Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמישה זה נראה מעולה...

אני בעד שילוב של אטום ולוח, זה יותר קטן, פחות חם ומספיק ביצועים.

אתה מחבר גם כרטיס קול?מתכנן עיבוד קול מתקדם?

 

עצה בקשר לSSD, אל תקנה פחות מ80.

אני לא מסתדר עם ה40, רכשתי עוד 16 בדיסקאוןקי

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עמי ... at your service ...8)

 

מתוכנן כרטיס קול , רק אם הOB לא יספק ת'סחורה . יש חריץ PCI-E .

 

אבדוק את ההפרש ל 80 GB מקווה שהוא לא משמעותי :roll:

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

ככה נראת ההזמנה שלי מ MO CO SO , הצעות הערות אשמח לשמוע .

 

המסך גדול לי ב 5 מ"מ ברוחב , אני אגלח את זה מהכיסוי איכשהו .

את המסגרת אני מזמין ליתר בטחון שתהיה ( העלות לא משמעותי במשלוח , מקסימום נמכור בארץ אח"כ)

joycon - יש שליטה מההגה באופל אז למה לא לחבר ??!

M4 - שיהיה מקום להשתגע אם ארצה .

 

נ.ב. אם מישהו צריך משהו מהחנות \רוצה להזמין גם ולצרף חבילות , בכיף .:-) (בעלות של המשלוח נחשוב על משהו)

untitled.JPG

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אם אתה לא בקטע של ליצור כבל USB ואין לך מישהו שיכין לך תזמין אחד מיוחד לM4 יש ב mp3car

כל מה שהזמנת מעולה, מה לגבי מפרט למחשב?

ומה לגבי מקלט OBD2 בתכנון?יש ב30-40 דולר בדיל אקסטרים (משלוח חינם) אבל תראה כמה עולה איפה שהזמנת כבר (אם מחיר זהה יש מצב שאצטרף להזמנה)

פורסם

אין לי בעיה ליצור USB (הנדסאי אלק' בדרך למהנדס...)

 

מפרט מחשב אני מתלבט בין ATOM330+ION לבין D510 . את ההתבלטות אני אחתוך כשהמסך יגיע ,בינתיים אלי תהיה ירידת מחירים/חומרה חדשה תגיע לשוק (כנ"ל לגבי ה SSD).

 

לגבי ה OBD , צודק שכחתי .

תבדוק מה מתאים לך . אני רק יודע שלרכבים של אופל יש תוכנה ייעודית ואני לא יודע אם הג'נררים האלו יתאימו פיקס .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

בהצלחה בתואר:)

 

אני אסתכל אם יש משהו מעניין, בנוגע למשהו שיתאים לך, תנסה לחפש אם יש רכבים דומים בחול שזה עובד בהם.

כל הקטע בOBD2 שזה תקן אוניברסלי לכל הרכבים.

ההבדלים בין המתאמים זה האם יש תמיכה בcanbus, סוגי החיבור (אלחוטי, בלוטוט או כבל) וחברות.

אחד מתקדם אמור לעבוד.

תוכל אולי לדבר עם אדי ולהשאיל ממנו את שלו ולבדוק אם הוא עובד אצלך, הוא קנה מדיל אקסטרים לא מזמן ב37 דולר אם אני זוכר נכון.

 

בקשר למפרט, אני קניתי את האסוס ant37a-i , אני מאוד מרוצה מהלוח רק שהקירור יותר מידי חלש, הוא בא עם גוף מעפן ומאורר חלשלוש ובתא כפפות הגיע ל 80 מעלות עד ששיפרתי זרימת אוויר.

ויש לי גם קטע כזה שלקנות כמה שיותר טוב בטווח מחירים מסויים...D525 ION יהיה נחמד מאוד:D

רק תוודא שמתאים למארז.

פורסם

יש גם הלוח כמו שליAT5NM10-I

גוף קירור די גדול-בחדר לא ממוזג,בלי מאווררים,הטמפ' עמדה על 40מעלות.

באוטו עדיין לא יצא לי לבדוק.

בשיפוצים...

פורסם

אני מחפש בנרות D525 עם ION ואין תוצאות , אם אתם נתקלים , תזרקו עצם ...:-)

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

מה עם חו"ל?

יכול לצאת גם יותר זול מהארץ!

אתה תשלם רק משלוח ומע"מ על הכל, אבל בלי מכס כי אין מכס על מוצרי PC.

 

האמת שלא חיפשתי 525 איון..


×
×
  • תוכן חדש...