Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבלת האיביזות ... מי מחכה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני כבר בערך חודש מחכה לאיביזה שלי והבטיחו לי שהיא תגיע עד ה20/6 אליי .

מה שכבר לא יהיה מכיוון שהאוטו עדיין לא בארץ ובחברה אמרו לי שבין ה17 לחודש ל20 לחודש האוטו יכנס לארץ

ולוקח זמן עד שעושים רישוי וכל הדברים האלה (כמה זמן ? )

רציתי לשאול אם עוד מישהו מחכה לאיביזה שלו שאמורה להיכנס לארץ ומה אמרו לו בחברה ?

 

תודה רבה !

פורסם

חודש? המצב שלך טוב אל תדאג.

 

לוקח בין 3 ימים ל3 שבועות.

תלוי בהרבה דברים משתנים ואף אחד לא יכול לתת לך זמן מדוייק.

אמרת הבטיחו לך, הבטחות באויר אפשר לזרוק לכל אחד. מה כתוב לך על ההזמנה? יש שם פרטים של הפרת חוזה כגון שהרכב אמור להגיע בין 4 שבועות עד 6 שבועות ומרגע השחרור מהמכס והתשלום המלא יש להם 15 ימי עסקים לספק את הרכב.

 

בן.

Got To love It

פורסם
חודש? המצב שלך טוב אל תדאג.

 

לוקח בין 3 ימים ל3 שבועות.

תלוי בהרבה דברים משתנים ואף אחד לא יכול לתת לך זמן מדוייק.

אמרת הבטיחו לך, הבטחות באויר אפשר לזרוק לכל אחד. מה כתוב לך על ההזמנה? יש שם פרטים של הפרת חוזה כגון שהרכב אמור להגיע בין 4 שבועות עד 6 שבועות ומרגע השחרור מהמכס והתשלום המלא יש להם 15 ימי עסקים לספק את הרכב.

 

בן.

 

הם הבטיחו שהאוטו מגיע עד ה20 בטוח לארץ , ועד 15 ימי עסקים לספק את הרכב

יש מצב שהוא יגיע בערך אחרי ה5/7 והזמן יתארך עוד יותר מזה אפילו ???

מה איתך אתה קיבלת את האוטו ? כמה זמן חיכית ?

פורסם

שוב פעם, תגדיר הבטיחו? הסוכן אמר לך שהוא מבטיח לך? תסתכל מה כתוב לך בטופס הזמנה.

כתוב שם תאריך משוער ורשום משהו שבין 4 ל6 שבועות זה אמור להיות הזמן של המשלוח אני חושב.

בנוסף יש 15 ימי עסקים שהם אומרים, לפעמים לוקח יותר ולפעמים פחות.

 

אצלי סך הכל לקח כמעט 3 חודשים מרגע ההזמנה עד שקיבלתי את הרכב.

אחרי שהרכב הגיע לארץ לקח 12 ימי עסקים עד שסיפקו לי אותו.

 

 

בן.

Got To love It

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...