Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם אתם יודעים אם בארץ מערכת הרמזורים מחוברת למרכז בקרה ארצי?

כלומר, האם לדוגמא אפשר לדעת בלייב ממרכז הבקרה אם רמזור מסויים נתקע על אדום, נניח?

תודה!

פורסם

אין מרכז בקרה ארצי.

יש רשויות מקומיות שבהן יש בקרה על חלק מהצמתים, בעיקר לצורך ויסותי תנועה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

בפתח תקוה היו כמה רמזורים שכוונו בצורה לא חכמה. הערתי על כך למוקד העירוני וזה טופל. יחד אם זאת, הרמזורים בציר ז'בוטינסקי לא בשליטת העירייה.

פורסם
האם אתם יודעים אם בארץ מערכת הרמזורים מחוברת למרכז בקרה ארצי?

כלומר, האם לדוגמא אפשר לדעת בלייב ממרכז הבקרה אם רמזור מסויים נתקע על אדום, נניח?

תודה!

 

המערכת אינה מחוברת למרכז ארצי, כל רמזור עובד באופן עצמאי בצומת.

אם קיימת בעיה ברמזור (רמזור חשוך, מהבהב, לא מתחלף), צריך לגשת אל אותו רמזור אל קופסת הבקרה ולבצע איתחול לרמזור, במידה והתקלה עדיין קיימת מזמינים טכנאי רמזורים אשר מטפל בבעיה.

לכן כאשר חולפים בצומת שיש בה תקלה במערכת הרמזורים חשוב לדווח על כך על מנת שהתקלה תטופל בהקדם.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני יודע רק על כפר סבא - שם הרמזורים מדווחים למרכז שנמצא בעיריה ואפשר לשנות את התכנות שלהם מרחוק.

 

לפעמים רמזור נתקע (כמו שרת מרוחק) ואז מישהו צריך לגשת אליו לאתחל אותו.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
אין מרכז בקרה ארצי.

יש רשויות מקומיות שבהן יש בקרה על חלק מהצמתים, בעיקר לצורך ויסותי תנועה.

.

 

למעשה, ברוב הרשויות הגדולות יש חדרי בקרת תנועה ששולטים על הרמזורים בצמתיים המרכזיים.

למשל בת"א: http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Divisions/Batash/Transportation.asp

ובחיפה: http://www.haifa.muni.il/haifa/Pages/ramzorim.aspx?x=3

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אגב זה נכון שיש רמזורים שמתחלפים לפי משקל או משהו כזה?

למשל עומדת מכונית אחת בצומת ואני רחוק ואני רואה שהתחלף לירוק ואחרי 5 שניות שוב אדום.:evil:

ובאותה צומת אם יש הרבה מכוניות לכוון שאני נוסע אז הרמזור נמצא על ירוק יותר זמן.

והיה גם מקרה שהייתי עם ריו סולר צבאית רבע שעה ברמזור ואז התקדמתי מטר והרמזור התחלף לירוק. :shock:

פורסם

לא בכל הרמזורים מותקנת לולאה מגנטית כזאת, רק בחלקם. בחלק מהרמזורים אפילו מותקנות שתי מערכות של לולאות מגנטיות כך שמערכת הבקרה של הרמזור מזהה מתי הרבה מכוניות מחכות למעבר בצומת ויכולה לשנות בהתאם את תוכנית הזמנים של הרמזור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ובכן אתמול ראיתי מערכת בקרת רמזורים בכביש 4 לכיוון צפון (בין צומת אבן יהודה לכיוון צפון)

קוראים למערכת הזאת , משטרת התנועה (והם לא עשו את העבודה טוב - מצומת אבן יהודה עד לחדרה 30 דקות)

פורסם

כל הזמן תלונות, לא משנה מה יעשו.

אתמול היה יום חג יום העצמאות, מה שזה אומר מאות רכבים היו על הכביש וכל האנשים (חלק קטן לא) היו בחופש ויצאו לטייל בפארקים בשמורות, ובכל פיסת דשא רענן.

ולתפארת מדינת ישראל....

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עשרות אלפי מכוניות היו בכבישים ואולי מאות אלפים.

זה אחד הימים הבודדים שבו גם הדתיים יכולים לצאת לבלות עם משפחותייהם ומכאן שגם הם מתווספים לעומס התנועה.

 

ולגבי העומס - מן הסתם ברור שבימים כגון אלה, יהיה עומס רב וצריך לקחת זאת בחשבון. קוראים לזה סובלנות.

 

ואכן צודקת השודדת :wink: - זה העם שלנו, זה יום חגנו וכולנו התקבצנו לחגוג יחדיו ולתפארת מדינת ישראל.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...