Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיים אבל בחיים לא להזמין אקספרס!

priority מקס'...

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קיבלתי prioirity , וexpress , ההפרש ביניהם 13$ , לא עדיף כבר אקספרס בשביל כזה הפרש ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

EXPRESS = מעמ ומכס 100%. לא אולי. לא מזל. 100%.

תשלום ולקיחת החבילה ישירות מהמכס כי היא תעצר שם 100%.

או תשלום נוסף לדואר ישראל עבור שחרור החבילה בנוסף למיסים והמעמ ואז תקבל אותה סניף הדואר.

 

 

prioirity = רוב הסיכויים שתשלם מעמ ולא יותר מזה. תלוי בערך החבילה ובגודל שלה.

תשלום מעמ בסניף הדואר.

פורסם

מה אחוז המס על מסך מחשב ? (נראה שזה פטור , אני רק רוצה להיות בטוח )

 

ומע"מ משלמים על כול מוצר ...

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז עבר הרבה זמן והרבה מים בירקון מאז הפעם האחרונה .

 

המפרט יעמוד על :

M4

1GB זיכרון בתור התחלה .

מעבד מבוסס אטום D525 או D510 .

כרטיס OB , יש חריץ של PCI לאפשרויות קדימה .

 

ההתקנה תהיה מתחת לכסא הנוסע או הנהג .

 

בנושא המסך יש לי תהיות אולי לפשט את העסק עם מסך בחיבור USB בלבד , ואז לא צריך למשוך 3 כבלים אלא רק אחד.

 

יתרון נוסף הוא שההתקנה שלו תיעשה כמו של GPS , וניתן יהיה להוריד אותו במקום שיהיה מסך קבוע ואז כשמסתכלים על הרכב רואים כאילו יש מע' יוקרתית או משהו בסגנון , שעלול לגרום לצרות .

למישוה יש ניסיון עם המסכים האלו ?

 

האופציה האחרת היא כמובן להתעסק עם קיבוע של מסך במקום של הרדיו-דיסק .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אתה מתכוון שהלילפוט 629 וה701 חרא?

בהירות לא חסר בכלל, אתה בחיים לא תגיע למצב שתראה את הרמה המקסימלית של הבהירות שהיא מגוחכת ומבחינת צבעים ודיוק המגע הם עושים עבודה מעולה!

פורסם

חלילה, אני רק מתכוון לגרסאות USB למינהם.

 

לי יש 701 ואני דיי מרוצה סך הכל, יש לי טיפה ריצודי צבע לא ברורוים לפעמים אבל סך הכל בסדר גמור.

 

כנראה זה בגלל הפילטר זרם הפשוט שלהם.

פורסם

את המסך באמת מחברים רק למולקס , אני לא יודע עד כמה המייצב שנותנים עם המסך אמין ועמיד .

 

ראיתי את הקומבו הנ"ל :

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=14055

מבוסס D510 , ההבדל בביצועים ל D525 לא משמעותים לפי הנתונים היבשים .

בכוונה אני לא לוקח את לוח של אינטל ( שעולה 240 ש"ח פחות , כי כאן יש WIFI , HDMI PCIE - אני לא מתכנן לראות סרטים ...)

 

מה אומרים ?

 

ללכת לשילוב של לוח ומעבד חשבתי , אבל זה תוספת של קרוב ל 500 ש"ח שאיתם אני יכול להשקיע ב SSD .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים


×
×
  • תוכן חדש...