Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב הוא סוזוקי ליאנה, כאשר אני מפעיל את המתזים של השמשה הקדמית אז מהמתז הימני יוצאים מעט מים ובלחץ מאוד נמוך בעוד שבמתז השמאלי המים יוצאים כרגיל, בסדר גמור.

אני משתמש במי ברז רגילים. מה יכולה להיות הבעייה, האם זה אמור להיות תיקון יקר?

האם כדאי לעבור למים מיוחדים למתזים? למרות שזה לא ממש משתלם כי פה בארץ יש כ"כ הרבה אבק ואובך דבר שיגרור קנייה של גלונים רבים של מים המיועדים למתזים.

פורסם

מי ברז רגילים גורמים לאבנית שסותמת את הצינורות, תנסה לדחוף מחט לשפריצר ולפתוח אותן מהסתימה.

מי ברז לא ממש מנקים את השמשה.

 

מים מיוחדים לשמשות עולים בכל תחנת דלק 19.90 לזוג ויש שם 4 ליטר.

4 ליטר מספיק לתקופה ארוכה מאוד אלא עם כמובן הרכב משמש ברכב שטח ואז הוא מתמלא אבק.

פורסם

או שתעשה חיפוש ותראה כמה רבות דובר בפורום על עניין המים לשפריצרים ואילו דרכים יצירתיות מצאו חברי הפורום ע"מ להתמודד עם הנטל הכלכלי של 19.90 ש"ח פעם בכמה חודשים :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ניסיתי להכניס מחט הכי דקה שיש, הבעייה שהמחט נכנסט איזה 3-4 מילימטר פנימה וכנראה שזה לא מספיק כי עדיין המתז משפריץ בלחץ נמוך.

מה עלי לעשות כעת?

וכמובן, מעכשיו רק מים למתזים:lol:

האם ללכת למוסך או שיש עוד דרכי פעולה שאני יכול לבצע לפני ביקור במוסך?

 

תודה והמשך שבוע טוב.

פורסם

פרק את המתז והשרה אותו בצלוחית עם חומץ. מדי פעם תן לו כמה מכות, זה אמור לשחרר את האבנית.

אם זה לא עוזר יכול להיות שהצינורית סתומה, נסה לנשוף לתוכה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תיזהר שהמחט לא תישבר והשפיץ ישאר בפנים.לדעתי ומנסיוני,מיברשת פלדה,תלוש לה שערה ארוכה.וזה ניכנס יופי לחורים ופותח כול סתימה.

פורסם

בדקת שאין נזילה מהצינור שמוביל למתז שלא מתפקד?

 

כמו כן, אם הצנרת תקינה, תנסה באמת עם סיכה טבולה בקצת חומץ בחור של המתז, אבל אל תגזים עם החומץ, יש כאלה שאומרים שהוא מזיק לצנרת הגומי.

 

באוטו דיפו יש נוזל שמשות בעשרה שקלים לארבעה ליטר.

 

בהצלחה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני מחזיק אצלי באופן קבוע מיתר (גיטרה חשמלית 009) שעושה יופי של עבודה.

המתזים נסתמים מאבנית, אבק ופיח, או סתם כי עשינו ווקס והמתז נסתם לו.

פורסם

טוב, הכנסתי חוט ברזל הכי דק שמצאתי והמתז עדיין משפריץ בלי לחץ.

הצינורית שמתחברת למתז לא נגישה לעבודה כי יש מלעיה בד ופסטיק שחוסמים את הגישה.

המלצות להמשך פעולה??

×
×
  • תוכן חדש...