי שהוא יהנה גם עם פונטו, אני נהנתי מאווודד עם האונו 45 כ"ס שלי, ואני נהנה עם הפונטו, ואני מדבר על הנהיגה. זה לא שאם האוטו לא נחשב ספורטיבי בסטנדרט של נהגים מקצועיים אז לא נהנים ממנו, ובטח שאתה נהג חדש בלי סטנדרטים. אתה בעצך כתבת שנהנת עם הסוזוקי והיא לא נחשבת לשום דבר...

 

חוץ מזה בעניין הפוזה, מיכוון שזה כל כך חשוב לפותח השרשור, יש פוזה יותר איכותית לפי דעתי בלנסוע באוטו דיי חדש, במצב טוב עם כמה שיפורים קלים כדי להבדל מהאחרים, מאשר לנסוע באוטו של ערסים, איזה מין פוזה זה אם חושבים שאתה ערבי או ערס כבד?

וקולט זה בכלל גרוטאה כמו לנסר, איזה הנאה יש פה?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

היות וכל הדיון תיאורטי לחלוטין כי עוד לא הוצאת רישיון אז קודם תוציא רישיון נהיגה ואז תחזור לפתוח פה דיון.אחרי שתוציא רישון נהיגה ובהתאם לעצות שקיבלת פה בדוק את הסיוויק הקולט והספייס. כלומר תעשה סיבוב ותראה אולי בכלל אתה תאהב את ההגה של הפונטו יותר מהשתיים האחרות.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

העדפתי לפתוח דיון למרות שלא הוצאתי רישיון מכיוון ש -

א.זה לא עולה כסף.

ב.לא ניראלי שמשהו ישתנה מקצה לקצה בחודשיים חוץ מאולי ירידת מחירים של כמה מאות שקלים.

ג.אני מאוד סקרן לגבי מכוניות, תמיד יש מה ללמוד במיוחד אני שאין לי רקע בתחום.

 

בכל מיקרה, תודה לכל מי שעזר אני חושב שהעצה של לחכות לרישיון ואז באמת לעשות כמה מבחני נהיגה ולבחור היא הכי פרקטית.

 

שוב תודה אני אעדכן בהמשך :)

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D


×
×
  • תוכן חדש...