Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי בחודש האחרון בעיה במערכת שאיני מסוגל לשים את האצבע עליה.

המערכת מורכבת מ HU קלריון 786, מגבר JBL GTQ200 שמגביר מידים של פאונטק וטויטרים של טאנג בנד, ומגבר קיקר ZX 150.2 שמגביר וופרים האבוק 7".

הבעיה החלה כאשר חיברתי את ה JBL, המידים והטויטרים (שעבדו קודם על מגבר אחר) לא ניגנו אלא "פירפרו" די באלימות אחת לכמה שניות.

מאז המגבר וה HU היו במעבדה, ושמעתי במו אזני (אמנם דרך הטלפון) מוזיקה נקיה, חזקה, מכל הערוצים ודרך כל ה RCA.

 

חיברתי את המגבר ברכב לנגן MP3 חיצוני, הכל טוב.

 

מחבר את הרדיו- עובד.

 

מחבר אותם אחד לשני- יציאת המידים משתיקה את המגבר וגורמת למידים "לפרפר" באלימות אחת לכמה שניות.

 

יציאות הסאב והטויטרים תקינות.

 

כרגע חיברתי בתצורת 2 חלקים ללא המידים, אבל גם כשאני מחבר את יציאת הטויטר מה HU לכניסת המידים במגבר, אותה תקלה.

 

אני כבר די אובד עיצות ולא מסוגל לבודד את הבעיה.

 

אם למישהו יש רעיון מה יש לבדוק אשמח לשמוע.

מתחדשת*

פורסם

אתה טוען אם ככה שכששני המגברים מחוברים המידים מפרפרים את המוזיקה במקום להשמיע חלק?

ויחד עם הפרפורים הטוויטרים והוופר עובדים תקין?

פורסם

הבעייה לדעתי נובעת מאדמות מפוזרות של HU ומגבר.

 

הייתי בודק את קווי הערקה של HU\מגבר, ובמקום רמקולים הטובים שלך שם משהוא זול - בזמן הבדיקות.

[under construction]

פורסם

הקיקר והוופרים מעולם לא היו חלק מהבעיה, רק ציינתי את קיומם.

 

המידים בכלל לא מנגנים, הם "מפרפרים" אחת לכמה שניות.

כאשר יציאת המידים מחוברת למגבר גם הטויטרים לא מנגנים- כל ארבעת הערוצים של מגבר נכנסים למצב הזה.

 

ה HU על הארקה מעובה שחיברתי במקום המקורית בצמת הרכב, הארקת המגבר הייתה קיימת עוד לפניו. שים לב שרשמתי שכאשר המגבר מחובר לנגן עצמאי אין בעיות.

מתחדשת*

פורסם

ניסית לחבר RCA אחר? כבלים אחרים למידים? ניסית מידים אחרים?

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

דרך כבל חיצוני. גם בין המגבר ל HU חיברתי עם ה RCA שמונחים ברכב וגם עם אחד חיצוני, ללא הבדל.

לא ניסיתי כבלים אחרים למידים ומידים אחרים משום שאם הם עבדו בצורה תקינה עם הנגן, הבעיה לא טמונה בהם.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...