Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לפני כיומיים החלפתי את מנורות הרכב בפנסים הקדמיים למנורות בצבע לבן, בעוצמה של 130W לעומת 55W במקור.

 

לאחר ההחלפה, הרכב מסרב להניע וניתן להניע אותו רק בדחיפה. המצבר שיש כרגע ברשותי במצב סביר, ומשרת אותי בצורה טובה כבר כשנה מאז קניית הרכב.

 

השאלה היא כזו, האם לאחר החלפת מנורות דבר כזה יכול לקרות ולגרום למצבר לאבד את הכוח שלו? בדקתי את המים של המצבר, הכל תקין.

 

עוד שאלה לאחר חיפוש נרחב בפורום, יש ברשותי רב מודד, איך אוכל לבדוק את תקינות האלטרנטור ואת תקינות המצבר?

אם זה משנה, הרכב המדובר הוא פורד סיירה שנת 1989.

 

תודה, JEP.

פורסם

עשית חיפוש ולא ראית שאתה יכול לשרוף את כל החיווט בדרך לנורה?:roll:

תזרוק את המנורות האלה ותחזור ל55W כי החוטים באוטו לא יעמדו בעומס ובחום שנוצר.

אם המנוע לא מניע מאז שהתקנת אותם כנראה ששרפת איזה חוט ועכשיו יש קצר ובגלל הקצר אין טעינה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

יוחלפו מחר על הבוקר. תודה על התשובה המהירה שי.

איך אוכל מחר לבדוק את הטעינה של האלטרנטור?

 

JEP.

פורסם

שים את המד על 20V -ושים את החוט האדום על ה+ והשחור על ה- ותראה מה המכשיר כותב -לפני הנעה, אחרי הנעה בסרק ,וכמה בטורים גבוהים.

טעינה תקינה זה בין 13.7V -14.5V מצבר תקין צריך להיות על 12.5V-12.8V כשהמנוע מכובה.

אם הפנסים תקינים אז מנורה 55W סטנדרטית של החברות OSRAM HELLA PHILIPS תאיר מצויין.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אוקיי, תודה ענקית שי.

אני בור לא קטן בחשמל, אך פעולות כאלו לבצע זו לא בעיה.

 

אחזור מחר עם תשובות, JEP.

×
×
  • תוכן חדש...