Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

N97 - עד כדי כך גרוע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבסוף התחדשתי במיילסטון דרך סלקום.

 

המכשיר "בלטה" אבל מינימלי ומגניב לאללה לטעמי.

 

עכשיו - מאיפה אני מוריד אפליקציה בשביל לשלוט באינטרנט הסלולרי?

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

הורדתי בסוף Apndroid.

 

זה מדהים כמה המכשיר מוכוון אינטרנט.

לא רק זה, המכשיר עצמו מגיע טבולארסה לגמריי. צריך ממש לשבת על האינטרנט ולהוריד בשביל למלא אותו בתוכן:

משחקים, לוח שנה שלא תלוי בגוגל, ביטול גלישה סלולרית - למעשה הכל.

 

עכשיו לגבי תוכנת ניוט - מאיפה אפשר להוריד Igo? או אם יש המלצות על תוכנת ניוט אחרת?

למרות שיש במכשיר ניוט של גוגל שלמרבה הפלא עובד לא רע בכלל.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אני דווקא לא אהבתי את המיילסטון והחזרתי אותו מהר מאוד.

 

המכשיר מאוד מאסיבי ומלא אפשרויות אבל זה כבר מחשב סלולארי עם אפשרות לנהל שיחות ולא טלפון עם תכונות נוספות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני דווקא לא אהבתי את המיילסטון והחזרתי אותו מהר מאוד.

 

המכשיר מאוד מאסיבי ומלא אפשרויות אבל זה כבר מחשב סלולארי עם אפשרות לנהל שיחות ולא טלפון עם תכונות נוספות.

 

זאת בדיוק הכוונה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אם זה מה שאתה מחפש אז הוא מכשיר מעולה. אני פשוט צריך אותו קודם כל כטלפון ולכן החזרתי אותו ולקחתי SE 995.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בנוגע למיילסטון וסלקום :

למי שיש אח\אחות או שהוא בעצמו חייל, המיילסטון ב 70 ש"ח לחודש והחזר מלא בדיבור מעל 1 שקל (כן, דיברתם בשקל אחד וקיבלתם זיכוי של 70 שקלים על המכשיר)

כדאי למהר כי זה מוגבל למספר מסויים של מכשירים.

 

אגב, עברתי מ NOKIA N95 8GB לאייפון 3G,ועכשיו למיילסטון.

ללא ספק, אחד הסולאלריים המדהימים שיצאו בשלוש שנים האחרונות!

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם
מאחר ואני גם ככה משלם כמעט 150 ש"ח בחודש באורנג אז כבר מה אכפת לי גם לקחת מכשיר.

 

זו גישה בעייתית. אם הרפורמה של הורדת דמי הקישוריות באמת תתממש באוגוסט, תהיה מהפכה אדירה (ואני לא נסחף) בחשבון הסלולרי, והפעם לכיוון הנכון, כלומר לשלם פחות. מסקנה, עדיף לדחות התחיבות לאחרי אוגוסט.

 

לחברות הסלולר משתלם ללכוד לקוחות עכשיו, כי עוד מעט ( אם וכאשר) התשלום לסלולר ירד. עוד פרטים בשרשור הזה.

 

גילוי נאות: אני "אינטרסנט" בנושא. כתבתי שם:

כתבתי דוא"ל מחאה לחברת הכנסת שמאלוב- ברקוביץ :

"אני מוחה נגד עזרתך לחברות הסלולר.

נכון שנפגשת עם בעלי אורנג' פרטנר, ויש לשער שהבטיח לך משהו, אבל לעזור לחמדנות של חברות הסלולר זה יותר מדי." , וחתמתי עם פרטי האישים.

 

אני מציע שכולנו נשלח לה דוא"ל כאלה. אולי זה בכל זאת יעזור. הכתובת שלה: [email protected]

 

תודה

 

יהודה

פורסם

1. תודה על הדאגה, אבל אני כבר לא באורנג...

 

2. אני חושב שהיום צריך לקחת את הכדור האדום! לא הכחול.

 

3. אני לא צריך (וכנראה 99% מהאנשים) שיגידו לי מה לעשות עם ה-150 ש"ח החודשיים שלי!

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

התעלקות:



 

נוקיה N8 - מישהו התנסה/ראה/שמע?

 

לפי הנתונים שלו, הבנתי שזה הולך להיות הסמארטפון (ולא, אני לא מעוניין בHTC/אייפון/בלקברי).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם


נוקיה N8 - מישהו התנסה/ראה/שמע?

 

לפי הנתונים שלו, הבנתי שזה הולך להיות הסמארטפון (ולא, אני לא מעוניין בHTC/אייפון/בלקברי).

 

ממש לא. כל הביקורות קטלו אותו.

נוקיה ממזמן לא עומדת בסטנדרטים של מכשירי מסך המגע.

 

ראה חיפוש בגוגל.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
1. 3. אני לא צריך (וכנראה 99% מהאנשים) שיגידו לי מה לעשות עם ה-150 ש"ח החודשיים שלי!

 

חבל שאתה נעלב. ההודעה היתה עבור כולנו ולא במיוחד עבורך. בפעם הבאה תקרא יותר טוב ואז תבין.

 

בהנחה שקונים טלפון לשנתיים-שלוש, 150 ש"ח לחודש הם כמה אלפי שקלים. לך לא משנה לתרום לאורנג'\סלקום כמה אלפי שקלים, אבל 99% מהאנשים דווקא לא מעונינים בכך, ומעדיפים להוציא את הכסף למטרות יותר מועילות.

 

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...