Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SLS AMG הושקה בארץ. מחיר - 2.2 מיליון.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הייתה מודעה ביד 2. מיליון שקל. ננהג ברובו על ידי אישתו.

הרכב עלה במקור 1.6 מליון (לפני הנחה). אני בטוח שהוא מוכר מתחת למחירון רכב במצב חדש לחלוטין שננהג בתוך העיר ע"י אישתו מספר מועט בלבד של ק"מ בלבד.

 

"מציאה".

אבל מצד שני, מי קונה במליון שקל רכב משומש? אלא אם החלום שלו זו R8 V10 ואין לו אפשרות להשלים ל1.6 מליון (לפני הנחה משמעותית שבטח יש) ;)

פורסם

זה מזכיר לי שקיבלתי הזמנה להשקה האישית של הפורשה קאיין בשבוע שעבר שלא הייתי מכיוון, שאני כותב כרגע מארה"ב לכן אמרתי לאבי שייקח את ה-X5 או הסדרה 7 שלי שיבלה בהשקה.

כמו כן גם קיבלתי הזמנה להשקה של ה-SLS הזאת ואין לי שום דרך להגיע אבל מי צריך רכב כזה, כשיש לי כרגע בחירה בחנייה בין הלמבורגיני מורצ'ילאגו לבין פורשה קררה GT ככה שה- SLS הזאת כרגע לא בראש מעייני.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
הרכב עלה במקור 1.6 מליון (לפני הנחה). אני בטוח שהוא מוכר מתחת למחירון רכב במצב חדש לחלוטין שננהג בתוך העיר ע"י אישתו מספר מועט בלבד של ק"מ בלבד.

 

"מציאה".

אבל מצד שני, מי קונה במליון שקל רכב משומש? אלא אם החלום שלו זו R8 V10 ואין לו אפשרות להשלים ל1.6 מליון (לפני הנחה משמעותית שבטח יש) ;)

 

הרבה אנשים.

לדוגמא, אותו פלוני, מהכפר הסמוך אשר קנה R8 V8 ביבוא אישי, גם כן משומשת שעברה לא ידוע, באותו מחיר.:-o:2gunfire::mad:

(ועשה לה החלקת סמלים כאילו זה הונדה סיויק האצ'בק 93).

פורסם

אתה מערבב. ההוא מהכפר קנה R8 לבנה ביבוא אישי. לא עשה לה שום שינוי.

ההיא השחורה שאתה מדבר עליה, שייכת לרוסי כלשהו שאמנם מבקר שם הרבה - אך לא גר שם.

פורסם
נראית מעולה וקרבית ! והנתונים, שלא נדבר ! מאיצה כמו אוטו של בנים (קרדיט ליאשה על המקוריות).:lol:

 

השאלה איך אנחנו חוסכים לרכב הנ"ל ? :wink:

 

הבנתי שמקבלים כסף טוב על תרומת זרע :shock:

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
בדיוק הגיע SLS AMG כסופה לנמל אשדוד (תמונות בפלאפון..)

 

כנראה מדובר בSLS שהוזמנה לאחד מלוקחות מרצדס.:arrow:

 

איך אתה יודע ? ראית בעיניים שלך ?

מספר ישראלי ?

בכל מקרה, אם בא לך אתה מוזמן להעלות לכאן תמונה ואפילו בלון הרי זאת SLS

פורסם

זה בפלאפון של אבא שלי (אבא שלי עובד נמל :idea:).

ולמי שזוכר פתחתי ממזמן שירשור על R8 אדומה שהגיע לנמל אשדוד (שגם אבא שלי צילם בפלאפון) ודאגתי לפרסם תמונות,גם אין לי את הכבל של הפלאפון שלו...

אבל אני רואה את התמונות מהפלאפון.

פורסם

אסתובב עם זוג תחתונים נוסף בהשיג יד רק למקרה שאתקל בה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני אומר כל אחד מחברי הפורום ישקיע סכום נכבד ונקנה אחת כזאת בשותף :-P.

כל אחד יקבל יום בשנה, הולך? :-)

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)


×
×
  • תוכן חדש...