Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

כמובן שביצעתי חיפוש לפני שפתחתי ת'רד, אך לא מצאתי חומר שהייה רלוונטי ספציפית אליי.

הרכב המדובר הוא מאזדה 323BG שנת 97 תיבת הילוכים אוטומטית, הרכב עבר 175K קילומטר.

בזמן האחרון (חודשיים שלושה האחרונים) החלה להופיעה תקלה קטנה שכרגע החריפה, אך אני לא בטוח

ש2 התופעות קשורות זו לזו.

התחלתי להרגיש נפילת סל"ד (או יותר נכון מעיין נפילת כוח) בעיקר בהחלפות הילוכים, כאשר הדוושה

לחוצה באותו המצב. וכאשר לוחצים יותר (קיק או לחילופין כפתור HOLD, הורדת הילוך במוט ההילוכים)

הרכב יאיץ אך עדיין קיימת תחושה של עומס. התופעה לא הפריעה כל כך לכן לא טיפלתי.

כעבור חודש מתחילת התופעה שמתי לב שכשאר מדליקים את המזגן הוא מאוד מעמיס על הרכב

ויש המון איבוד כוח (בייחוד בשעות הצהריים הרכב ממש מסורבל ומגיב מאוד לאט).

תופעה שלישית שהופיעה בשבוע האחרון, היא גם נפילת מתח ברכב. הדבר מורגש בעיקר עם מזגן דולק

בשעות החשיכה, כל תאורת הרכב מתעמעמת (תאורת פנים ופנסי חזית) בעמידה ברמזור, אך בתחילת

נסיעה המתח עולה.

דבר אחרון שלפי דעתי חשוב לציין, בעמידה כאשר הגיר על מצב D, הרכב רועד, עם מזגן עוד יותר והסל"ד

עומד על 1000 סל"ד. בעת בלימה הסל"ד גם צונח בצורה דרסטית ויש תחושה כאילו המנוע נכבה.

הגיר חולה במחלת המאזדות (רעידות בעמידה, כניסה "חזקה" לR) אך גם קיימות בעיות נוספות.

לדעתכם יש קשר בין התופעות? (חוץ משכולם תקלות שצריך לתקן :lol: )

אשמח אם תעזרו לי לפחות בדיאגנוסטיקה ראשונית.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

משום שסל"ד הסרק גבוה ההילוך R נכנס עם בעיטה.

 

לגבי חוסר הסחיבה, בצע ניקוי לחישן הVAF (תריס מדידת כמות אוויר) כשהתריס נתפס מאבק הוא מזייף במדידת כמות האוויר, החיישן יושב על צינור יניקת האוויר, זה יעזור לסחיבה.

 

בצע כיוון לסל"ד הסרק כדי שיהיה על 750סל"ד, אם יש נפילות סל"ד אז בצע ניקוי ייסודי למצערת ולמנוע צעדים.

 

בדוק את אצל חשמלאי את המצבר בעומד כדי לודא שוא תקין, ובדוק מתח טעינה עם ובלי עומס.

פורסם

תתחיל מהבדיקות\פעולות הבסיסיות (מתח טעינה, מצבר, ניקיון פרפר מצערת) ובמידת הצורך גלוש לבדיקות מעמיקות יותר (בד' לחץ דלק בשלב ראשון).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...