Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש במחשב כסיגנל למערכת, עם כרטיס אונבורד, לשלוט על חיתוכים וכל מה שאני יכול דרך המחשב.

מעבר לזה, כל היכולות של קארפיסי - מחשב מולטימדיה לרכב, ניהול ספריית מוזיקה, סרטים, DVB-T, GPS, דיבורית, OBDII ועוד

 

אני עובד פאסיבית, אבל הרצתי כבלים לאקטיבי עתידי.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איך אתה יכול לשלוט בחיתוכים מיציאה אחת?

 

אתה יכול לעשות חיתוך אחד - או HPF או LPF או BPF

 

יש לך יכולת לנתב את השמע ליציאות החיצוניות של כרטיס הקול כך שאתה תוכל לעשות חיתוך לכל יציאה על הכרטיס של הלוח עצמו?

 

אם כן, עם איזו תוכנה או תוכנות אתה מבצע את זה?

 

הOB שלך תומך ASIO? אינטרנל ראוטינג?

 

עד כמה שידוע לי - לא ניתן להפעיל פעולות שכאלו על כרטיס הOB.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אפשר לבצע כזה דבר על הכרטיס של הלוח , אבל זה מצריך כוח עיבוד מה CPU .

 

צריך את 3 התוכנות : VAC , asio4all , ואיזה תוכנה שאתה מריץ בה את ה VST PLUGINS .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

ASIO4ALL לא קשור כי אין לך תמיכה בASIO, אבל VAC וAUDIOMULCH ו כמה אפקטים.

 

אתה מנתב את צלילים מהמיקסר של ווינדווס לVAC ומשם לAUDIOMULCH שמזהה את כל היציאות של הכרטיס קול ואליהם ניתן לנטב כל מה שאתה רוצה.

 

לפחות ככה זה ב REALTEK HD

פורסם

ASIO4ALL הוא דרייבר ASIO לכרטיסים ללא דרייברים כאלה..

אם יש תמיכה לכרטיס אז אין צורך בASIO4ALL

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

איזה תוכנה?

ASIO4ALL הוא דרייבר ASIO

Audiomulch - זה VST HOST

וVAC זה Virtual Audio Cable , אם אני לא טועה זה הרכיב שמקשר בין התוכנה שמוציאה סאונד ( לדוגמא ווינאמפ ) לבין ASIO4ALL

 

זה מידע כללי , לא מנסיון כי לא היה לי צורך לנסות את זה אף פעם

לעוד מידע אתה מוזמן להכנס לאתרים של התוכנות

אני בכלל לא בטוח שצריך את ASIO4ALL ( אלא אם ממש רוצים לא לעבור דרך הKmixer של ווינדוס )

 

תסתכל פה :

http://www.mp3car.com/wiki/index.php/VST_Plugin_method_with_Any_soundcard_and_Console_%2B_Virtual_Audio_Cable

 

ולעוד מידע על הדברים האלה:

http://www.mp3car.com/wiki/index.php/Audio_Tuning_via_Software

 

דרך אגב כל מעבר דרך VST HOST ישתמש בכוח המעבד

הדרך היחידה לא להשתמש במעבד היא לרכוש כרטיס שמאפשר DSP פנימי ע"ג הצ'יפ שלו , אבל אז אתה מוגבר בכמות הVST שאתה יכול להפעיל או בשימוש בפילטרים הפנימיים של הכרטיס בלבד

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

סליחה שאני משתלט פה על התרד אבל DJ אתה יכול להסביר מה ההבדל בין לעבוד ב ASIO ל הגדרה בAUDIOMULCH את הWINDOWS MIXER בתור הדרייבר ומשם לבחור בכניסה את ה VAC ומשם להגדיר פלאגינים וכו.

 

זה פותר אותך מה ASIO4ALL. שדרך אגב לא הצלחתי להגדיר.

 

זאת כרגע הדרך שאני עובד אם ה D2X שלי, האם דרך ASIO אני מרוויח משהו? ואם כן, כיצד להגדיר את ASIO4ALL נכון כי אני לא מצליח לקשר בה בין הVAC לAUDIOMULCH.

פורסם

מה זה ASIO אתה יודע? אם לא אז


ASIO: (Audio Stream Input Output) is a protocol for low-latency digital audio specified by Steinberg.

ASIO provides an interface between an application and the sound card. Whereas Microsoft's DirectSound is typically for stereo input and output for consumers, ASIO provides for the needs of musicians and sound engineers. ASIO offers a relatively simple way of accessing multiple audio inputs and outputs independently. It also provides for the synchronization of input with output in a way that is not possible with DirectSound, allowing recording studios to process their audio via software on the computer instead of using thousands of dollars worth of separate equipment. Its main strength relies in its method of bypassing the inherently high latency of operating system audio mixing kernels, allowing direct, high speed communication with audio hardware.

ועוד :

http://www.mp3car.com/vbulletin/faq-emporium/82498-faq-all-you-need-know-about-asio.html

 

בקצרה , אתה פשוט לא עובר דרך הkmixer ובכך לא מאבד איכות ( לא ממש רלוונטי אם אתה משתמש בוויסטה או 7 אם אני זוכר נכון )

 

איך להגדיר? אין לי מושג יצא לי להשתמש בה פעם אחת למשהו מאוד ספציפי

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

זה בעצם מה ששאלתי, אני יודע שזה פרוטוקול LOW LATANCY אבל מה זה אומר? והאם זה רלוונטי או בעצם האם ניתן לשמוע את ההבדל?

 

אני אכן עובד ב 7 אז כנראה שלא כל כך רלוונטי.

 

בכל אופן ניסיתי כמה דברים ואני אפרט בשרשור התקנה שלי.

פורסם

הlow latency לא מדבר אליך , מבחינתך גם 170ms זה סבבה לעבודה..

 

מה שמדבר אליך זה העקיפה של הווינדוס מבחינת התערבות בסאונד ( וירידה באיכות )

אפשר לבצע את זה ב2 אופנים - asio וkernel streaming

 

בכל מקרה אני כמעט בטוח שב7 זה לא נחוץ כי כל עניין ההתעסקות באודיו השתנה שם ( גם בויסטה )

ובעצם לא אמורה להיות ירידה באיכות אפילו כשאתה עובר דרך הkmixer

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון אחרי הרבה זמן ,

 

סגרתי את המפרט , אזמין ביום ראשון .

עכשיו מסך .

 

יוזמן מאיביי (הזמנה ראשונה שלי משם, אפשר קצת עצות ? :oops:) , המידות של המקום שיש לי שם ברכב ( קורסה 04)

הם :200 * 120 מ"מ

מה שאומר שהמסך הוא EBY701-NP/C/T עפ"י האתר של ליליפוט .(מידות 192L × 115W × 30H)

 

 

למסך הזה יש אוםציה למיתוג למצלמת רוורס ?

יש למישהו את המסך הזה שאוכל להתנסות אצלו בבקשה ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

לי יש, צריך להזמין דגם בעל החלפה למצלמת רוורס אוטומטית (עוד 2 דולר תוספת)

 

אבל תזכור כי הוא לא עובד ברזולוציה הטבעית שלו אלה רק על 600 * 800 ומעלה (התמונה טיפה מעוכה).

פורסם

אזכור , תודה .

אם היית מרוצה מהמוכר שלך , תוכל לתת לי את השם שלו ?(אם אתה זוכר)

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

לאחר כמה נסיונות אם איביי לא כל כך מוצלחים (עקב בעיות אם אי ביי עצמו).

 

למוכר קיים גם אתר אינטרנט לכן העברנו את המכירה דרכו.

 

http://www.mo-co-so.com/

 

תזמין אם משלוח מהיר ( טיפה להוסיף כמה דולרים אבל שווה את זה)

 

לא DHL אלה דואר אמריקאי רגיל אבל מהיר.

 

 

תוך פחות משבוע היה אצלי כולל מכס, תבקש שירשמו שזה מסך מחשב לצורך מיסים.


×
×
  • תוכן חדש...