Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שבכל המכוניות המוגדשות זה אותו עיקרון.

 

אז איך אפשר לדעת בעין בלתי מזויינת ? צליל ? עשן ? כוח ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

עם הטורבו חורק זה סימן שהוא בדרך לעולם הבא.. הוא יוכול להתפס.

 

 

עם הוא מעשן אז זה עשן כחול לבן כזה של שמן סרוף. למשל הטורבו הכודם שלי נסדק לו מייסב פנימי האוטו שלי היה מעשן כמו הריסוס של העיריה נגד חרקים.

 

 

אפשר גם פשוט לבדוק עם יש חופש בציר עם היידיים!

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם

tes תתחיל לכתוב ללא שגיאות!

לענין הטורבו, תפרק את צינור הכניסה, אחוז בחזקה את הציר של המניפה,ונסה

לנדנד אותו,למעלה ולמטה,פנימה והחוצה,אם יש חופש כלשהוא, הטורבו בדרך לשיפוץ,

(במקרה הטוב) או לפח (במקרה הגרוע) !

פורסם
tes תתחיל לכתוב ללא שגיאות!

לענין הטורבו, תפרק את צינור הכניסה, אחוז בחזקה את הציר של המניפה,ונסה

לנדנד אותו,למעלה ולמטה,פנימה והחוצה,אם יש חופש כלשהוא, הטורבו בדרך לשיפוץ,

(במקרה הטוב) או לפח (במקרה הגרוע) !

 

ישר לזרוק לפח...?

 

לכל מגדש טורבו יש חופש מינימלי בציר שאפשר להרגישו.

 

האבחון פשוט :

 

הרכב 'סוחב'?

 

אין עשן חריג בפליטה?

 

אין תצרוכת שמן מופרזת?

 

אין רעש חריג של שריקה\יבבה ?

 

הטורבו תקין... סע לשלום.

פורסם

TES , עם כל הכבוד , אם תפרק טורבו חדש ותמדוד במיקרומטר (בוא ניקח לדוגמא טורבו של IHI כמו שמגיע ברכב שלך במקור עם קירור מים ומיסב החלקה 270 מעלות) , תגלה שיש מרחק מסויים בין חלק המיסב הפנימי (כל המיסבים ) לעוגן שלו בבית מעברי השמן , זאת מכוון שהמיסבים הרגילים עובדים על החלקה על השמן שנכנס בלחץ מסויים אליהם ...

יש טורבויים שמגיעים עם חופש מסויים מהחברה , בדר"כ יותר חמור יהיה אם יש חופש קדימה-אחורה , בגלל שאז יתכן ונשבר רינג ביטחון שאחרי אחד המיסבים והטורבו יעשן לאגזוז או ליניקה בצורה חריפה.

הדרך הטובה ביותר לבדוק טורבו היא להרכיב אותו על הרכב, לתת לאוטו להתחמם ולהגיע לטמפרטורה של 80 מעלות ולשמן להגיע ל 70 מעלות לפחות , ואז לעשות סיבוב , לבדוק עישון ואדי שמן או שמן שרוף (כחול -לבן) בפליטה ,לבדוק גדישה גדישה כשואקום ל ACTUATOR של הוסטגייט מחובר ישירות לליציאת ואקום מסעפת היניקה (כלומר הטורבו נותן בלבד ללא הוספה מהמחשב או מכאנית מה שנקרא BASE BOOST) , ולבדוק אחר כך אם הטורבו לא זרק שמן ליניקה ע"י פירוק צינור החיבור בין הפילטר\תיבת אויר לקומפרסור של הטורבו.

בהצלחה

חן

אלפא רומיאו , הנעה אחורית V6 24v Twin-Turbo

×
×
  • תוכן חדש...