Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עזבו אתכם הכדורים הכי טובים 9ממ :evil:

 

כדורים מעולים לפתרון בעיות האדם אך לא לפתרון צריכת הדלק

 

ובאמת חבל שהוא קופץ ככה בראש בטוח לתוח משהו שהוא לא יודע

 

 

סליחה על שגיעות הכתיב

קוסטיה.

החיים על ארבעה גלגלים קשים יותר וקשים פחות

טלוי בלחץ הצמיג...

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נוסע על הכדורים האלה (MPG CAPS) כבר שנתיים על רכב ישן וגם המוסכניק שלי, תמשיכו לדבר על קקי ופיפי

אני מרוצה והרכב תקין בסטס אני לא שם שום K44 הרכב מרגיש יותר חזק ועושה לי 13 לליטר.

ניסיתי כמה פעמים להפסיק להשתמש עשיתי מדידות ומה לעשות זה עובד, אני ניסיתי אתם לא!

 

כל בעיה בכדורים האלה זה בשיווק שלהם ובזה שאתם מרגישים פרייארים. כשיש טסט כולם רצים לשים

K44 ומשלמים עליו 70 ש"ח למיכל כדור כזה עולה כמה שקלים למיכל ועושה עבודה הרבה יותר טובה!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

מסתבר אפקט הפלסיבו עובד לא רק בבני אדם אלה גם במכוניות..:)

נו טוב לפחות במקרה שלך זה לא גרם נזק

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אני מבין שניסית את הכדורים ואתה מדבר מתוך ניסיון (-:

אתה מוזמן לקבל כמה כדורים מתנה כדי לרפא את הסקפטיות!

 

אם הכדורים האלה גורמים לנזק - הרכב שלי מזמן היה מתפרק!

אם בשנתיים לא הלכה משאבה\מנוע\שאר ירקות ב-80000 שק"מ

אני מאמין שהכדורים די בסדר!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

הוא חוסך בערך 10 % פעם הייתי עושה על מיכל של ליטר40 500 - 520 היום אני עושה 580 - 600 קילומטר

חיסכון של 25 ש"ח למיכל פחות עלות הכדור.

 

בנוסף הרכב נוסע יותר טוב + זיהום נמוך יותר!

 

במכוניות חדשות יותר עליה קלה בצריכה בהתחלה ואז ירידה, עקב שינוי בתערובות אויר דלק שונה לחילופין אפשר לאפס את

המחשב!

 

בדיזל החיסכון קטן יותר.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

הכדורים MPG אכן עוזרים, אבי משתמש בהם. הם שומרים על זיהום נמוך, עבודה יותר חלקה ושקטה של המנוע ומכך נוצר החיסכון בדלק. אתם סתם מראים זלזול בכל דבר, עד שלא מנסים לא יודעים.

Girls Like It When I Hit It Sideways

פורסם

נניח והכדורים באמת חוסכים איזה חצי ליטר-ליטר של דלק(אני לא מאמין), מישהו עשה את החשבון של עלות הכדורים מול התועלת שלהם, ואם זה בכלל שווה?

 

באו נעשה חישוב מדוייק, מה מחיר הכדורים וכמה דלק הם חוסכים לכם בפועל?

פורסם

החיסכון לא גדול, אבל בשבילי רק עניין של זיהום אויר ועבודה חלקה ושקטה של המנוע מספיקים כדי להוציא 150 ש"ח כל 5 חודשים ( או 10 אלפים ק"מ).

יש גם כאלה שיגידו : אתם נוסעים לתחנת דלק יותר רחוקה כדי לקבל הנחה של 15 אג' לליטר?

אז גם כאן, 50-100 ש"ח חיסכון זה משהו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הכדורים היחידים שחוסכים באמת בדלק הם כדורי רגיעון

קחו כדור רגיעון, או שפשוט תהיו רגועים ושלווים כשאתם נכנסים לאוטו והופ - צריכת הדלק תרד.

אני מבטיח שלא יהיו בעיות במערכת הדלק או במנוע עקב הרוגע שלכם, זה אפילו טוב למשאבת הדם ולמחשב המרכזי בראש (UBD 0).

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

בסופו של דבר רוקן כל הדלק באוטו ונכנס חדש, והוחלפה משאבת דלק, והרכב חזר לעבוד כמו שצריך אחרי 5 דקות במצב סרק.

 

הכדורים שהוא כנה זה לא מה שהוזכר פה, כנראה כדורים לא מוכרים ללא חברה מוכרת.

פורסם

בא נגיד שהבדיחה הפסאודו- פלסיבו-פרמצוטית-מוטורית הזאת באמת עובדת, מישהוא פה יכול להסביר לי מאיזה אבקת קסמים הכדור הזה עשוי?

 

או במילים אחרות, איזה חומר בכדור גורם לירידה של 10% בצריכת הדלק?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, בוא נשים לרגע את הציניות בצד.

 

אני לא מתייחס לכדורים הלא מזוהים שפותח השרשור כתב עליהם - אלא על MPG CAP\BOOST של חברת FFI.

אם תריץ חיפוש בגוגל על המוצר הזה, תגלה שהמוצר נמכר ב 300 מדינות, ובכולן יש את אותם הדיונים (התגובות הנחרצות מתחלקות למתלהבות ולקוטלות).

התיאור של המוצר מדבר על כך, שהתוסף (כאשר הוא נשרף ביחד עם הדלק) מצפה את תא השריפה בציפוי (בדומה לטפלון) בצבע ג'ינג'י (ופורסמו תמונות של ראש מנוע מפורק , כאשר רואים בבירור את הציפוי),

ובכך משפר \ מייעל את השריפה כולה - וכתוצאה מכך צריכת הדלק והפליטה פוחתות, המנוע עובד יותר חלק.

 

אני לא מפרסם את המוצר, לא מוכר, רק ארשום את ההתרשמות שלי משנה וחצי.

 

הרכב הקודם שלי, קנגו DCI נקנה חדש מהיבואן. כעבור שנה הייתי צריך לעבור טסט (מסחרית לא מקבלת טסט לשנתיים בתור חדשה).

הפליטה עמדה על 18 יחידות מ 59 מותרות (אין לי מושג ביחידות זיהום, ).

אחרי עוד שנה הפליטה היתה 18.6 יחידות מתוך 59 מותרות.

 

מיד אחרי הטסט התחילו בעיות בהילוך ראשון (קירטועיים) http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=229828&highlight=%D7%A7%D7%A0%D7%92%D7%95 .

בגלל החשד לסולר באיכות ירודה ניסיתי את התוסף (MPG BOOST).

אחרי כמה עשרות ק"מ הרגשתי שהמנוע עובד יותר שקט (משמעותית), הקרטועיים נפסקו לגמרי .

במהלך שנה ניסיתי כמה פעמים להפסיק הוספת התוסף, אבל הבעיה בהילוך הראשון חזרה די מהר.

בטסט השלישי נתונית הפליטה היו 14 יחידות מתוך 59 מותרות ( ירידה של כ 30% בהשוואה לטסט הראשון).

יש לציין שצריכת הסולר לא ירדה בצורה משמעותית, לא מעבר ל 5%.

 

עכשיו אתה רואה את הבהמה בסמלון שלי? מקרר עם מנוע דיזל.

בטסט לפני חודש (אחרי חצי שנה של השימוש בתוסף ) הפליטה היתה 0.4 יחידות מתוך 1.8 מותרות (נמדד על 2500 סל"ד לאומת 4000 סל"ד בקנגו הקודמת). גם ברכב הנוכחי הרגשתי שהמנוע עודב יותר עגול ושקט (יש לי שמיעה אבסולוטית :lol: ).

צריכת הסולר לא ירדה בצורה מורגשת , אולי אותם 5% שהיו בקנגו.

 

לסיום: כלכלית התוסף לא משאיר יותר מכמה גרושים בכיס שלי:

כל תדלוק של 70 ליטר = 900 ק"מ עולה לי 18 ש"ח התוספת של MPG BOOST .

החיסכון של 5% שווה ל25 ש"ח - אותו הסכום שעולה התוסף.

אבל אמשיך להוסיף את MPG BOOST מסיבות אחרות שאותן ציינתי מקודם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...