Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה הגדולה ביותר בקופרות היא העובדה שהפגוש מכסה יותר ממחצית הקולר!

במעבר לקולר חזית עם כניסה ויציאה בצדדים שונים, ניתן להשתמש בקולר מאורך יותר ונמוך יותר שיתאים לפתח כניסת האויר שבפגוש

ה שבסופו של דבר יוביל לירידה בטפרטורת האויר בסעפת היניקה ולשיפור בביצועים

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
ברמת העיקרון כן, אינטרקולר מקורי של קופרה הוא פחות יעיל

אבל אם אתה לא מעוניין להשקיע יותר מידי, הוא אופציה לא רעה בכלל

עושה את העבודה ויש בחו"ל קופרות עם 2871 שנוסעות עם הקולר המקורי

 

למרות שקולר אפטרמרקט יעשה עבודה יותר טובה

 

 

אתה שוכח שבחו"ל הטמפרטורות הרבה יותר נמוכות

פה בארץ מדדתי על קופרה עם GT28RS בגדישה של 1.2BAR מעל 60 מעלות כבר בסוף הילוך רביעי

ואפילו לאחר התקנת הזרקת מתנול בגדישה של 1.4BAR הטפרטורה בסעפת היניקה מגיע ל45 מעלות כאשר הטמפרטורה החיצונית 26 מעלות

וכל זאת בגלל שרק חציו התחתון של האינטרקולר חשוף לאויר בזמן הנסיעה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

שאלה נוספת,חבר שלי מתעסק באינסטלטציה למפעלים,הוא הציא לי שאני יביא לו מידות וזויות והוא בונה לי צנרת במידה המדויקת והמתאימה , משהו מאוד מקצועי שמותאם להחזיק לחצים של עד 15 באר. עכשיו יש בעיה הצינורות הם מפלסטיק.זה לא פלסטיק רגיל כמו של שרברבים , עובי הדפנות הוא בערך 0.7 סנטימטר וחבר שלי אומר שהוא עומד בקלות בטמפרטורה של 300 מעלות צלזיוס .האם באמת כדאי לנסות את הצנורות האלה או ללכת כל האלומיניום ?

ראית שהצנרת המקורית היא גם מפלסטיק,האם זה פלסטיק מיוחד?כי כמו שאמרו פה הטמפרטורה שיוצאת מהטרבו קרובה ל800 מעלות?

אני לא מנסה לחסוך,אני רוצה שהצנרת תהיה איכותית ,מה חכמי הפורום מציעים לעשות?

פורסם

למה אלומיניום עושים מנירוסטה ולפי דעתי תעשה כבר מההתחלה מנירוסטה הפלסטיק שהחברה מוציאה זה לא משהו רגיל זה מיוחד הרי הם חישבו טמפ' וכו' לטמפ' עבודה של הרכב כסטנדרט אתה בטח משופר אפילו עם זה בצ'יפ האוטו עובד בטמפ' גבוהה יותר ונירוסטה אין לה בעיה עם הטמפ האלה לכן הייתי ממליץ לעשות נירוסטה ולא לנסות לחסוך כי מה שזול בסוף עולה ביוקר.

פורסם

צנרת גדישה מומלץ לבנות מאלומניום ולא מנירוסטה,גם פלסטיק עמיד בחום (ושמן!) יהיה עדיף .

אחת מתכונותיו של האלומניום ,היא ביכולתו "להפתר"" מהחום השורר בצנרת הגדישה .

הוא עושה זאת טוב יותר מהנירוסטה,שוקל פחות מנירוסטה,ונוח יותר לעבודה מהנרוסטה.

להערכתי,במקום להחליף את הקולר המקורי בגדול יותר ,עדיף להוסיף הזרקת מתנול המאפשרת מעבר לדלק 95(המתנול יעלה את האוקטן ל 99), מוריד את הטמפרטורה ביניקה ב 20-30 מעלות,ואת הטמפרטורה בפליטה בכמעט 100 מעלות!

עלותו של קיט מתנול טוב(STAGE 2) ,תהיה נמוכה מעלות התקנת אינטרקולר חזית.

כמובן שהשגת תוצאה אופטימלית יותר,תתאפשר ע"י שילוב של קולר חזית גדול ומתנול,אבל העלות כבר לא נמוכה.

פורסם

אביחי תודה.

מעניינת אותי מאד הקונפיגורציה של ה 2.0TFSI עם ה K04 + ציפ מתון + מתנול.

האם נשמרת הטמפ' בכניסה למנוע ? מה הנתונים החדשים באם רוצים לנסוע על 95 ?

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בסקודה הטפרטורה ביניקה הייתה כ9-10 מעלות יותר מהטמפרטורה החיצונית עם קיט מתנול STAGE1 ואינטרקולר מקורי

אני מאמין שניתן להגיע לאותה תוצאה על הקופרה בשילוב אינטרקולר של S3

 

הקופרה בעלתKO4 גודשת הרבה יותר ולכן הטפרטורה ביניקה גבוהה יותר

 

קופרה ב6000סל"ד 1.3-1.4BAR לעומת הסקודה 0.9-1BAR ב6000סל"ד

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
צנרת גדישה מומלץ לבנות מאלומניום ולא מנירוסטה,גם פלסטיק עמיד בחום (ושמן!) יהיה עדיף .

אחת מתכונותיו של האלומניום ,היא ביכולתו "להפתר"" מהחום השורר בצנרת הגדישה .

הוא עושה זאת טוב יותר מהנירוסטה,שוקל פחות מנירוסטה,ונוח יותר לעבודה מהנרוסטה.

להערכתי,במקום להחליף את הקולר המקורי בגדול יותר ,עדיף להוסיף הזרקת מתנול המאפשרת מעבר לדלק 95(המתנול יעלה את האוקטן ל 99), מוריד את הטמפרטורה ביניקה ב 20-30 מעלות,ואת הטמפרטורה בפליטה בכמעט 100 מעלות!

עלותו של קיט מתנול טוב(STAGE 2) ,תהיה נמוכה מעלות התקנת אינטרקולר חזית.

כמובן שהשגת תוצאה אופטימלית יותר,תתאפשר ע"י שילוב של קולר חזית גדול ומתנול,אבל העלות כבר לא נמוכה.

 

לגבי המתנול ,אני יעשה את זה בוודאות אבל אני מעדיף גם להתקין קולר חזית בנסוף

×
×
  • תוכן חדש...