Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם :wink: אחרי הרבה זמן שרץ לי הרעיון בראש סוף סוף החלטתי ללכת על זה, לצבוע את הרכב.

אז ככה, הרכב הוא מיצובישי גאלאנט ספורט 2001, הצבע המקורי של הרכב הוא צבע כסוף מטאלי והרגשתי

שהוא לא יכול להשאר ככה (שחור פשוט זה צבע עדיף אצלי בכל מה שקשור לרכב :twisted:)

למרות שהרבה ניסו לשכנע אותי שזה הצבע הכי יפה לו, לאחר חשיבה מרובה בסוף

הלכתי על זה! צבע שחור של מיצובישי מספר X08 מטאלי.

 

אז הנה כמה תמונות שצילמתי היום בהתחלת התהליך ( הרכב הוכנס היום בבוקר למוסך )

הרכב מעולם לא עבר תאונות כלשהן, אבל היו לא מעט מכות קטנטנות כאלו שאין לי שמץ ממה הם קורות

במספר מקומות ברכב, אז הנה קצת תמונות של העבודה על המכות הקטנות האלה ותהליך הפחחות שעדיין לא נגמר.

 

 

אגב, הצבע הוא חלק קטן מתהליך שעובר ויעבור הרכב.. אתם מוזמנים להסתכל בפרופיל שלי באתר CarDomain

(תלחצו על השם של הרכב בחתימה שלי וזה יכניס אתכם) וקישור לעצלים כאן

Photo0466.jpg

Photo0467.jpg

Photo0468.jpg

Photo0469.jpg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן אני לרגע לא אמרתי שכסוף לא מתאים, אבל השחור עושה לי את זה יותר :roll:

לגבי הטמבונים, זה רק החלק של הפחחות כרגע ככה שעדיין אין צורך לפרק הכל.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

היי, משיחה עם פחח לאחרונה: הקפד שיוצאו גומיות החלונות, ע"מ שהלקה תיכנס מתחת ולא בדיוק בחיבור, דבר אשר אמור למנוע התקלפות.

 

בהצלחה ותעדכן :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני כשהלכתי על זה פירקתי הכל לבד, הרכב הגיע מפורק לגמרי, פשוט לפחחים בישראל אין זמן ומנסיון תמיד כליפסים עדינים נשברים וברגים הולכים לאיבוד.

חילקתי הכל בשקיות סנדויץ עם פתק שמתאר מאיפה הברגים ירדו.

פורסם
היי, משיחה עם פחח לאחרונה: הקפד שיוצאו גומיות החלונות, ע"מ שהלקה תיכנס מתחת ולא בדיוק בחיבור, דבר אשר אמור למנוע התקלפות.

 

בהצלחה ותעדכן :)

 

תודה רבה על העצה! אני בהחלט אדבר עם הפחח שוב שידאג שיעשו את זה.

 

אני כשהלכתי על זה פירקתי הכל לבד, הרכב הגיע מפורק לגמרי, פשוט לפחחים בישראל אין זמן ומנסיון תמיד כליפסים עדינים נשברים וברגים הולכים לאיבוד.

חילקתי הכל בשקיות סנדויץ עם פתק שמתאר מאיפה הברגים ירדו.

 

למזלי אני עדין בדברים האלה ואני יודע לפרק אותם כמו שצריך

אז על הדרך התעלקתי עליהם שיצבעו לי עוד כמה פלסטיקים בפנים הרכב :wink:

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

מסכים איתך לגמרי - שחור לרכב הזה יהיה פשוט מדהים!!:twisted::twisted:

 

לגבי הגומיות, פירוקים ושאר פלסטיקים - אבא שלי צבעי רכב כבר 40 שנה, תבקש שיורידו אותם ותעמוד על זה.

הרבה פחחים וצבעים מנסים להתחמק מזה היום לא בגלל שהם לא רוצים פשוט כי אנשים רוצים הרבה עבודה בקצת כסף, או שהשמאים לא מתמחרים את זה ולכן היום כבר נהיה הרגל ומצב בסיסי לא להפשיט את הרכב.

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

פורסם

שיהיה בהצלחה.

שחור לרכב שלך בהחלט יראה מעולה.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

הרכב שלי ,רנו קליאו 94, גם בצבע שחור אך מלא במכות קטנות שאני גם לא יודע מאיכן הגיעו. כמו כן הצבע מתקלף פה ושם. אשמח אם תגיד לי כמה עולה העבודה ואיפה

Renault clio RT 1994

פורסם

בשעה טובה! בתור מי שעבר כזה פרויקט, אני בטוח שתהיה מבסוט בסוף.

במהלך השבוע+ שהרכב שלי היה שם זה היה השבוע היחיד בחיים שלי שהייתי מתעורר כמו נץ ב-7 בבוקר בלי שעון מעורר לוקח רכב מחבר, טס למוסך מסתכל, עוזר אם צריך, בודק שהכול בסדר וחוזר לעבודה.

 

אבל החיוך על הפנים בסוף שווה את זה.

 

דרך אגב ראיתי שהתעניינת בציפוי של השחור מט, למה בסוף הלכת על הצבע? משיקולים כלכלים או איכות עבודה?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).


×
×
  • תוכן חדש...