Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתן, תודה על העדכון לגבי הדרייברים החדשים - אוריד אותם.

 

אני משחק על 1920X1080 ואין שום בעיות :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי שמץ של מושג כמה עולים המארזים של CM, אבל ממבט זריז על מארזים של NZXT וטרמלטייק + ספקים איכותיים מייקר משמעותית את המערכת בכמה מאות שקלים.

אולי אני טועה, אבל אני לא קונה את כל הגימיקים של המארזים והספקים. ספק זה ספק וכל מה שאני צריך זה שהוא יעשה את העבודה. אז אני לא אומר לרכוש ספק ב 90 שקל, אבל גם לא רואה טעם להשקיע בספק של 500 ש"ח.

 

נניח שאני לוקח מארז + ספק של טרמלטייק (כי יש לי עליהם מחירים טובים), מה מומלץ לקחת? המינימום ההכרחי ולא אוברקיל, ההבדלים במחיר גדולים מאוד.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא צריך ספק של 500 שקל, גם סיסוני' 500W ב330 יעשה את העבודה.

מארז תקנה מה שנראה לך, גימיקים או לא, אוורור זה חשוב, אז אפילו תמצא לך מארז גדול וזול עם אפשרות להציב ספק מלמטה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני עם I3 ו-Seasonic 500W. בימינו כנראה שהייתי לוקח משהו טיפונת יותר חזק, כנראה את ה-530W :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איתמר,

לא צריך להגזים עם המארז -

ANTEC 200 עם 2 מאווררים (מומלץ להוסיף עוד אחד,קדמי 120, בעלות של 45 ש"ח)

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=739979 ממוצע 250 ש"ח

 

 

ספק HEC 500W (המינימום של המינימום למערכת שהצגת):

http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=HEC-500TE&Cat2Cat1ID=42&Cat2ID=0&aff=Zap&lang=HE

286 ש"ח

 

סה"כ 536, או 580 עם מאוורר 120 קדמי נוסף.

קזז את זה עם המארז והספק 10000W הגנרי (שווי מוערך של 200 ש"ח) = תוספת של 336 מצידך, או 380 ש"ח בהתאמה

 

כרטיס מסך ATI 5770 עולה סביב ה800 ש"ח, 460GTX עולה 1,000 ש"ח = חסכון של עוד 200 ש"ח

 

אז בסה"כ כל העסק גורר אחריו תוספת של 180 ש"ח בהנחה שאתה בוחר את BEST BANG FOR THE BUCK

ולא הולך על חלקים יקרים יותר, שלא תרגיש בהבדלים ביניהם - בטח שלא על מסך 19 אינץ' במקרה של הכ.מסך

 

אני לא אומר שספקי כוח גנריים זה זבל (בגדול כן), במחשבים חלשים עם כ.מסך OB אין בעיה איתם מלבד הסיכוי הגבוה שיתקלקלו לעיתים קרובות יותר. במערכות מחשב רציניות יותר אין מקום לחלקים גנריים. בדיוק כמו שלא מתקינים ברכב קומפוננט יקר ואיכותי

עם מגבר סיני 1000000000W של חברת שקר-כלשהו.

:-)

פורסם

השתכנעתי ללכת על מארז וספק קצת יותר איכותיים מג'נריים פשוטים, אבל כרגע נראה שאין לי אפשרות לבחור מארז מלבד המארזים של ג'יגבייט, NZXT או טרמלטייק. לאף אחד מהם אין מארז וספק נורמלי?

את ה GTX460 אני משיג במחיר זול משמעותית מהמחיר שנקבת, לכן הוא בא בחשבון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בספקים לא (מבחינת מחיר), יש לטרמלטייק אחלה ספקים, אבל יקרים.

אם החבר שלך הוא מור לוי, בדוק איתו על ספקים של OCZ שהם מוכרים.. ספק MODEXTREAME שלהם במחיר טוב (לא טוב כמו הסיסוניק).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הלוואי והוא היה חבר שלי, לא הייתי פותח את השרשור הזה :wink:

הספקים של OCZ יחסית יקרים, אני אברר על ה MODEXTREAME.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא מת על המארזים של NZXT, וגם לא על הספקים של TT (מיושנים מידי, לא מעודכנים לתקני 80+)

אבל זה יעשה את העבודה:

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=5957

מארז NZXT + ספק TT 550W במחיר של 629 לשניהם.

 

OCZ מתומחרים בארץ יקר וללא סיבה מוצדקת. הם לא יותר טובים מהשאר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

אתמול נרכשו הפריטים והיום הרכבתי. אין מה לומר, עולם אחר :wink:

 

תודה לכל מי שייעץ ועזר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בעקרון על מפרט מאוד דומה למה שרשמתי כאן אבל עם מספר שדרוגים.

זה המפרט:

MB: Gigabyte GA-P55A-UD3



Graphic card: Palit GTX460 768M

CPU: Intel i5 760

CPU Cooler: AC-FREEZER 7 pro v.2

RAM: Kingston DDR3 2X2GB 1600MHZ

HD: Western Digital Caviar black 1TB SATAIII

DVD: Sony SATA

BOX: Gigabyte LUXO X140 Tool Less Design + 2X12cm fans

PSU: HEC Cougar 700W

Network card: TPlink TL-WN851N

 

לכל החבילה הזאת הוספתי גם מסך ועותק WIN7, ייקר את העסק בכמה שקלים טובים (ובכלל, מהתקציב המקורי לא נשאר זכר

:wink:).

אני חושב שמדובר במפרט בינוני-גבוה שישרוד בגבורה את ה 5-6 שנים הבאות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...