Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה היה בצחוק, כי בהרבה שרשורים תמיד שואלים בקשר לפילטר ואגזוז, ובכללי אני נגד זה, כי לרוב פילטר פתוח גורע מאשר מוסיף.

פילטר לבד ללא צנרת מתאימה לא יעשה כלום. אגזוז יעשה רק רעש ולא ישפר כלום.

אבל כל זה לא רלוונטי, כי הוא אפילו לא קנה את הרכב בכלל.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

רכב מגיע שבוע הבאה, על רכב עצמו נהגתי, אני לא נהג חדש.

לא סתם פתחתי שרשור, אני רוצה שאוטו יבוא ישר להתקין משאשפר אחיזה ולשכוח מזה.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

אתה רציני במה שכתבת עכשיו?

שאלה אחת, אתה הולך לבלות כל יום בנס הרים ובמנחת?

עוד לא היית עם הרכב, אפילו לא הרצת את המנוע, עוד לא קיבלת אותו בכלל וכבר אתה רוצה לשפר אחיזה ולשכוח מזה, כשאתה אפילו לא יודע מה היכולות שלו במקור.

אני מאוד מצטער אבל התגובה שלך עכשיו מצביעה על חוסר רצינות וילדודיות.

ומה זאת אומרת להתקין ולשכוח מזה? אתה אומר את זה כאילו זה משהו חובה שאי אפשר בלעדיו.

אתה לא מפגין רצינות בכלל ידידי.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

הזמנת רכב חדש, הוא עדיין לא הגיע וכבר אתה רץ להתקין לו שיפורים?

אתה יודע שכל דבר קטן (חוץ אולי מלהחליף עץ ריח) מבטל את האחריות, במיוחד שינויים כמו אנטי רולים, בולמים, קפיצים. כל זה יגרום לחברה להתנער ממך במקרה של תקלה. וחבל, זה רכב ששילמת עליו הרבה מאוד כסף.

 

עצה שלי, תן לעצמך חודשיים שלושה להתרגל לרכב (נסיעת מבחן של שעה לא נתנה לך להרגיש כלום) ואחרכך תעשה קורס נהיגה מתקדמת כדי להכיר את המגבלות של הרכב ושלך, תאמין לי שאם אתה נוהג נכון, המגבלות של הרכב יהיו יותר ממספקות בשבילך.

 

כוכבית: יכול להיות (היה סיפור על בחור עם אלפא בררה שזה קרה לו) שגם אם תעשה קורס נהיגה מתקדמת עם הרכב שלך החברה תתנער ממך במקרה של תקלה.

 

עוד כוכבית: אם אתה רוצה להחליף צמיגים, תבדוק בפנצ'ריות, אולי יעשו לך טרייד אין על המישלין פרמאסי (כמו שאמר שלייקס) החדשים ותוכל לקנות צמיגים ספורטיביים יותר במחיר יותר טוב (למרות שאני חושב שהפרמאסי הם צמיגים מעולים)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

נשאתי בדגם ספורט לא יום ולא יומיים והרגשתי שחסר אחיזה, בגלל זה אני רוצה לשפר באוטו שלי החדש שיבוא.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

מה זה "דגם ספורט"?!

Type R? כי אני לא מכיר שום סיוויק ספורטיבית אחרת (חוץ מה Si Coupe, אבל היא לא נמכרת בארץ אז לא רלוונטית)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

TYPE R יש בישראל אבל אני התכונתי לסוג של TYPE S שבחול היא קצת שונה מבחינת קוסמטיקה וגם מנוע או 1.8 בנזין או 2.2 דיזל. (המנוע של חו"ל ובארץ 1.8 אותו דבר)

בישראל הונדה סיויק 5ד' ספורט או קומפורט(הבדל בניהם הוא רק תוספות).

ויזואלית הם קימת אותו דבר בYOUTUBE אתה יכול לראות.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...