Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא אדם מאמין אבל כן מאמין בדבר הבא:

 

אתה את המצווה שלך עשית.

 

היא על הרמאות שלה כבר תשלם בדרך כזו או אחרת.

 

אני מאמין שכסף שמתקבל במירמה-אין בו ברכה.

 

אל תאכל את הלב ידידי,כסף בא וכסף הולך.

 

תודה שהזהרת אחרים מפניה.

 

מסכים עם כל מילה, למעט זה שאני כן אדם מאמין...

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה לא עוזרים? דווקא כן עוזרים:

ישבתי עם חבר (דמות מוכרת למדי בי-ם) לאכול משהו בארומה, ניגש אלינו אחד מהז'אנר וביקש כך וכך זוזים כי (סיפור קורע לב), החבר לא היסס, שלף טלפון ואמר לו: "אח שלי, בוא אעזור לך אני מחפש שוטף כלים למסעדה שלי עכשיו אחייג לשותף שלי שייקלוט אותך לעבודה"...

 

האיש נמלט מאיתנו בבהלה...

  • אחראי פורום
פורסם
היא לך קבלה על ה-300 שקל? איזשהו הסכם בכתב? לא?

 

אז היית יוצא מואשם על הטרדה, תקיפה, ולא יודע מה.

 

ממש לא הצעתי שילך לשם עם אלות בייסבול, אבל כנראה שרוב הקורבנות שלה

דוגלים בשיטה הפאסיבית ונשארים עם תחושה מגעילה של רמאות וכך היא בהחלט תמשיך במעשיה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

קודם כל טוב שהזהרת.

אל תבכה על הכסף, אלוהים (או כל ישות אחרת) כבר יגמול לך על טוב ליבך.

זה שיש כמה חארות, זו לא סיבה לעזור לזולת.

אין מה לעשות, לפח כזה יכול ליפול כל אחד.

ולשאלתו של חיים הכט...כן גם אני כנראה הייתי נותן.

כפרות :-)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ואללה נראה לי שפגשתי אותה בירושלים..

נעמדה לידי כשהוצאתי כסף מהכספומט וסיפרה את הסיפור.

אמרתי לה שהכסף לא שלי אלא של השכן שביקש שאוציא לו.:lol:

 

בנוסף נפלה עלי מישהי עם סיפור דומה לא מזמן.

הלכה אחרי ובבכי קורע לב סיפרה שיש לה תור להשתלת כליה בארה"ב בעוד שבוע ואין לה כסף.

התפלאתי איך היא לא בארה"ב מאושפזת ועושה בדיקות לפני הניתוח ואיך בכלל קבעו לה תור בלי ששילמה מקדמה ואיך...

אחרי האיך השלישי היא ברחה.:shock:

פורסם
למה לא עוזרים? דווקא כן עוזרים:

ישבתי עם חבר (דמות מוכרת למדי בי-ם) לאכול משהו בארומה, ניגש אלינו אחד מהז'אנר וביקש כך וכך זוזים כי (סיפור קורע לב), החבר לא היסס, שלף טלפון ואמר לו: "אח שלי, בוא אעזור לך אני מחפש שוטף כלים למסעדה שלי עכשיו אחייג לשותף שלי שייקלוט אותך לעבודה"...

 

האיש נמלט מאיתנו בבהלה...

 

זה בדיוק מה שאני עושה!

עבדתי תקופה די ארוכה בתחנה המרכזית בת"א אז אני כבר מכיר את כל הזבל עופות אורגני שקיים במדינה.

החל ב"חיילים שאיבדו את החוגר" וכלה ב"גנבו לי את הארנק".

 

מקרה מצחיק שקרה לי לפני שבועיים.

במקס ברנר ברמת החייל, ניגשת אליי מבחוץ בחורה צעירה ממוצא סובייטי ומבקשת כמה שקלים לאוטובוס כי היא שכחה את הארנק בעבודה והכרטיס המגנטי שלה שם והיא לא יכולה להיכנס.

שאלתי אותה איפה היא עובדת, היא אמרה באלווריון.

במקרה יש לי מכר שעובד שם, אז התקשרתי אליו ושאלתי אותו אם הוא עדיין שם כי יש בחורה בודדה שצריכה את הארנק שלה מהבניין. איך שהבחורה קלטה שאני בטלפון עם מישהו מ"החברה", היא הלכה וצעקתי לה מול כל רחוב הברזל "לאן את הולכת? לא אמרת שהארנק שלך נעול בעבודה?" מיותר לציין שהיא שמה גז.

 

את התרומה שלי אני תורם בסתר. לא כשמבקשים. אני שונא שמבקשים.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

תזכרו רק שיש גם מקרים אמיתיים בין כל הזבל עופות הזה...

לי קרה פעם שלקחתי מונית, ידעתי שאין לי מספיק כסף וחברים שלי היו אמורים להשלים לי במקום שהיינו אמורים להפגש (אמרתי לו מראש).

מפה לשם: נגמרה לי הסוללה בפלאפון, לא מצאתי את החברים בכתובת שידעתי שהם אמורים להיות בה ובסוף גם גיליתי שהאשראי לא עלי (כשהוא עצר לי בכספומט) בנוסף ל-20 שקל שחשבתי שיש לי שגם הם נעלמו עם האשראי.

לפי כל המקרים שתיארתם, בטוח התכוונתי לעקוץ לו נסיעה, אבל בסך הכל היה מדובר בצירוף מקרים רע.

מיותר לציין שלקחתי ממנו פרטים ושילמתי לו במועד מאוחר יותר.

פורסם

בוודאי, אבל נהגי מוניות יודעים להבחין בין נורמטיבים מבולבלים לבין כאלה שהם לא יעזו להעלות על המונית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

פרסמתי את הסיפור שלך בפייסבוק שלי.

נקווה שזה ימנע ממקרים כאלה לחזור על עצמם

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

הפיתרון לצערי פשוט, ברגע שניגש אליך מישהו ברחוב עם בקשה לכסף, לא משנה מי, תפנה את הגב ותמשיך הלאה.

באחוז גבוה מהמקרים זה מיועד לסמים, בעיקר אצל אנשים עם חזות נורמטיבית.

הכול שקרים.

 

מהיכרותי המעטה עם נרקומנים, הם לא כ"כ נראים נורמטיבים, וודאי לא בשלב בו הם מקבצים נדבות. יכול להיות שמי שמבקש כסף הוא סתם קבצן, לא חייב להיות נרקומן.

 

ועידן - אתה אדם עם גישה בריאה לחיים.

פורסם

- עידית הראל זה אכן שמה האמיתי והיא באמת גרה בעבר בקיבוץ יפעת. תעודת הזהות אמיתית ואפילו יש לה "הביצים" להישאר עם אותו מספר טלפון מזה 4 חודשים לפחות. יש מספר תעודת זהות ואף מספר רכב (היא באמת נוסעת בפונטיאק ישנה כחולה) - אך המשטרה טרם הצליחה (או ניסתה, כנראה) לשים את ידה עליה.

- יש נגדה לפחות 27 תלונות פתוחות במשטרה על מעשים דומים, שלא לדבר על המון פוסטים באינטרנט אודות אנשים שנפלו ברשתה.

 

רק אני חושב שזאת הבעיה האמיתית שלנו?!

פורסם

אם נתת לה 300 ש"ח אני מניח שהסכום לא ישבור אותך.

 

נכון שאכלת אותה אבל ככה זה בחיים. אני משתדל לסנן אבל לעיתים כן נותן כסף לאנשים שפונים במצוקה כי אני מעדיף לצאת לפעמים פראייר מאשר לצאת לפעמים מניאק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
300 מנדבושקעס היתה מקבלת ממני, לא 300 ש"ח.

כידוע, כל מעשה נוכלות משול לטנגו - נוכל ופראייר, אחרת זה לא עובד.:-o

 

 

 

שלום.

חן יקרי מהיכן הבאתה 300 מנדבושקס ואיך ספרתה אותם האם מישפחות או רק זוגות?

אגב אם יש לך לתת 300 מנדבושקס אז אתה צריך אם ברנר לשרוף את כול השערות בביצים כי נשארו מליונים :-).

לתורם היקר!

בסרט הינו תלמד הפרירים לא נעלמים רק מתחלפים.

אני היום כאשר מבקשים ממני כסף אני ישר מוכן לממן את המטרה הנעורה!!!

כגון כסף לדלק אין בעיה בו לתחנה אם הרכב אני ימלא לך דלק

תרופות אין בעיה בו לבית מרקחת

והפלא ופלא איך אומר השיר אף אחד לא בא

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

קרה לי מקרה מאוד דומה בחניה בקניון חיפה, מישהו עמד ליד התחנת דלק וביקש 20 ש"ח ("ואם אפשר אז 50"), לשאלתי איפה הרכב הוא ענה "בסביבה, זה לא רלוונטי". כמובן שלא ראה ממני שקל.


×
×
  • תוכן חדש...