Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ניראה לי שישתנו כמה דברים מלפני 10 שנים כאשר אז הצלחת לשנות מידה, היום קשה לשנות מידות לצמיגים לא רק בתחום רכבי האספנות כל הפרוצדורה שונה היום.

 

טל

 

נראה לך או שאתה יודע ?

אותו בוחן בכיר שנותן את האישור חתום עליו , מה אתה חושב שהם עושים מה שהם רוצים ?

לא מדובר באיזה בוחן שנתן לך לעבור טסט בשקט ואחר כך יכול להגיד שברגע שיצאת מהמכון החלפת , פה הכל רשום והוא נותן לך אישור קבועה ועתידי והבקשה לשינוי חתומה על ידו .

דווקא בגלל שביטלו את הבלעדיות של עמדה 1 והכשירו מכונים חוץ מעמדה 1 לתת רישוי לרכבי אספנות מייבוא אני חושב שאתה טועה וזה הרבה יותר פשוט...אנחנו בפורום אספנות ואני מדבר רק על רכבי אספנות ולא על איזה ילד מתלהב / ערס שרוצה לשים בהונדה מודל 2000 גלגלים bbs רחבים של פורשה ....

ואם הבחור קיבל אישור על גלגלים מסויימים במוסטנג שלו אין סיבה שחבר שלו לא יקבל אישור ...

חברה בבקשה דברו עובדות ומנסיון לא מה ש ״נראה לכם ״

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

אין בעיה לשנות מידת צמיגים בטסט ולא צריך עמדה מ״ס 1 ! משכן בגלל שאלו רכבים ישנים לא כל מכון מחזיק את מידות הצמיגים המאושרות לרכבים ישנים , במכון הדרום ביפו יש להם את המידות . בהצלחה

פורסם

שלום,

בנושא גודל חישוק וחתך צמיגים המותר לרכב (כולל רכבי אספנות) הסוגיה עולה רבות במידינות מערב אירופה.

למשל בגרמניה הנתון רשום ברשיון הרכב ונבדק במהלך מבחן הרישוי.

במידה ומתבקש נרשמים במסמכים כל מידות וחתכים מבוקשים.

 

את גודל חישוק וחתך צמיגים המותר קובע יצרן הרכב (אשר תכנן בדק וייצר את הרכב)!! לכן יש לפנות ליצרן או לנציגו בארץ בבקשה למידע ואישור.

 

על פי ניתוני היצרן או ניצגו מחוייב משרד התחבורה ולאשר, לא ניתן למשרד שקול דעת בנושא כפי שאין למשרד התחבורה מנדט לקבוע

את צבע הרכב שיוצר.

 

למידע

 

http://www.volvoadventures.com/wheels/wheel.html

פורסם
שלום,

בנושא גודל חישוק וחתך צמיגים המותר לרכב (כולל רכבי אספנות) הסוגיה עולה רבות במידינות מערב אירופה.

למשל בגרמניה הנתון רשום ברשיון הרכב ונבדק במהלך מבחן הרישוי.

במידה ומתבקש נרשמים במסמכים כל מידות וחתכים מבוקשים.

 

את גודל חישוק וחתך צמיגים המותר קובע יצרן הרכב (אשר תכנן בדק וייצר את הרכב)!! לכן יש לפנות ליצרן או לנציגו בארץ בבקשה למידע ואישור.

 

על פי ניתוני היצרן או ניצגו מחוייב משרד התחבורה ולאשר, לא ניתן למשרד שקול דעת בנושא כפי שאין למשרד התחבורה מנדט לקבוע

את צבע הרכב שיוצר.

 

למידע

 

http://www.volvoadventures.com/wheels/wheel.html

אתה מוכן בבקשה למצוא לי את הייצרן של triumph באנגליה או של ה mga אני רוצה לדבר איתם,

יש לי גם חבר עם סוסיתא סברה שרוצה לדבר עם הייצרן בארץ

:shock:

כמו שאמרתי בוחן במכון רישוי יכול לשנות לך את זה ברשיון של הרכב !

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם

מה שאני אומר לך הוא בטוח ומה שקודמי ולוו 123 כתב זה נכון הכל עבר לאישור היבואנים, שזה בעיה בפני עצמה. ומה שאתה שואל לגבי סוסיתא וכ'ו התשובה מאד צפויה "אז אי אפשר לשנות מידות".

 

טל

פורסם

לפני חודש הייתי במכון מ.מ.מ, הבוחן הראשי בדק באוטודטה ולא היו נתונים לגבי הרכב שלי, אז הוא הפנה אותי ליבואן.

לא יודע מה היה לפני 10 שנים במקרה ספציפי, אבל שום בוחן לא יאשר הגדלת מידה על דעת עצמו, גם אם אתה לא ילד מתלהב.

פורסם
לפני חודש הייתי במכון מ.מ.מ, הבוחן הראשי בדק באוטודטה ולא היו נתונים לגבי הרכב שלי, אז הוא הפנה אותי ליבואן.

לא יודע מה היה לפני 10 שנים במקרה ספציפי, אבל שום בוחן לא יאשר הגדלת מידה על דעת עצמו, גם אם אתה לא ילד מתלהב.

שיהיה לי זמן אני אבדוק את הנושא עם הבוחן שבזמנו עשה לי את השינוי.

כרגע הרכב לא שלי כבר אבל זה מעניין אותי לדעת,

יכול להיות שדברים השתנו :roll:

בכל מקרה לגבי פותח השרשור אין כל סיבה שחבר שלא לא יקבל אם הוא עצמו קיבל ומדובר באותו דגם של רכב...

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

×
×
  • תוכן חדש...